Posts by bas

    Hoi,


    ik ben voor meer dan 50 uur verbannen door koen rens zonder dat die me daarvoor enig bericht stuurde.


    Hij zou8 toch verbannen moeten worden hiervoor?


    Ik ben ik elk geval weg hier, met zo'n oplichter als eigenaar is dit niks voor mij


    Groetjes!

    Ben jij ook de maker van deze website? En staat er in je algemene voorwaarden dat als iemand zijn site niet verlengd jij hem mag hebben en verkopen? Of hebben de makers toestemming gegeven? Anders ben je illegaal bezig vrees ik.

    Citaat van Abaddon

    En daarnaast ook nog eens z'n privileges "MISBRUIKT" door alles wat gerelateerd is aan zijn projecten tot illegaal te verklaren en gelijk ervoor te bannen, wat bij andere niet gedaan word.
    Komt weer goed terug op mijn argument dat er teveel uit eigen initiatief gehandeld werd/word hier. ( Waar ik zelf nog een banpunt voor gekregen had omdat het niet waar was omdat pim op die dag nog niemand gebant had, wat echt een belabberd excuus is )


    Hier kan ik over mee praten. Hij heeft mij verbannen omdat ik eigenaar van Startcrime ben en ik er een topic over startte.
    Maar wat ik me afvraag, wie is de maker van de crimebuilder source? Ik zou van hem graag duidelijkheid willen horen, Koen Rens kan hier wel gaan roepen dat die source illegaal is en dat die een rechtszaak aan aanspannen, maar voor zover ik weet is hij de maker niet dus die kan echt niks.


    Hij heeft mij gezegd contact te hebben met de eigenaar, ik moest bij HEM een licentie kopen :S
    Oplichting noem ik dat gewoon!


    Koen Rens kan gewoon niet tegen concurrentie. Maar iedere ondernemer zou toch moeten weten dat concurrentie alleen maar goed is? Moet die zijn site maar verbeteren. Dat is waar ik nu kei hard mee bezig ben.


    Ik ben 2x verbannen door Koen Rens omdat ik Startcrime promootte, daarom heb ik al mijn nuttige posts hier verwijderd en post ik hier niks meer. Echter heeft ene Alex mijn geposte script verwijderd en het opnieuw gepost met zijn reclame erin:
    http://www.criminalspoint.com/db/script/98.html
    Deze wil ik nog steeds verwijderd hebben, maar Alex reageerd niet op berichten.


    Dit wordt nu een erg lange post, maar ik wou dit even kwijt.


    Met vriendelijke groet,
    Bas

    Zo'n klanten systeem moet je (laten) maken. Dat kan via DirectAdmin api.
    Ik zou dat wel voor je willen doen, maar je moet dan denken aan een bedrag van ruim ?2500.


    Zover ik weet zijn er geen gratis varianten. Deze moeten er wat mij betreft ook niet komen: dan krijg je nog meer van die mini hosting sites...

    Citaat van Pharox


    Je haalt het grote werk van scripters naar beneden.


    Deze haal je juist omhoog: ze moeten meer hun best doen om nog beter te bieden.


    Citaat van Pharox


    Mensen doen nu al geen moeite voor een script, laat staan dat ze zoiets hebben.


    Als je er geen moeite voor wilt doen moet je dokken. Zo gaat dat met diensten.


    Citaat van Pharox


    Mijnmaffia is gewoon niet meer in te halen, daar kom je nooit meer bovenuit.


    Ja en nee. Als je genoeg geld hebt voor promotie en om een nog beter systeem te laten maken haal je ze wel in hoor.


    Citaat van Pharox


    Zou de eer aan jezelf houden en gewoon zelf een crime scripten (no source).
    Dan heb je ook tenminste iets om trots op te zijn omdat jou werk erin zit.


    Daar ben ik het mee eens. Als je zelf zoiets maakt is het veel beter, daarbij kun je bugs dan het beste oplossen omdat jij weet hoe alles in elkaar zit.
    Maar ik vind dit ook gelden voor degene die zo'n criminals of banditi zooi online zetten en dan maar wachten tot ze leden krijgen. Met zoiets beginnen is niet erg, maar steek dan minstens super veel tijd in het promoten, in de support en dergelijke

    Hoi Rick,


    Laat ik ook maar eens reageren ;)
    Zo lang zit ik nog niet op CP en als ik hier eigenaar was geweest had ik je niet aangenomen. Maar dat is mijn mening. Ik neem aan dat de crew er wel op zal letten dat je niet weer de fout in gaat.


