Posts by J.Hermans

    Hoi allemaal.


    Ik ben opzoek naar een ontwerpen voor een logo en banner van mijn nieuwe clan.
    Ik wil graag iemand die er al wat ervaringen mee heeft, en mij snel kan helpen.
    Budget is zeker voldoende, ik wil gewoon uw prijs weten en resultaat zien.


    Graag een PM sturen als u iemand bent die mij een zeer mooi en strak logo kan bezorgen.



    Met dank bij voorbaat!

    Denk dat je budget aan de lage kant is voor het werk wat verzet moet worden hierin. Zou nog even kritisch naar jullie budget kijken en bedenken hoeveel werk dit eigenlijk wel niet is.

    Er is ruim meer budget, we gaan naar de 500euro toe voor het project. Maar voor alles is een oplossing.
    We zouden op zijn aller minst een ontwerp willen.
    Maar dan wel voor de prijs van 200 - 300 euro voor enkel het ontwerp

    Beste medescripters,


    Ik ben sinds kort Technisch verantwoordelijke van een gaming organisatie (Cr33p Gaming).
    Wij hebben besloten om een website te gaan bouwen, en daar hoort natuurlijk een mooie layout bij die met Joomla zal moeten werken.


    Ik ben dus opzoek naar een ervaren designer, die een uitgebreide layout kan maken op maat.
    Ons budget is denk ik ruim genoeg + 500 euro om dit te laten realiseren.


    We willen een website, die strak, modern, aantrekkelijk en ook uitdagend oogt.
    Een layout die kan concureren met de hedendaagse websites van de al dan niet grote communities van deze tijd.
    Denkend aan Lowlandlions.com, nip.gl, sk-gaming.com en dergelijke.


    We willen een mooie front page, die wat tabbed is zoals die van LowlandLions ed.
    Menu willen we een top menu, met transparante background, zoals je tegenwoordig veel ziet.
    De website moet werken op de meest gebruikte browsers (Chrome, Firefox, opera ed).
    Ons logo moet er mee in verwerkt worden, en de kleuren ervan moeten gerespecteerd worden en meegenomen worden in de styles.


    Voor de rest krijgt de ontwerper maximaal een maand tijd om alles te realiseren.
    Werkend maken op Joomla (daarvoor krijg je een admin account) en zorgen dat alles is naar onze wensen.
    We willen extra bij betalen, indien het echt de moeite waard. Maar we verwachten wel een hoogstandje van het ontwerp!


    We willen iemand die zelfstandig kan werken, zich mee kan plaatsen in ons idee, en flexibel is.
    De ontwerper moet de mogelijkheid verschaffen ons ten alle tijden een update van het werk te kunnen tonen en aanpassingen uitvoeren die we wensen tijdens de werken.


    Ook zijn we bereid en hebben we opzich wel liever dat we dit project contractueel kunnen starten en afronden!


    Ik wil graag referenties via mijn PM of mail [email protected] om verder te onderhandelen.
    Skype gesprekken zijn zeker mogelijk!


    Hopelijk tot snel!

    Hallo allemaal,


    Ik heb een klein vervelend probleempje.


    Ik heb een week geleden, wordpress geinstalleerd via Direct Admin.
    Na enkele uren, heb ik alles eraf gegooit, omdat ik een andere planning heb, voor mijn site.


    Nu uiteindelijk, zonder enige actieve database, of files op de rootserver.
    Krijg ik nog steeds mijn dagelijkse mails, van dat er een automatische backup is gemaakt.
    Ik had bij de installatie van WP, dagelijkse backup ingestelt.


    Maar zonder dat er iets op die server draait, krijg ik nog steeds die meldingen, van de backups die zijn gemaakt.


    Hoe kan dit? en hoe los ik dit op?

    Beste,


    Ik had graag een clan design willen aankopen voor onze clan.
    Ik had graag eerst een prijsindicatie gehad, zodat we weten wat het zoal kost.


    Meer details bespreken we liever via Teamspeak of Skype.
    PM mij voor aanbiedingen aub!

    Beste,


    Ik heb een banner nodig voor op Facebook (omslagfoto).
    Ik ben eigenaar van een gaming community. En het logo hebben we al dankzij Ferhat.
    Maar een omslagfoto hebben we dus dringend nodig.


    Het logo dat we nu momenteel al hebben, we willen we er graag zo goed mogelijk ingewerkt hebben in de banner.
    Deze kan u hier vinden: http://imgur.com/lHVhhXW


    Je mag de afmetingen aanpassen van het logo zelf. OF zelf iets verzinnen en er in verwerken.



    Loonkost: 60 euro indien er een nieuw logo in zit. 30 euro voor de banner zelf.
    Indien je zelf een tegenbod hebt met andere ideeën. Laat dat dan maar weten via PM.
    Ik sta voor alles open.


    Ik dank jullie alvast bij voorbaat!

    Ik denk dat het beste is, dat je zoiets als Kinguin en G2Play gaat doen.
    Nieuwe games die online te koop zijn snel en via mail de activatiecodes verzenden.


    Natuurlijk ga je dan wel de zwaarste concurenten te lijf. Maar dit lijkt me nog steeds de beste optie.
    Ook omwille dat 2ehands games niet altijd meer online te spelen zijn.
    En in deze tijd, speel je bijna alle games online.

    Ik heb 2 bannertjes nodig.


    1 voor facebook, dus zou perfect moeten passen als Omslagfoto.
    en ééntje voor op Teamspeak.
    Afmetingen: 860 breed 240 hoog


    Onze naam is Powerline Esports.
    Zoals de naam zelf al zegt is het een esports organisatie.


    Ik wil graag strakke, mooie en moderne banners die mooi en professionaliteit uitstralen.
    Verder wil ik voor FB een andere versie dan voor Teamspeak.


    Verder naar het Logo.


    Een mooi, strak modern logo dat meteen uniek is, met een iets dat iedereen meteen kan herkennen van aah, dat is Powerline Esports.
    Zoals ICTs heeft een pc muis achtig iets, en dat is het herkenningspunt dat ik wil aanhalen.
    Gewoon zoiets voor ons, dat meteen uniek en herkenbaar is.


    Dat mag in de standard avatar formaten. Ik denk 230 - 210 | 250 - 250?


    Budget is bespreekbaar. Ik ga wel geen xxx bedragen betalen voor dit.
    Al maak je 1 universiele banner, het moet onder de 80 euro blijven. Indien mogelijk.
    Verder extra budget is bespreekbaar met mij!


    Budget is uitgebreid naar 110 euro voor alles!