Posts by Bonnano

    In het topic dat frankiscool aanhaalt, is de cartoon niet verkocht. In de bonnano source zit deze cartoon ook, deze is enkel 1 maal verkocht aan een persoon dat de rechten over deze soruce heeft, andere mogen deze dus niet gebruiken.


    In de bonnano source van destijds is ook alleen het gezicht van de maffia icoon te zien, en dus niet het gehele logo.


    Drugscartel is niet gerechtigd om dit logo te gebruiken en ik zal dus contact opnemen met hen. Tevens hebben zij dus ook niet de .eps file en geen licentie van dit logo.

    De cartoon die ik verkoop in dit topic is nog niet doorverkocht, wel is de cartoon gebruikt in de header van mijn website Xtreme-Crime die nu 4 keer doorverkocht is als een licentie, in de header van deze source is enkel het gezicht opgenomen.


    De cartoon die ik hier verkoop is het totale plaatje zoals op het voorbeeld te zien in, je ontvangt deze in een .eps file, zodat hij dus nog te bewerken is indien je hier mee kunt werken.


    Ik twijfel nog of ik deze cartoon verkoop met doorverkooprechten.

    De licentie is op dit moment 1 keer verkocht.


    Ik ben bereid om ook het domein etc. te verkopen, maar houd er dan rekening mee dat het een stuk duurder wordt en het script is al 1 keer verkocht, ik houd natuurlijk wel bij aan wie ik mijn licentie verkoop etc.

    Citaat

    Ontopic. Kun je screens maken van de admin beheer. Of kun je me die sturen via PM. MVG Mike


    Ik zal zo even wat printscreens maken van het adminpaneel, deze zal ik middels een PB naar je toe sturen.

    Ja, hier op CP hoort hij ook 50 euro te zijn.


    En dit is niet de xtreme-crime source, weet niet waar je dat vandaan haalt. Tevens snap ik niet waarom jij Mike op zijn offtopic reacties aanspreekt wanneer je zelf precies hetzelfde doet ;)

    Citaat van joshua-S

    ik koop hem wel.


    Gelieve dan contact met mij op te nemen.


    Citaat van sloosmedia
    PHP
    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/bonnano/domains/bonnano.nl/public_html/index.php:14) in /home/bonnano/domains/bonnano.nl/public_html/gebruiker-betaal.php  on line 250


    Mag ik een stukje code zien ?


    Ik heb een PB verstuurd met een stukje code.




    Meer mensen die een stukje code etc. willen zien? Neem contact op of plaats een reactie in dit topic.

    Het script dat verkocht wordt is te zien op http://www.bonnano.nl


    ----------------------------------------------------------------------------------------


    Omschrijving/functies:
    Geen tijd meer voor dit spel, er zijn geen inkomsten/bezoekers van dit spel bijgehouden, het is dus puur het script waar je op bied.


    Dit spel is zelf gemaakt, het bevat o.a. een uniek netwerken systeem en club systeem.


    Demo account:
    Username: Tester
    Wachtwoord: test


    Prijs:
    € 50,- per licentie


    Licentie:
    Licentie
    Geen doorverkoop rechten.


    Wat krijg je:


    * Alle scripts die te zien zijn op de website inclusief bijbehorende database (exclusief speler gegevens)



    Betaling via:
    Overschrijving


    Gelieve geen discussie over de prijs etc. te beginnen, indien intresse kan men een PB sturen met wat vragen e.d.

    Nu niet meer..


    En nogmaals, dit was omdat ik toegang gaf tot het admin menu voor het test account, ik heb toen de beveiliging eraf gehaald, jammer dat mensen er vervolgens op deze manier gebruik van moeten maken.