    Ik neem aan dat je voortaan ook geen beschuldigingen in verkoop topics gaat gooien welke nergens op slaan, want daar heb ik erg veel last van gehad.
    Maar goed, gedaan is gedaan en ik vind het top van je dat je hier dit topic maakt.


    Echter zou het pas echt gaaf zijn, als alles ook op Sitedeals een goed maakt. Daar heb je namelijk met een smerig een-tweetje de major-crime source voor ruim 100 euro verkocht. Dit op voorwaarde dat jij hem niet meer zou verkopen, dit heb je echter toch gedaan.
    Ik raad je aan het gehele bedrag aan de betreffende persoon terug te geven.


    Het is mijn mening en zie het als een tip.


    Vrede?


    Groet,
    Bas


    Ps. Als jij klachten over mij hebt, dingen over mij wilt zeggen. PM's zijn altijd welkom! Een reactie in je eigen topic mag ook, maar dan gaan we weer offtopic ;)

    Citaat van Dein

    Waarom zou men naar jou website gaan om zich daar te registreren, wat bied jij meer dan MijnMaffia e.d ?


    MijnMaffia is vrij duur en je kunt er minder snel geld mee verdienen (je inkomsten worden gereset).


    Citaat van Dein


    Zo'n grote concurrentie versla je nooit met een crimebuilder source.


    Geeft TS aan deze te gebruiken? En deze zou altijd nog aangepast kunnen worden ;)



    Citaat van Dein


    1 zo'n site is al meer dan genoeg,


    Voor de "klant" geld hoe meer hoe beter hoor. Hierdoor ontstaat er concurrentie en dit verbeterd de prijs en kwaliteit.


    Citaat van Dein


    ik denk eerder dat u het voor het geld doet, dan voor anderen te helpen (geen problemen mee, maar, ga dan op z'n minst zelf een script maken i.p.v al bestaande source's te gebruiken (is gewoon lame)).


    Ik zelf doe het omdat ik het gaaf vind om zo'n website te beheren en eraan te werken. Toch vraag ik er geld voor, maar dit is meer om rond de onkosten te betalen en om er een beetje aan te verdienen. Deze verdiensten steek ik nu overigens allemaal weer in mijn website. Maar u had het over de TS, dus ik zijn mijn mond hierover maar houden en weer ontopic gaan ;).


    Citaat van Dein


    (dit is geheel mijn eigen mening!)


    En dit is de mijne ;)



    Citaat van wimmpie


    ik vind zo'n site wel handig omdat je zo minder irritante mensen hebt die niet kunnen scripten en dus maar gewoon banditi downloaden (bovendien moeten ze ervoor betalen ).


    Daar ben ik het mee eens. Leer scripten of ga dokken.


    Citaat van wimmpie


    Maar de kans dat je MijnMaffia of zelfs OnlineGameManager inhaalt is zeer klein en dan moet je al heel uitgebreid zijn


    Als je een professioneel bedrijf hebt, een unieke source laat maken, een nog lage prijs bied, ect, ect is dat best te doen hoor ;)


    Citaat van wimmpie

    of zelfs OnlineGameManager


    Correctie, MijnMaffia is vele make groter dan OGM ;). MijnMaffia is ook veel professioneler en OGM maakt gebruik van een nogal baggere crime game source (naar mijn mening). Ik vind degene die op mijn website draait zelfs beter, al komt dat door eigen aanpassingen.

    Ligt aan de rechten he;)


    Voor het overkopen van de volledige rechten zou ik zeker 400-800 euro vragen. De layout komt mij eerlijk gezegd wat slordig over, maar de source zelf is prachtig!


    Succes ermee!

