Wellicht is een printscreen per update leuk?
Als update is denk ik ook dat er veel animo is naar een : ingebouwd admin systeem..
Wellicht is een printscreen per update leuk?
Als update is denk ik ook dat er veel animo is naar een : ingebouwd admin systeem..
Ja, ingebouwd MOD en admin systeem ik heb nu een extern mod systeem.
Die kun je downloaden misschien kun je die inbouwen?
Zucht de 12 jarige kindjes die voor geen meter kunnen scripten zijn weer blij.
Ga zelf gewoon eens scripten, geld vangen doe je niet in 1 week, Perry je weet ook wat ik op je vorige draadje zei dit gaat alleen maar voor zorgen dat je webmasters krijgen die geen ruk verstand hebben van dingen en maar doen wat ze willen.
1 plaatje heb ik voor zulke kindjes
Vergeten,
Wat heb je tegen kindjes van 12, ik ben ook 12:@
Als je het niet uit kunt staan dan ga je maar ergens anders heen, ik denk niet alleen maar aan geld zoals sommige andere hier...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.07.10 13:35:30:
Citaat van FreakALeakLedenlijst is niet echt goed, en mouse over werkt niet bij mij..
&
Citaat van meloentjeInderdaad bij mij ook niet, hij geeft geen namen weer xD
Dit komt omdat jullie dan een te oude PHP versie hebben8-|
Nou perry nee,
ik host bij Wj Solutions zelfde als Crimebaas en is up to date.
Citaat van JoeyB1996Nou perry nee,
ik host bij Wj Solutions zelfde als Crimebaas en is up to date.
Waarom werkt hij dan bij mij wel joey?^o)
wss heeft "stinkie" datgene teveel bewerkt, waardoor die niet klopt
ik stink niet:O
en als je nu even zelf het script in gaat kijken
xD, moet ik in het script kijken?
Mijn script werkt echt wel hoor...
bij iedereen het zelfde probleem kijk is bij het laaste
@Stinkie stink, nee hoor ik heb hem er gewoon in geplakt om te kijken. En als je er niks van af weet ga dan weg-.-
Joey, waarom zou hij dan bij mij wel werken8-)
Laat online voorbeeld dan zien, en bij het einde zit geen icon mischien bedoelen ze da wel:?
Joey voorbeeld toegevoegd in hoofdpost + die icons achteraan voor aanvallen enzo moet je veranderen, ik heb andere iconen:cheer:
Citaat van Perrytje11Toon MeerVergeten,
Wat heb je tegen kindjes van 12, ik ben ook 12:@
Als je het niet uit kunt staan dan ga je maar ergens anders heen, ik denk niet alleen maar aan geld zoals sommige andere hier...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.07.10 13:35:30:
&
Dit komt omdat jullie dan een te oude PHP versie hebben8-|
Hahaha nou ja dat verklaart genoeg. Populair proberen te zijn (c)
Naja zet dan maar je hele script maar op CP als geld je niks kan schelen, naja ik denk meer punt is dat je te jong bent en nog niet helemaal snapt.
Maja andere kant is je geeft scripts weg die al aangeboden zijn dus maakt ook niet zo gek veel uit
Php versie te oud, je faalt hier beetje heel erg. Aub ga wat meer verdiepen en ga niet deze achterlijke uitspraken maken.
@mods, sorry hoor maar ik erger aan zulke kinderen die denken dat ze het beter weten en meeste achterlijke uitspraken maken.
Ik heb het script bekeken, wel raad ik je aan om quotes te gebruiken bv. bij width="35" ipv van =35 etc.
Opzich is het toch wel matig gescript
Citaat van vergetenToon MeerHahaha nou ja dat verklaart genoeg. Populair proberen te zijn (c)
Naja zet dan maar je hele script maar op CP als geld je niks kan schelen, naja ik denk meer punt is dat je te jong bent en nog niet helemaal snapt.
Maja andere kant is je geeft scripts weg die al aangeboden zijn dus maakt ook niet zo gek veel uit
Php versie te oud, je faalt hier beetje heel erg. Aub ga wat meer verdiepen en ga niet deze achterlijke uitspraken maken.
@mods, sorry hoor maar ik erger aan zulke kinderen die denken dat ze het beter weten en meeste achterlijke uitspraken maken.
Sorry hoor, ik zal nog eens proberen om iets goeds te doen voor iemand anders:}
en nog iets. zet dan gewoon de icons erin en laat ons dan veranderen want hoe die nu staat is niet goed je hebt nu een naam daar staan en geen img. of je post de images erbij.
Wat zijn jullie hier weer allemaal dankbaar voor iemand die iets gratis weggeeft. Volgensmij alles wat hier word weggegeven is niet goed, wel altijd zeiken dat je iets moet hebben, nu krijg je wat is het nog niet goed
Vinden jullie gek dat niemand hier nog wat wil weggeven?
(mod, sorry maar ik erger me er gewoon dood aan)
Mods, sluit dit topic maar, ik zie al weer hoe hoog het niveau hier op CP is
:slotje::slotje:
gf
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!