Posts by Morellow

    Heb al een half script voor jullie liggen indien je wilt?
    Flash plattegrond met een stad waarop gebouwtjes komen en die groter worden naarmate de speler meer punten heeft blabla.

    GOA STOAN AJ VEUR TWENTE BINT


    Oude Markt was gisteren geweldig, het bier vloeide/vloog rijkelijk :D Sfeer was top!


    Straks stadion, weer een dag feest :)

    Nee, dan bestaat er geen snellere manier. Je kan jezelf natuurlijk wel afvragen of je databasemodel goed is; 70 tabellen in je structuur kan natuurlijk nooit goed zijn.

    Yea, hij staat nu op animation slow. Zal eens kijken naar snelheid van jQuery. Hij heeft ook 1m coördinaten waar hij rekening mee moet houden (hoewel dit nog best snel gaat).


    Ik zal nadenken over je aanbod.:)

    Ja, ik zal ff kans op attack veranderen.


    edit; zou nu naar 1 op 999 moeten zijn veranderd.
    Let wel op; map kan een beetje trippen van je huidige positie omdat er meer mensen nu zitten te kloten ;)

    Haha ja, zou een spelletje worden. Misschien dat ik er nog mee verder ga. Er zijn nog wel meer monsters maargoed ;)
    HP pot gebruiken doe je rechtsbovenaan, rechtermuisklik op zo'n bar.


    Werkt trouwens allemaal een beetje buggy, want heb wat dingen verpest :$

    Hoi allemaal,


    Ik heb een soort van Travian achtige map gemaakt die ook met coördinaten werkt en volledige dynamisch is.


    Gescript mbv PHP en jQuery.


    Nu twijfel ik of ik deze ga verkopen en vraag ik hier eerst even of hier interesse voor is en wat jij ervoor zou willen betalen (licentie / uniek).


    Toodaloo :)

    PHP
    <?php   if (!$m->payed) { 
     mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`+'28' WHERE `login`='$data->login'"); 
     echo "Je hebt nu 28 extra credits!"; ?>


    Als er niet betaald is geef je ze toch credits, lijkt me niet de bedoeling.

    Citaat van Robin

    Morellow,
    Ik vind dat helemaal niet netjes, hun werken hard aan software waarmee jij als designer of als beheerder van een website weer gebruik van maakt, voor beide dus winst, maar als jij het download en dat doen er nog 100 000 dan stopt adobe waardoor en helemaal niets meer beschikbaar is terwijl hun super software maken


    Gelukkig heb ik al 2 jaar niets verdiend aan mijn programmeerwerk. Alles wat ik maak is voor mezelf/oefening dus no problem.
    Als ik wel geld zou gaan verdienen zou ik ook zeker een pakket kopen als ik er genoeg geld voor vrij kon maken.


    Sowieso is downloaden beter. Meer jongeren gaan ermee aan de slag => in de toekomst meer professionals => meer aankopen van het dan huidige pakket => win-win situatie, alleen op iets langere termijn.

    Nee, wij betalen belasting en dat zou dan daar naartoe gaan. 2.500 euro is overdreven. Dit wordt dus gewoon weer gedownload, zoals bijna alle software die ik bezit.

    Citaat van NielsB

    Je kan cs5 goedkoper updaten voor een klein bedrag.
    Hoeveel weet ik nog niet precies maar zal niet voor het maximum bedrag zijn aangezien het updates dan zijn.


    800? is niet zo veel nee voor een update8-|