    Citaat van SkyNet

    Crimebuilder is illegaal


    Hier hoorde ik meer mensen over, ik hoorde het zelfs van klasje (K. Rens ja). Deze zei dat ik een bedrag moest noemen en ik dan wel rechten op de source zou krijgen. Ik heb gezegd dat ik graag zelf contact opneem met de maker en dat ik diegene de prijs wel zou vertellen.
    En wat denk je? Geen antwoord! Ik vind dat een slechte houding van hem, ook al ben ik voor hem een concurrent.
    Sorry hoor, maar als dit echt illegaal is en de maker er problemen mee had dan zou die al 3000x contact met me hebben opgenomen.


    startmijncrime
    Zou je dan een andere huisstijl willen nemen? Ik wil niet dat er verwarring ontstaat tussen onze websites. Het liefst zou ik ook een andere domeinnaam zien, maar ik kan je natuurlijk niet dwingen.
    Laat ik je toch maar succes wensen, het opzetten van zo'n site is niet niks ;)

    Citaat van Db-maffia

    dit script heeft hier al eens eerder gestaan...


    Toen heb ik dezelfde reactie geven als dat ik nu ga doen..


    Dit script is erg simpel in elkaar gezet en gewoon gratis te maken als je een simpel tutorial te volgen van php.net en daar staat zelfs al zo'n systeem die je zo kan copy/pasten met wat aanpassingen


    Dit script heeft hier NIET eerder gestaan. Ik zou zeggen, vernoem jij eens de tutorials hoe ik dit zou kunnen maken en maak het eens na.
    Het is geen jaren werk, maar het is echt geen 10 minuten werk of gewoon het resultaat van een tutorial. Dit heb ik zelf gemaakt, geloof mensen eens zeg! Ik ga dit melden bij de moderators.


    Mensen: ik bedrieg niet! Ik heb dit, net als alle scripts en systemen welke ik te koop aan heb geboden, zelf gemaakt en niet uit een slappe tutorial gehaald of geript.


    Als je me niet geloofd? PM me maar, ik beantwoord alles. Mocht je me nog niet geloven, bekijk mijn topics van SD dan eens:
    http://www.sitedeals.nl/script…script-kant-en-klaar.html (dit script)
    http://www.sitedeals.nl/script…et-systeem-met-leden.html
    http://www.sitedeals.nl/sitech…ker-site-beta-versie.html
    http://www.sitedeals.nl/script…eide-webmaker-source.html
    De laatste 2 topics van deze lijst gaan over een door mij gemaakte webmaker source. Deze heb ik verkocht aan een professioneel webhosting en webdesign bedrijf.


    Zijn er nog mensen die zeggen dat dit topic nep is? PB me!


    santosh
    Wat snap je niet? Het script niet, of de reacties niet?

    RiiCk
    Beweer jij hier dan dat jij de maker bent van de criminals source? Want het overgrote deel van je source is gewoon de criminals source. Jij mag heus jou eigen gemaakte scripts samen met die layout wel verkopen. Maar je moet niet gaan beweren dat je dit hele script zelf gemaakt hebt.
    En ik heb je source ook, deze is namelijk vrij gegeven op SD :)


    En over Startcrime (wie gaat er hier nou offtopic?)
    Ik heb al uitgelegd dat ik de meeste virussen er al uit heb gehaald en dat deze erin kwamen door een virus op mijn computer. Dit ligt niet aan de site zelf.


    Mvg,

    gamecontrol
    Ik heb een virus gehad op mijn PC, deze heeft enkele van mijn website geïnfecteerd met javascripts welke niet echt schadelijk zijn maar waar sommige virusscanners van flippen. Ik ben ze aan het verwijderen.
    Bedankt voor het melden, maar gelieve wel ontopic te blijven.


    RiiCk
    Klopt wel en niet! Hij staat inderdaad op Sitedeals (klik), maar niet voor ?1,30.
    Ik ben de maker en deze heb ik pas enkele dagen geleden gemaakt en staat nu pas net te koop.

    Citaat van Riick

    Let op: Aanvallen richting mij bijvoorbeeld valse beschuldigingen etc. zullen gestraft worden.


    Gestraft door wie? Zeg dan gewoon dat je dat soort berichten niet in je topic wilt... Overigens is er behoorlijk wat op je script aan te merken, dit is namelijk een standaard criminals source alleen dan een paar aanpassingen. Maar ik zal mijn bek maar houden ;)