Posts by Abaddon

    Dit is tegen koen's eenzijdige censuur beleid.


    Citaat

    Elke verwijzing naar een mogelijke concurrent voor CriminalsPoint wordt per direct verwijderd en bestraft.

    Citaat van K.Rens

    Code van Abaddon gefixed, aangezien hij de code tags niet goed kan gebruiken.


    Aso, pas mijn berichten dan tenminste goed aan en laat zien dat het aangepast is !!!

    Beetje kopiëren en plakken en bestandjes in mekaar zetten gaat niet werken koen... hoe kan je nou in godsnaam 3x <? en ?> in 1 bestand zetten...


    Sowieso de schijnheiligheid om mijn berichten aan te passen zonder dat mensen het merken pik ik niet, en al helemaal niet van jou !!!.
    Laat het tenminste zien anders is het gewoon zielig.

    Een demo zou wel handig zijn, dan weten mensen wat ze kunnen verwachten, want je zegt wel ja voetbal manager uniek maar als het een echte tegenvaller is maakt het niks uit.

    Gewoon doen, alles is sowieso beter dan hier, ik ga over 2 jaar ook een jaar studeren in zweden/argentinie/chili/hongarije/VS ( dat zijn mijn opties tenminste, hou het nu bij zweden maar moet uberhaupt nog weten of ik toestemming krijg alvorens ik alles ervoor ga regelen ).

    Dus je zou gewoon een MSN invite mogen maken die eenmalig een uitnodiging stuurd naar de mensen op de lijst met een link die de aangewezen persoon automatisch als referrer insteld ?

    PS, waar kan je msn invite script vinden by the way

    Citaat van stan

    Nee gewoon helemaal opnieuw laten slicen door een goede slicen.



    Wat een crap als het op CP staat hoeft het niet helemaal goed te zijn. Je kunt beter gewoon opnieuw beginnen met slicen.


    Zelfs een goed geslicede layout kan IE alsnog verpesten...

    Maak een layout die speciaal werkt in IE, en mischien heb je dan wat hieraan.


    if (strpos($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 'MSIE') !== FALSE)
    Zo weet je wanneer iemand IE gebruikt en kan je hem doorverwijzen naar de layout die wel werkt in IE.
    In mijn script word IE gewoon doorverwijst naar een pagina waarin duidelijk verteld word dat de browser niet aan de standaarden voldoet en bepaalde functies niet werken en niet worden ondersteund ( deze werken ook echt niet en ga er geen moeite voor doen (xD) )

    Citaat van Spinazie

    Wat dacht je van een compleet nieuwe webmasters community source voor vrij gebruik? Ik kan zowel ontwerpen als programmeren. Zou wel zo hoog mogelijk willen beginnen als dat mogelijk is, maar je zult zelf aan moeten geven wat voor jou de grens is.


    Nog even in reactie op Abaddon:
    Slechte voorbeelden kun je uit leren, maar dan zul je hoe dan ook die slechte gewoonte weer af moeten leren wat ook tijd kost. Je kunt het beter meteen goed leren.


    Bedoelde er eigenlijk mee dat je dan juist een voorbeeld hebt van hoe het NIET moet

    Citaat van Spinazie


    Niet mee eens. Gaat jouw leraar je leugens voor de klas staan vertellen, zodat jij hem daarop kunt aanspreken? Lijkt me niet de bedoeling.
    Als je de broncode gebruikt als voorbeeld, kun je beter het goede voorbeeld gebruiken.


    Slechte voorbeelden kan je ook leren;)

    Citaat van SkyNet

    Ik denk dat het tijd word voor een slotje, aangezien er nu off-topic reacties komen..


    Hele topic was al offtopic vanaf post 1...