Resultaten enquete

  • Ik heb mij vandaag bezig gehouden met het analyseren van de resultaten van de enquete.


    Hieruit kwamen de volgende punten naar voren:


    75% Van de leden gelooft dat een crew herorganisatie de huidige problemen kan oplossen.


    => Rickvb en NielsB hebben ontslag genomen uit de crew. Ze hadden zelf niet meer de tijd om actief mee te helpen deze website te beheren. CF krijgt een andere bestemming, maar gaat geen WM community worden.


    70% is tevreden met het huidige uiterlijk.


    Punten ter verbetering die werden gemeld:
    - Content wordt pas na het menu geladen => komt door de reclame, kijken naar andere partner hiervoor.
    - Avatars te klein
    - Niet cross browser volledig correct
    - Te onderzoeken: rechter menu


    Uit de enquete blijken duidelijk 2 klachten (komen even veel voor):
    1) Er wordt te veel offtopic gereageerd.
    2) Er wordt te snel verbannen bij offtopic reacties.


    Dit spreekt zichzelf dus tegen, wat jammer is en ergens ook wel te verwachten was. Hier kunnen we dus niet zoveel mee doen. We gaan intern wel eens herbekijken hoe we juist op offtopic gaan reageren.


    Verder werd er veel geklaagd over de sfeer, wat we hopelijk nu aangepakt hebben met het verbannen van enkele stoorzenders.


    84% is tevreden met de huidige regels.


    40% kiest voor het systeem met banpunten, 30% kiest voor het systeem van strafpunten en 30% kiest voor een ander systeem. Geen sluitend antwoord dus.


    Suggestie naar toekomst toe:
    Als een topic gereport wordt, de reporter ook even bedanken en commentaar hierop geven wat de crew als actie hierbij ondernomen heeft.

    Betreffende mijn functie:

    +/- De helft van de reacties zegt dat ik mij inderdaad meer in de achtergrond moet bezighouden, maar de andere helft zegt juist dat ik meer in het daglicht moet komen en actief mee modereren en sturen...
    Wederom iets waar moeilijk een sluitend antwoord voor is.


    70% Van de leden was verder tevreden met de enquete en de manier van vraagstelling.



    Bedankt voor jullie steun en vernieuwd vertrouwen in onze crew!
    K.Rens

  • Ik vond het zeer gezellig als crew lid, maar heb helaas niet voldoende tijd om dit weer voor te zetten.


    Ik blijf natuurlijk wel af en toe kijken op cp om mensen te helpen omdat het gezellig is :p

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Nog even vermelden: de kritieken op de crewleden zijn intern gemeld, en worden bij alle crewleden meegenomen als ontwikkelpunten.


    Het resultaat was inderdaad niet verkeerd, we zijn blij met jullie kritiek. Zo kunnen wij weer concreet aan de slag aan een beter CP! :)

  • Pim Ben jij terrorsheep?


    ik vind dat R-Mijnten Promo moet krijgen hij doet teminsten iets naar mijn indruk ......
    [offtopic]nouw dan is nu de hell echt wel begonnen 2x geband voor 2 dagen om niks.. door Pim[/offtopic]

  • Joshua, ik heb niet zo gek veel tijd om naast mijn studie en opdrachten ook nog als crew lid veel op te treden door strafpunten etc te geven.


    Pim (terrorsheep) gratz btw met je status, we spreken elkaar nog wel op msn binnenkort :).

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • ofwel deze hele conclusie zegt niks de grootste rede voor de "opstand" was dat koen nooit online was en het script nog vol bugs zit. laat staan dat er updates komen. Beetje jammer dat de voornaamste rede eruit word gelaten.

  • Citaat

    Edit by Pim: Mensen met een eiltestatus moeten het voorbeeld geven.


    *Moet opeens denken aan Ferhat :}*


    Ik hoop echt dat er wat met deze resultaten gebeurd... Volgens mij beseft Koen wel dat er drastisch wat moet veranderen. Hopen dat er een stabiel team komt met eerlijke en oprechte mensen :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!