Hee leden mijn vraag is
Wat vind jij als er nog zoon website komt
als Mijnmaffia
Leuk of niet Klaar
Gr Startmijncrime
Hee leden mijn vraag is
Wat vind jij als er nog zoon website komt
als Mijnmaffia
Leuk of niet Klaar
Gr Startmijncrime
Niet leuk,
Bestaan al veel van die sites, mijnmaffia is er mee begonnen en is wel de populairste. :cheer:
pff is totaal geen markt meer in!
1 zo'n source was al te veel
dit soort sources verpesten het voor de echte Games.. die wel zelf gescript zijn e.d.
mijnmaffia verneukt (sorry) het werk van de echte scripters. de echte scripters doen er moeite voor en dan krijgen ze een oneerlijke concurrent.
Zijn er al meer dan genoeg van, vooral van criminals.
Agree, ook het idee is nu al te vaak naar voren gebracht. Denk persoonlijk ook dat de meeste leden bij die grotere website's blijven hangen.
Waarom zou men naar jou website gaan om zich daar te registreren, wat bied jij meer dan MijnMaffia e.d ?
Zo'n grote concurrentie versla je nooit met een crimebuilder source.
1 zo'n site is al meer dan genoeg, ik denk eerder dat u het voor het geld doet, dan voor anderen te helpen (geen problemen mee, maar, ga dan op z'n minst zelf een script maken i.p.v al bestaande source's te gebruiken (is gewoon lame)).
(dit is geheel mijn eigen mening!)
ik vind zo'n site wel handig omdat je zo minder irritante mensen hebt die niet kunnen scripten en dus maar gewoon banditi downloaden (bovendien moeten ze ervoor betalen :p).
Maar de kans dat je MijnMaffia of zelfs OnlineGameManager inhaalt is zeer klein en dan moet je al heel uitgebreid zijn
of geld hebben ter promotie
Citaat van DeinWaarom zou men naar jou website gaan om zich daar te registreren, wat bied jij meer dan MijnMaffia e.d ?
MijnMaffia is vrij duur en je kunt er minder snel geld mee verdienen (je inkomsten worden gereset).
Citaat van Dein
Zo'n grote concurrentie versla je nooit met een crimebuilder source.
Geeft TS aan deze te gebruiken? En deze zou altijd nog aangepast kunnen worden
Citaat van Dein
1 zo'n site is al meer dan genoeg,
Voor de "klant" geld hoe meer hoe beter hoor. Hierdoor ontstaat er concurrentie en dit verbeterd de prijs en kwaliteit.
Citaat van Dein
ik denk eerder dat u het voor het geld doet, dan voor anderen te helpen (geen problemen mee, maar, ga dan op z'n minst zelf een script maken i.p.v al bestaande source's te gebruiken (is gewoon lame)).
Ik zelf doe het omdat ik het gaaf vind om zo'n website te beheren en eraan te werken. Toch vraag ik er geld voor, maar dit is meer om rond de onkosten te betalen en om er een beetje aan te verdienen. Deze verdiensten steek ik nu overigens allemaal weer in mijn website. Maar u had het over de TS, dus ik zijn mijn mond hierover maar houden en weer ontopic gaan ;).
Citaat van Dein
(dit is geheel mijn eigen mening!)
En dit is de mijne
Citaat van wimmpie
ik vind zo'n site wel handig omdat je zo minder irritante mensen hebt die niet kunnen scripten en dus maar gewoon banditi downloaden (bovendien moeten ze ervoor betalen ).
Daar ben ik het mee eens. Leer scripten of ga dokken.
Citaat van wimmpie
Maar de kans dat je MijnMaffia of zelfs OnlineGameManager inhaalt is zeer klein en dan moet je al heel uitgebreid zijn
Als je een professioneel bedrijf hebt, een unieke source laat maken, een nog lage prijs bied, ect, ect is dat best te doen hoor
Citaat van wimmpieof zelfs OnlineGameManager
Correctie, MijnMaffia is vele make groter dan OGM ;). MijnMaffia is ook veel professioneler en OGM maakt gebruik van een nogal baggere crime game source (naar mijn mening). Ik vind degene die op mijn website draait zelfs beter, al komt dat door eigen aanpassingen.
