Posts by tcbhome

    @Tim bedankt voor de goede uitleg.


    Verder zien we wel of er iets uit de bus valt qua aanklacht, is nog effe wachten aangezien hier een België niet alles even vlot verloopt.


    Mijn grootste probleem is dat sommige personen denken dat ze er toch niet voor gestraft kunnen worden.


    Ik hou jullie hier op de hoogte van de vorderingen die er namelijk gebeuren.


    Bij mij gaat eerst een vooral de aanklacht naar persoon Y voor wat hij namelijk heeft gedaan dat u als bedrijf NIET kan maken naar klant toe.


    Klein voorbeeld te schetsen hoe alles is gebeurd.


    Bedrijf A waar TOM website's heeft op draaien, beslist Bedrijf A om de codes te verspreid zonder mede weten van TOM.


    Eens benieuwd wat jullie hier van vinden :)

    @dmeigenaar, welke uitleg bezorg jij mij? Dus als ik van u standpunt mag uitgaan... Omdat niemand hier of bijna niemand patent heeft op een script mag ik van iedereen stelen?


    Belgie
    "Alle werken die op internet staan, zijn auteursrechtelijk beschermd"


    Naar mijn ogen dikke zever maar goed ontopic


    Op Dinsdag heb ik dus zoals gezegd de aanklacht reeds ingediend. Updates volgen...

    @Jeroen.G opensource ga ik er zeker niet van maken.


    Waarom ga ik namelijk zo ver is omdat ik al in september een heel goed dossier heb voorgelegd.


    sommige personen plaatsen dingen online zonder goed te beseffen wat er allemaal in de code staat. Bij persoon Y heeft hij/zij een grote fout gemaakt door in de broncode men naam te laten staan.


    Hierdoor heb ik een goede voorsprong.


    Wat ik nu probeer is aan te tonen dat je niet zomaar iemand anders zijn werkt gebruikt en dan u eigen naam er onder zet!


    Ik hou dit topic zeker up-to-date.

    Beste leden,


    Ik ben opzoek naar advies, want op sommige manier blijf ik maar website's tegenkomen met een oude code van mij.


    Nu heb ik reeds al in september klacht neergelegd tegen persoon X dit dossier licht nu namelijk bij de procureur des konings ( Aaron is reeds op de hoogte van deze aanklacht)


    Maar aangezien persoon X de code heeft bezorgd aan persoon Y blijft de code maar online staan.
    Ook al heb ik de persoon Y een mail gestuurd om per direct de website's offline te halen. Bij 2 website's is dit ondertussen gelukt.


    Welke raad kunnen jullie mij hier nog verder in geven.


    De raad die ik zelf al heb gehad is om van alles screenshots te nemen, en te proberen om via mail het op te lossen maar dit lukt namelijk niet.


    Ook merk ik dat persoon Y de code gewoon doorverkoopt waardoor sommige dan een code hebben die dan uiteindelijk gestolen is.


    Welke raad ik aan leden van hier wil geven is let op met aankoop van bepaalde website's. Ik ga namelijk geen namen noemen.


    ik ga nu maandag alvast opnieuw langs voor tegen persoon Y een klacht neer te leggen.


    Ik weet dat sommige leden hier misschien niet de stap voor zullen zetten. Ik wil gewoon niet dat mijn werk waar ik maanden hard aan heb gewerkt zomaar op het internet staan en dan zeker niet worden doorverkocht!


    Met vriendelijke groeten
    Kenneth

    @FangorN bedankt om mee te denken ben er reeds al op uitgekomen.Dit is de code die ik nu gebruik waarschijnlijk kan het korter maar deze versie werkt ook. :)

    Hallo,


    Ik ben zoeken voor vanuit mijn JSON bepaalde waardes samen te tellen en te groeperen. Zie voorbeeld hieronder.


    Ik zou het volgende moeten hebben
    Code: 8191 => 5 <- totaal al de JSON bestande.
    Code milieu => 10 <- totaal al de JSON bestande.
    en zo verder...


    Ik zelf heb zitten denken aan foreach maar kom er niet aan uit. Alle hulp tips zijn welkom.

    FangorN bedankt voor je reactie ook. De kalender is al voor groot deel af.


    Loop nu nog tegen een klein probleem. De verlofdagen worden namelijk opgeslagen met start en eind datum. Hoe kan ik deze nu best selecteren? Is dit mogelijk met BETWEEN?


    Ik denk dat ik het namelijk gevonden heb en op het eerste zicht werkt het.


    ik gebruik nu:


    SELECT end, start, pid FROM verlof WHERE '2017-05-19' BETWEEN start AND end AND pid = 'ID'


    Mvg

    Betse,


    De bedoeling is gewoon dat de tabel gemaakt wordt met de gegevens van de database. Zoals het voorbeeld.


    Boven aan de tabel moet eerst alle personeelsleden komen (hier kunnen personeelsleden worden toegevoegd of verwijderd) daar onder komt er een kalender met alle datums, is een van de personeelsleden in verlof zal het gemarkeerd worden met tekst zoals in het voorbeeld.


    Hoop dat het zo beetje duidelijk is.


    Mvg

    Beste,


    Na tijdje weg te zijn ben ik terug beginnen scripten maar ik loop jammer genoeg tegen een probleem aan. Ik ben namelijk een verlofkalender aan het maken voor mijn baas
    maar die wilt dit in een soort tabel, neen niet jquery of en ander soort kalender.


    Ik zou dit namelijk in een soort tabel willen.


    Ik zal dit proberen zo goed mogelijk uit te leggen xD


    Alles wordt opgeslaan in MySQL (zie hieronder)
    - Personeel
    - Verlof
    - Datums <--- Hier zitten alle dagen in.


    Ik heb al geprobeerd mee inner join maar kom er helaas niet aan uit. Hopelijk kunnen jullie mij hierin helpen. Zie afbeelding hoe het zou moeten staan.


    Hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd...



    Edit: E.v.t ben ik wel bereid om hier een vergoeding voor te betalen.

    Bedankt voor de reacties,


    probleem is opgelost, ik heb bij de e-mail hosting en domein de MX records veranderd.
    Op deze manier werkt het blijkbaar.


    Met dank aan WMDiensten en willem voor te helpen! :)

    Hallo,


    Sinds kort zit ik met een probleem ik heb namelijk een hosting pakket bij klant A maar voor men E-mail hosting en Domein zit ik bij B, nu hoe koppel ik deze aan elkaar? Want sinds kort krijg ik geen E-mail meer binnen.


    Domein en hosting werken perfect uitgezonderd de email hosting.


    Op direct admin hebben we de MX records al toegevoegd moet ik nog meer doen?


    Met vriendelijke groeten

    Bedankt voor je antwoord maar inmiddels is het probleem al opgelost ;)


    Bij elke form veld heb ik nu wel "voorbeeld['product']['itemCode'][]" Zo worden ze nu opgeslaan in de database.


    Maar van mij mag hier een slotje op.


    Nogmaals toch bedankt voor je antwoord.

    Beste,


    Bij deze probeer ik een producten pagina aan te maken zo dat je via 1 pagina een aantal producten kunt toevoegen aan de database. Al die producten die op deze pagina worden aangemaakt zouden wel allemaal in één JSON bestand moeten.


    Er wordt gebruik gemaakt van een button om een extra rij aan te maken.


    Het script lukt aardig juist bij het versturen van de velden wordt alleen het eerste rij in de database opgeslaan en niet de andere zoals jullie gaan zien op de screenshot.



    Mijn beschrijving is niet al te best maar zal er een screenshot bijvoegen.



    Code (JS):



    Mvg
    tcbhome