Gezocht

  • Beste leden van cp,


    Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een hele site kan maken mits ik hier niet zo veel van kan.


    Mischien dat jullie het nog weten maar het gaat dus om het idee dat ik onlangs heb gepost --> Klikje



    Het liefst zou ik iemand willen hebben die me ineens een domein en host bij kan verkopen maar als dat niet zou zijn zou dat geen ramp zijn.



    Mvg, Jerre:cheer::D

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • 15 euro per uur...
    Dan zou ik nog eerder een freelancer nemen...
    en als ie heel goed kan scripten, waarom merk ik dat dan niet aan deze site ^^. ik bedoel we kunnen niet eens avatar veranderen, en paar dingen vallen nog best tegen.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • @ Laeresh en werty9021 : Niet offtopic gaan aub !


    Ik ben nog maar 16 jaar... Mijn budget is dan ook niet zo groot ( rond de 50 - 70 eur )


    Ik zoek dus iemand die het voor me zou willen doen voor een klein prijsje... Er kan nog wel onderhandeld worden zoals een banner ofzo van die scripter zijn portfolio op mijn site ofzo... Maar dat is bijzaak.


    Mvg, Jerre


    Edit:

  • 50/75 Euro? Voor een website. Heb jij tering ofzo?


    Voor dit bedrag krijg je net een klein kut systeempje, heb je wel een idee wat een programmeur kost?


    En dan nog het feit dat jij winst kan gaan draaien met zo'n website ofterwijl je hebt een commercieel idee.. Dus dan mag je voor mijn part wel een leuk bedrag betalen voor een programmeur want dit bedrag slaat 3 keer nergens op

  • RicardoC: nee die ziekte wensen we enkel jou toe . waarom moet je schelden ?


    het is nu eenmaal zijn budget ,En sommige vinden het te weinig andere proberen juist met deze Crisis iets bij te verdienen.


    Laeresh: koen heeft nog haast niks eraan gedaan , hij heeft belangrijke projecten.
    wees blij hij heeft een van de beste man op het project gezet.

  • RicardoC wij tolereren geen gescheld, vooral ziektes.
    @paisley precies ;) er zijn zat goede scripters die een mooi systeem in elkaar kunnen zetten, misschien dat ik het er naast wil doen want ik heb het geld ontzettend hard nodig.

  • Wat zoek je dan eigenlijk.
    Een complete source?
    Ik heb er anders nog een uniek gemaakte source voor je liggen.
    € 50,- per licentie.


    Edit:
    Ik zie dat je geen spel wil.
    Neem is contact met me op en stuur is een lijstje met dingen dat je wil. Uit je verhaal is het een beetje iritant lezen met de opties die je precies wilt. Dan kan ik daarnaast even bepalen hoeveel de kosten kunnen zijn.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • ik zou je hier toch een CMS aanraden, bespaart je geld, is out of the box en je kan het helemaal aanpassen zonder php/html kennis

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ik heb hier een beginnend cms liggen die ik nog aan het uitbreiden ben. Als hij beetje de eisen heeft liggen waar mijn cms voldoet dan bied ik die aan. Anders ga ik proberen wat te maken voor hem. Ligt er alleen nog aan hoeveel werk hij wilt hebben.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Ik kan helpen. Ik reken geen uurloon, en kan ook niet garanderen hoelang ik bezig ben. Ik probeer het zo snel mogelijk af te hebben.
    Mijn PHP is goed, en ik zal altijd binnen het budget blijven.
    Me Op maat gemaakte offerte is DE prijs, en daar blijft het bij, ook als ik meer werk verrichten moest dan eerst verwacht.
    De prijs die ik vraag is zonder lay-out, omdat ik deze niet kan ontwerpen.
    Neem contact op voor meer informatie.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!