Zeer slecht idee...
Je haalt het grote werk van scripters naar beneden.
Mensen doen nu al geen moeite voor een script, laat staan dat ze zoiets hebben.
Mijnmaffia is gewoon niet meer in te halen, daar kom je nooit meer bovenuit.
Zou de eer aan jezelf houden en gewoon zelf een crime scripten (no source).
Dan heb je ook tenminste iets om trots op te zijn omdat jou werk erin zit.
Nee geen intresse !
Niet weer zon kickass lamo source.
Net zoals mijnmaffia die eigenaars van die spelletjes zijn gewoon alemaal kinderen die gewoon verslaafd zijn aan die telefoon inverplaats van het spel.
Mijnmaffia is gewoon voor mensen die helemaal niks van php of mysql afweten.
En als het zo doorgaat zijn er gewoon meer van die site's waar je die spellen kan maken.
met een uniek verhaal layout en een zwaar verbeterde scriping kom je al verder dan die mijnmaffia troep.
En wat haal je eruit niks!
Want je betaald je daar scheel aan zielige updates die je hier gewoon gratis kan krijgen voor niks.
Kan je er ook nog een beetje mee kloten klaar is kees
En ik zag daar ook updates van 400 mijn maffia points ofzow.
Dat was een admin doneer script voor 40* 1,30 =?52,-
En dat kost gewoon een redelijke layout.
Ga na dat al die eigenaaren er ook nog een domein bijkopen voor nog eens 15 belletjes.
en nog veel meer.
Mits het geen rip-off is maar van de grond af zelf gescript met een unieke gameplay en niet de standaard opties die nu in elke crimegame zitten ( verzin dus is iets anders dan misdaden plegen etc ) dan kan je hier best een grote site mee neerzetten.
Helaas is nog niemand uberhaupt langs het standaard crime idee gekomen, NIEMAND, dus zeer onwaarschijnlijk dat het jou dan wel zou lukken en dan direct in een game manager source.
Maar je hebt het advies gekregen, dus als je echt die moeite wilt doen dan kan het een fantastische site worden, wat maakt het uit dat mijnmaffia dan zo groot is, jij bied een uniekere speelstyle aan, wat de concurrentie mist.
Citaat van Pharox
Je haalt het grote werk van scripters naar beneden.
Deze haal je juist omhoog: ze moeten meer hun best doen om nog beter te bieden.
Citaat van Pharox
Mensen doen nu al geen moeite voor een script, laat staan dat ze zoiets hebben.
Als je er geen moeite voor wilt doen moet je dokken. Zo gaat dat met diensten.
Citaat van Pharox
Mijnmaffia is gewoon niet meer in te halen, daar kom je nooit meer bovenuit.
Ja en nee. Als je genoeg geld hebt voor promotie en om een nog beter systeem te laten maken haal je ze wel in hoor.
Citaat van Pharox
Zou de eer aan jezelf houden en gewoon zelf een crime scripten (no source).
Dan heb je ook tenminste iets om trots op te zijn omdat jou werk erin zit.
Daar ben ik het mee eens. Als je zelf zoiets maakt is het veel beter, daarbij kun je bugs dan het beste oplossen omdat jij weet hoe alles in elkaar zit.
Maar ik vind dit ook gelden voor degene die zo'n criminals of banditi zooi online zetten en dan maar wachten tot ze leden krijgen. Met zoiets beginnen is niet erg, maar steek dan minstens super veel tijd in het promoten, in de support en dergelijke
Ik vind t totaal niks, ik heb t ooit wel gebruikt, maar t zelf scripten is vele malen leuker
axl
Citaatmijnmaffia verneukt (sorry) het werk van de echte scripters. de echte scripters doen er moeite voor en dan krijgen ze een oneerlijke concurrent.
Of bij Mijnmaffia zitten de échte scripters. Denk daar maar eens even overna.;)
Eigenlijk moeten we het niet van ons standpunt bekijken maar van dat van mensen die zo'n sites gebruiken:
als je goedkope prijzen en goed sources gebruikt kan je al veel man krijgen.
Bovendien zal dit helpen om degene die niets van scripten afweten te laten verdwijnen
Welke source gebruik je hiervoor?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!