Posts by djherken

    goede dag,
    Zoals de titel zegt,
    Ik ben opzoek naar iemand die een webshop kan schrijven, of uitbreidingen kan maken voor presta.
    Zoals een unieke lay-out, betaal opties, automatich plaatsen op zoekertjes platforms,


    En die hiervoor een app kan maken waar mensen dus ook via de app snel en makkelijk kunnen bestellen.
    Graag eerlijke scripter, heb er nogal slechte ervaring mee,


    Mag e.v.t ook een beginnling zijn.
    Voor meer info en wat opties het moeten zijn stuur ik graag een pf met de verdere info bedankt.

    acount


    header



    dit zijn zo wat afbeeldingen die ik terug vind,
    even ter info, de anti spam werkt via dezelfde afbeeling kliken, deze kan worden uitgezet door de eigenaar, of men kan een vip kopen en dan kan men de anti spam uitzetten.

    Ik verkoop mijn crimz game, deze heeft van 2009-2012 gedraait als ik me niet vergis, onder verschilende domein namen.
    had redelijk wat members,
    heeft vele apties.


    zoals.
    Wietplantage
    bank
    zwiterse bank
    doden
    Goldmine.
    route 66
    Drive by
    7misdaden.
    7garage misdaen.
    Auto stelen.
    Auto handel.
    Auto race.
    Profiel.
    Nieuwsbrief.
    Beurs.
    dealen.
    Canabis plantage kweken watergeven etc.
    Mail.
    Forum.
    Ziekenhuis.
    Vakantie optie (instellen hoeveel dagen)
    moord optie.
    Zelfmoord.
    Refferalsysteem.
    Vip
    Super vip
    Bij 10 orginele leden gratis credits.
    Credits shoop, systeem.
    Klikmissie systeem pro++ (bv ergens aanmelden na aanmelding pas puten etc geen aanmelding geen vergoeding)
    Georanizeerde misdaad.
    Alle proxy's geblokt.
    Spam mails geblokt
    Anti hack functie.
    Leuke uitbreiding games met game van de week win de game van de week en krijg kredits.
    Gangster van de week
    En vele meer echt een must :)
    verdienste statestieken.


    Betaalopties:
    Psc.
    Bellen.
    Sms.
    Ideal
    Land instellen via profiel.
    Optie sms als je dood bent naar jou eigen nr.


    x aantal uur&min online.
    xaantalste bezoek.


    Mooi uitgebreid admin paneel :)
    zoals:
    Ban.
    Ipban.
    Hackpoging logs.
    Leden veranderen.


    4talig
    duits
    nederlands
    frans
    & engels



    Is niet meer online wegens tijd gebrek.
    Makelijk te uploaden, via bv filezilla.

    Beste, even een vraag over PayPal,
    Zijn er mensen onder juli die PayPal gebruiken ?
    Is het makkelijk, veilig etc ?
    is het beter dan geld overschrijvingen op een bankacc, of is dit hetzelfde ?
    Raden juli het aan/af ?

    Hallo,


    Voor mijn les bedrijfsbeheer moet ik een factuur maken. Zijn er mensen die een goede (gratis) software kennen voor het ontwerpen van banners en logo's, helemaal naar eigen smaak?


    Mensen die misschien een goede gratis software hebben voor het opstellen/maken van een factuur?
    Wij mogen namelijk via een software onze facturen maken, afdrukken en zo binnen leveren, aan de lesgever.


    Alvast bedankt,
    Kenzey

    Hallo,
    na jaren weg te zijn ben ik er weer, wegens geen tijd ben ik niet meer op ogm, ict, gamecoll of dimoweb geweest Nu ben ik dus weer terug, En heb een vraagje.


    Zijn er mensen die een webshop kunnen maken ?het moet volgende bevatten
    *Eigen lay-oud
    *Bieden op advertenties.
    *Tijd advertentie bv de prijs is 100 EUR nu promotie 24uur voor 65 EUR (countdown dus)
    *Kortings bonnen uitdelen zelf codes te kiezen uiteraard bv 4x5dkl54d geeft korting van 5 EUR k55z5dd4e6 geeft korting van 10 EUR etc. ?En een promotie code voor bv gratis verzendkosten etc.
    *Refferel systeem, mensen laten anderen aanmelden via hun link, per betaling 10 EUR krijgen hun bv 0.50cent korting op volgenden bestelling (of omwissel punten zie volgende)
    *Omwissel punten bv iemand koopt voor 10eur krijgt 10 punten 1punt is 0.10eur.
    *Betaling bank overschrijving, visa, PayPal(optie)Ophalen men klikt op ophalen dan staat er verzendkosten visa verzk. 6.75 (binnen 10 kilo dat men ook kan instellen hoeveel het pakket ong. weegt een een systeem dat alles samen telt om verzendkosten te bereken) en als mn bv vanaf 100 eur koopt de zendkosten for free zijn.en dat ze kunnen aan klikken via wat ze het willen verzonden hebbenen (maatschappij en bv verzekert en gewoon)
    *Nieuwsbrief waar men promotie kan meegeven en codes (kortingbonnen)
    *Verjaardag systeem men is jarig en krijgt ene mail van de shop met daarin een cadeau bon..


    Dit was het zo wel denk ik Wie wil kan dit, goed en niet te duur?alvast bedankt.