Posts by Jorzwa

    Hallo,



    Tijdje terug zijn ik en een kameraad begonnen aan het een
    hack game maar we zijn toch van plan iets anders te maken dus bij deze
    zet ik het tekoop.



    features:
    Terminal met commands zoals: help, history, passwd en run



    Verder
    zit er een layout omheen die lijkt op een os met een mooi dropdown menu
    en je kan connecten met een wifi netwerk en login en registreren.



    logo is van het internet aangezien we nog geen naam hadden en is dus als voorbeeld



    Website:
    http://51.255.48.138/



    Demo user:
    naam: ictscripters
    wachtwoord: ictscripters

    Moeten we ook een app installeren voor de nfc workshop aangezien ik ergens heb gelezen dat er voldoende nfc chips aanwezig zijn. En zo ja welke app is hier het beste voor?

    Tot wanneer worden er tickets verkocht? Een klasgenoot van mijn opleiding is ook erg geïntresseerd presentatie's over 3D printen en NFC. Of kan er ook aan de deur betaald worden?

    Mozilla ondersteund geen mp4 meer naar mijn idee ik probeerde net met mp4 en hij wou hem niet afspelen, ik heb de filmpjes al in alle bestandstypen zoek alleen nog een oplossing dat die load als je op a href klikt.

    Ja die kan je unpluggen er gebeurt verder niks hij zal de bios instellingen resetten en de tijd. Denk er wel om dat je de stroomstekker eruit haalt of de voeding uitzet voor de zekerheid.

    Hallo,


    Ik ben bezig met een presentatie in de vorm van een site ik ben nu al een aardig eind op weg en heb de opmaak etc al klaar, maar nu wil ik dat als je op een button klikt dat die een video laat zien en op een andere button een andere video.


    Voorbeeld (nog niet werkend maar zo krijg je een beeld van het idee)
    Opdracht groepje


    Let niet op het youtube filmpje van dora en het hoeft geen youtube filmpje te zijn mag ook in een jquery of html 5 player.


    Mvg,
    Jordy

    Hallo,


    Ik probeer programma's op creative cloud te installeren in heb de desktop installer maar als ik hem open sluit die direct af dit deed die gister ook al. Ik heb vandaag op school wel een programma kunnen downloaden maar toen ik thuis kwam en de rest van de programma's wou downloaden klikte ik het aan en sloot het direct af. Dat gebeurt elke keer als ik hem open. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?


    Filmpje van hoe het elke keer gaat:
    [youtube]

    External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
    [/youtube]

    Op dit moment gebruik ik CMS Made Simple omdat het bij deze cms gewoon erg makkelijk is om mijn zelf gemaakte layouts in te bouwen en aangezien ik toch amper plugins nodig ben/gebruik is deze cms goed genoeg voor mij.


    Ik wil later wel wordpress gaan gebruiken aangezien ik zulke goede verhalen er over hoor maar moet eerst kijken hoe ik van mijn layouts een wordpress thema kan maken.