Posts by Pharox

    Joshua
    En meisjes misschien ook he :p


    Verder ken ik Axl_H al wat langer dan vandaag en hij zit hier echt niet 1 week hoor.
    Geef die jongen gewoon een kans en kraak hem niet direct af.
    Het is een keuze van de crew ze zullen hem niet zomaar een status geven.

    Citaat van R-Mijnten

    :cheer:


    Dan zouden ze op ze minst eens kunnen uitleggen wat ze gedaan hebben.


    voorbeeld:


    - Wat heb je geprobeerd.
    - Heb je de foutmelding opgezocht.


    Dat mis ik toch redelijk vaak in topics, en het blijft ook komen aangezien wij het dus maar moeten maken.
    Is geen manier om het te leren denk ik, zie soms namelijk dat ze geïrriteerd raken als je het antwoord tot de oplossing niet geeft.

    Maaark
    Als jij off-topic gaat ken je de regels blijkbaar niet.
    Je helpt een TS in zijn vraag, als iets niet mag MELD het met een report.
    Wanneer je dan fout zit is dit geheel je eigen schuld, je krijgt daarom ook 3 waarschuwingen.


    Georgo
    Geen slecht idee, bijvoorbeeld bij 3 waarschuwing ban voor 1 maand.
    Daarna email met bericht unban, en dan 3 kansen geven zo leren ze het (hopelijk) wel.

    CrimeXL
    Dat denk ik inderdaad ook, sommige lappen de uurtjes als rust en gaan wat anders doen.
    Na de verbannen uurtjes gaan ze gewoon weer verder waar ze gebleven waren.


    Ik denk dat het punten systeem weer terug moet komen.


    0 / 3 <= nice


    1 / 3 <= fout leer ervan


    2 / 3 <= Gevaarlijk pas je aan


    3 / 3 <= Permanente ban no coming back.

    CrimeXL
    Gaat hier in het "algemeen" over de crew, dus niet specifiek een persoon.
    Verder vind ik joshua ook echt wel verbeterd, die jongen toont inzet en laat zien dat hij het kan.


    R-Mijnten
    De crew is niet te streng, ze verwijderen soms reacties die best kunnen blijven.
    Crew is rechtvaardig en handelt volgens de regels, al zijn jullie een beetje te snel in het verwijderen van reacties.
    Wordt iets losser en je zal merken dat het minder word dat je elke keer deze discussies krijgt.

    Joshua
    Gaat niet alleen over jou, gaat over het algemeen in de gehele crew.
    Ik merk zelf dat jij nog wat aan de strenge kant bent, dat is aardig irritant soms.
    Tevens zie ik ook soms volledig off-topic maar zie niemand er iets aan doen.
    Dus stop maar met jezelf groot te houden want het heeft geen zin.
    Iedereen maakt fouten alleen beweren sommige mensen dat het volledig aan de crew licht.
    En dat is dus de foute gedachte want je werkt met ze alle aan de sfeer rondom CP.


    Edit:
    Stukje regel uit de reglementen:



    Regels ? 3. Reageren


    * Reacties die volledig offtopic zijn worden per direct verwijderd en indien nodig bestraft. Wil je wel volledig offtopic gaan? Dan kan je terecht in de lounge!




    Zie ze vaak genoeg in [REQ] en [CHECK] raadsel dat je daar dan niets aan doet.

    Mijn mening over:


    Pim: Doet zijn werk goed, heb nooit problemen met Pim.


    R-Mijnten: Heb hem sinds kort op msn, jammer dat je voor ajax bent maar mag je wel :p.


    Axl_H: Ken hem van vroeger, of hij gaat functioneren is vraag nummer 2.


    Darsstar: Gek die van het woord "miauw" houd, maar verder wel een toffe peer :cheer:.


    K.Rens: Verleden veel problemen gehad, is nu wel anders we kunnen elkaar nu normaal aanspreken.


    Killingdevil: Maak ik geen woorden aan vuil :cheer:.


    Lodewijk: Hij neemt een klacht sireus, een goed crewlid dus.


    Joshua: Heeft bewezen dat hij zich kan inzetten, iets milder worden en hij is een gerespecteerd crewlid.


    Dein: Ken hem van vroeger, heb nooit problemen met hem gehad :cheer:.


    Kabling: Nooit aanwezig dus kan je weinig over vertellen.


    -------------------------------------


    Ander lid: Hou ik voor mezelf, uit reports kan de crew wel zien wie dat is.


    -------------------------------------


    Mezelf: Vroeger verkeerd bezig, dit is de laatste tijd verbeterd maar kan altijd beter.

    Pim
    Daarom ga ik ook nergens meer tegenin op een topic als het verboden is.
    Meld tegenwoordig dingen omdat het topic schoon blijft en ik uit de problemen blijf.
    Zo beperk ik mijn banpuntjes tot 2 uur, die had ik gekregen voor off-topic dus ik leer ervan.


    Mensen moeten meer reporten en niet zichzelf voorop zetten en laten zien wat ze zijn.
    Report die rommel gewoon dan word er wel werk van gemaakt, ga niet in discussie met de TS.

    Citaat van insaneflame

    uhm betekent dat transip zuigt? om het maar zo te zeggen?


    Transip zuigt niet, ze zijn razend snel in het registreren van een domein naam.
    Binnen 10 minuten is het domein actief en ingesteld dus is stuk sneller dan ik gewent ben van andere hosting bedrijven.


    Verder hebben ze één fout gemaakt, hier blijft koen op wijzen wat ik niet nodig vind.
    Iedereen maakt een fout, dit hoef je niet weken lang op een forum te vermelden.

    [offtopic]
    Dat is waar, maar iedereen weet het onderhand wel hoeven dit niet elke keer aan te horen.
    Ik zit al heel lang bij transip en heb er nog nooit problemen gehad, dus een fout kan je ze niet de rest van je leven aanduiden.
    [/offtopic]


    Hoop dat de rest ook het voorbeeld van SIDN opvolgt, zou een stuk beter zijn voor het internet.

    Eindelijk voor de .nl domeinen een stap vooruit!


    [offtopic]
    @Koen
    Lees je onderstaande regel even, jij vind het ook niet prettig als iemand over jou diensten begint.
    ------------------------------------------------------------------
    Het "zwart maken" van mensen (laster en eerroof) wordt niet toegestaan op dit gehele forum zonder duidelijke motivatie.
    [/offtopic]

    Oké heel erg verwarrend, wat is je vraag nou precies dan?


    Je hebt dit script gemaakt maar het werkt niet toch?

    Krijg je eventueel fouten of iets in die richting?


    Ook zou je mysql_error kunnen proberen, dan kan je zien of je iets fout doet.