Ik heb geen andere rank kleur of what ever :D. Tevens kan ik waarschijnlijk niet komen wat in jammer vind

Start verkoop tickets
-
-
-
@L.Velthuis,
Opzich houd ik daar wel van, maar de vraag is of ik het op die avond ga doen haha.
-
Ik zal het even met het thuisfront overleggen :).
even een offtopic vraagje... Zijn er mensen die van flink zuipen houden :P? :D?
@L.Velthuis
Ik hou er wel van, maar dan toch geen bier?
Liever wat sterkers. Aangezien ik misschien wel afkom, kunnen we misschien een stapje in de hollandse straatjes gaan nemen.
Lijkt me best leuk -
Ondertussen zijn de eerste tickets de deur uit.
Rickvb was ons eerste VIP lid. Bedankt!
Hij heeft een gouden kleurtje gekregen, toegang tot enkele kortingscodes en een premium support forum.
Verder staan zijn bedrijfsgegevens nu ook in zijn profiel.Omdat het toch steeds dichter komt, zouden we graag al een beeld willen hebben van wie er komt en hoeveel we moeten voorzien.
Daarom kun je nog tot zondag avond 21u tickets kopen aan de lage prijs van 2,9 euro (15% korting).
Daarna komt er een euro bij en stijgt de prijs naar 3,9 euro.
Naarmate het event dichter komt, zal de prijs nog stijgen.Bedankt voor jullie begrip.
-
Ik kan helaas nog steeds niet bevestigen dat ik er zal zijn of niet.
Omwille van drukke dagen bij mijn nieuwe job.Ik zal mijn best doen om tegen Maandag toch te kunnen beslissen.
-
Ik kan Zelf rijden, dat is geen probleem. het is gewoon wat ver voor even weg te gaan en daar maar 3 uur te zitten en daarna terug naar huis te gaan.
-
Ik kan Zelf rijden, dat is geen probleem. het is gewoon wat ver voor even weg te gaan en daar maar 3 uur te zitten en daarna terug naar huis te gaan.
Je kan altijd nog de stad in toch? Het is om 10 uur afgelopen en dan zal er heus wel iemand zijn die de stad nog ingaat.
-
Ja, er zijn er een aantal die dacht ik al nadien nog een stapje willen gaan zetten.
Maar is niet verplicht.Als het lukt, overweeg ik zelfs er een weekendje van te maken, maar hangt af van werkuren vriendin en of er iemand mee rijdt met mij of niet.
Ondertussen werden al meerdere tickets verkocht. Super!
-
Vind de datum en de dag een beetje ongelukkig, anders was ik er misschien wel even naar toe gereden.
Maar moet gewoon werken tot 18:00
-
Vanuit Antwerpen ben je er op 1,5 uur. Ik weet niet van waar je komt, maar is niet erg om iets later toe te komen hoor.
Ondertussen heb ik een bedrijf dat gevraagd heeft om een extra SEO presentatie te kunnen geven.
Ziet er goed uit, komt waarschijnlijk bij op het programma. -
Ik heb de vroege en ik zou waarschijnlijk dan mee kunnen. Alleen zal ik wel extreem moe zijn. Ik moet sowieso dan met iemand meerijden.
-
Ik zal het even met het thuisfront overleggen :).
even een offtopic vraagje... Zijn er mensen die van flink zuipen houden :P? :D?
Ik wel
-
Even een kleine herinnering: tot vanavond krijg je extra korting bij de aankoop van tickets.
-
Ikzelf zal vanuit Heerlen vertrekken, en 's avonds naar omgeving Venlo terugrijden.
Als er mensen zijn die mee willen rijden of een stuk mee willen rijden, laat maar weten. -
Is er nog een mogelijkheid om een kaartje te kopen? Het lijkt me leuk en leerzaam om hier aan deel te nemen.
-
Dat kan hier https://ictscripters.com/JCoinsShop/ of anders @K.Rens is contacteren.
-
Ik kan helaasd niet mee.
Want op team vergadering is er een "zakenrijsje" naar Budabepest gepland met ons team. -
Hallo,
Ik heb besloten om toch mee te komen. Ik heb K.Rens inmiddels aan ingelicht en een ticket aangevraagd.
Ik kom vanuit West-Vlaanderen, indien mensen zouden willen meekomen met mij is dit zeker mogelijk.
Gelieve mij daarvoor een PM te sturen of mij aan te spreken via Skype (te vinden op mijn profiel)Met vriendelijke groet,
T.Aaron
-
Langswaar rijd je dan? Dan kan ik er misschien bijspringen.
-
Langswaar rijd je dan? Dan kan ik er misschien bijspringen.
Ik ga via:
de E17 daarna de ring van Antwerpen
daarna de E312/A58/A27 richting Utrecht
en als laatste snelweg de E30 naar Amersfort
en natuurlijk enkele kleine baantjes ook
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!