Nederland schokt, koningendag

  • Men heeft het wel gehoord, of gezien.
    Gisteren is Koninginnedag vreselijk verlopen, 5 mensen hebben het niet overleefd, en vandaag werdt bekend gemaakt dat de 6de overleden de dader is.
    Ik heb hieronder een aantal filmpjes ervan opgezocht en wil graag weten wat jullie ervan vinden. Ik zelf heb er geen woorden voor.


    Televisie beelden:


    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Amauteur beelden:


    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Vreselijk....

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Had het op TV gezien in Enschede, tegen de middag werd ook verteld dat alle optredens waren afgelast wat ik wel kan begrijpen. Tevens waren er bommeldingen maar dit was gewoon onzin.

  • Er was zoveel bullshit en daardoor is gewoon overal koninginnendag verpest, dus ben blij dat die kerel zelf ook is overleden.


    Wij hadden voor dit alles gebeurde fucking veel lol op ht dorp en toen kregen we te horen dat er super veel dingen niet meer door gingen.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • De dood is een slechte straf, ik zie zo'n mensen liever levenslang krijgen !
    Dit alles is zeker en vast een triestig gebeuren, ook al ben ik een Belg, ik leef met jullie mee.


    2009 is een jaar van veel zieke mensen, bv. de tragedie van Kim de gelder, en dat van in Duitsland , en nu dit ...
    Waar gaat het heen met ons mensen ...

  • Maar zowiezo toen ik hoorde wat er gebeurde toen waren er nog geen doden, en toen dacht ik ook al zowiezo laat het dan gewoon door gaan en niet aflassen.


    Ik vind het zowiezo stom dat er veel dingen zijn afgelast terwijl wij andere kant van nederland wonen en dan ook door dat kut geval niks meer mochten. De dj die er was stopten met draaien waardoor je dus alleen maar beetje gehang kreeg zonder echte muziek:')

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Aan deze kant ging gewoon alles feestelijk door...


    Citaat

    De dood is een slechte straf, ik zie zo'n mensen liever levenslang krijgen !


    Verdachte is toch al overleden, heeft geen nut meer om een straf voor hem te bedenken.

  • Bij ons was het niet echt feestelijk het laatste was tot 6 uur en de bar bleef dan tot 7 uur open.


    Niet echt iets leuks dus, want anders is het hier elk jaar tot midden in de nacht nog feesten met gezelligheid.


    Maar als je lid was van de oranjebond dan was je verplicht te stoppen. En dat vond ik het stomste van allemaal.


    Want wij hadden natuurlijk niks te maken met de hele gebeuren in appeldoorn maar door de medeleven moesten we stoppen:')


    Sorry maar ik kan hier zo niet tegen.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Mijn ouders stonden 50 meter naast de plek waar de auto door het publiek heen ging,


    en ik ken 1 slachtoffer die nu nog zwaargewond is :(


    Dus hopen dat het goed afloopt met hem.

  • Citaat

    De dood is een slechte straf, ik zie zo'n mensen liever levenslang krijgen !
    Dit alles is zeker en vast een triestig gebeuren, ook al ben ik een Belg, ik leef met jullie mee.


    Jammerlijk is levenslang in Nederland niet bepaald lang.

  • Citaat


    Jammerlijk is levenslang in Nederland niet bepaald lang.


    Niet helemaal mee eens...
    Ligt aan de aard van wat je begaat, voor de ene zaak is het hoog maar voor de ander te laag, dat is nou een punt waar Nederland zich op moet aanpassen.

  • Beter van dat die kerul dood is, als het niet zo was waren er vast wel mensen die achter hem aan gingen.


    En als hij nog leefde dan kreeg ie toch maar 10 jaar ofzo..


    Mvg,
    Frank sijbom.


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.05.09 15:22:01:
    Trouwens zijn er ook walgelijke mensen met die plaatjes van even apeldoorn bellen.. Tis net of hun niks boeit wat er is gebeurt!..



    Totaal geen respect die lui

  • 10 jaar ? reken maar op boven de 50 vriend , hij wou de familie van het Koninklijk Huis plat rijde.


    hij hoeft niet eens naar de rechter want die wordt toch wel omgekocht ofzo , hij kan gelijk door (xD)

  • Citaat

    Niet helemaal mee eens...
    Ligt aan de aard van wat je begaat, voor de ene zaak is het hoog maar voor de ander te laag, dat is nou een punt waar Nederland zich op moet aanpassen.


    volgens mijn maatschappij leraar is levenslang in nederland ook echt levens lang.
    de preciese uitleg die hij gaf weet ik niet meer.
    maar wikipedia zegt het zelfde: http://nl.wikipedia.org/wiki/Levenslange_gevangenisstraf
    zie het kopje "Geen strafvermindering"


    Edit:
    ik herrinner me weer iets (of het klopt weet ik niet zeker):
    veel mensen die levenslang krijgen zitten niet levenslang in een cel.
    maar gaan na een tijd naar een inrichting waar ze dan waarschijnlijk wel de rest van hun leven blijven.

  • Citaat

    De dood is een slechte straf, ik zie zo'n mensen liever levenslang krijgen !


    Hmm, wees blij dat hij dood is. Hij heeft een kut-einde gehad, wat ik zo iemand gun. Zo iemand moet je niet berechten want dan krijg je het volgende:


    Hij neemt een goede advocaat die gaat beweren dat hij niet helemaal 100% is, hierdoor zal hij waarschijnlijk zo'n 5 tot 10 (MAXIMAAL) jaar gevangenisstraf krijgen, en nog een jaartje TBS. Deze man was 38 jaar, dus als hij 50 is loopt hij gewoon weer vrij rond. Dit is dus gewoon een straf die hij verdient. Levenslange opsluiting in de hel. :slotje:

  • Echt vreselijk wat er gebeurd is.


    En dan zo een dikke man die dan op het einde nog even naar die omvergereden mensen stapt met zo'n fototoestel, op zijn dooie gemak. :S
    Freaky mensen ze.


    Het is maar goed dat hij dood is, nu bespaart hij de slachtoffers heel wat leed en moeten de belastingsbetalers geen jarenlange kosten doen om hem in leven te houden en hem voor de rechter te laten verschijnen.
    Uiteindelijk is iedereen er beter van dat die mens dood is.


    Tegen zijn 50 kon hij terug vrij hebben rondgelopen, zelfs als hij levenslang had gekregen. Er zijn verzachtende omstandigheden immers.
    Enige wat tegen hem speelt is dat hij aanslag wou plegen op het koningshuis - dit zal sowieso het dossier verzwaren, waardoor hij alsnog later dan zijn 50ste zou hebben kunnen brommen.
    Maar wederom zijn dit speculaties.


  • :|




    ----
    7e dode ook al te betreuren

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!