E17 dus via Gent Lokeren Antwerpen?

Start verkoop tickets
-
-
-
Tot wanneer worden er tickets verkocht? Een klasgenoot van mijn opleiding is ook erg geïntresseerd presentatie's over 3D printen en NFC. Of kan er ook aan de deur betaald worden?
-
Ik kan helaas niet aanwezig zijn vanwege me werk.
-
Tot wanneer worden er tickets verkocht? Een klasgenoot van mijn opleiding is ook erg geïntresseerd presentatie's over 3D printen en NFC. Of kan er ook aan de deur betaald worden?
Uiteraard kan je klasgenoot ook komen! Helaas is het niet mogelijk om aan de deur tickets te kopen.
Het is mogelijk dat jij een ticket voor hem koopt of dat hij zichzelf aanmeld op het forum en vervolgens een ticket koopt. -
Misschien een idee om tickets dan ook aan de deur te verkopen? Zou best iets kunnen zijn wat mensen alsnog over de streep kan trekken om te komen :)?
-
Aangezien het de eerste keer is voor ons, willen we goed weten hoeveel volk er komt.
Dit zodat we voldoende voorzien:
NFC chips, voldoende drank, hapjes en dat de zalen niet te vol zitten.Het is zeker iets dat we zullen meenemen naar volgend jaar toe.
Voor nu is het wat mij betreft zo dat we tickets blijven aanbieden tot ze op zijn.
-
E17 dus via Gent Lokeren Antwerpen?
dat klopt -
Ik ga via:
de E17 daarna de ring van Antwerpen
daarna de E312/A58/A27 richting Utrecht
en als laatste snelweg de E30 naar Amersfort
en natuurlijk enkele kleine baantjes ookAls je dan via A27 rijd, rij dan via de A28, de E30 is vragen om problemen, en vanuit antwerpen is het dan wel weer idd A58 > A27 (afrit Amersfoort, 4 baans breed bij uitrecht, 2 banen richting A28)
-
Misschien een idee om tickets dan ook aan de deur te verkopen? Zou best iets kunnen zijn wat mensen alsnog over de streep kan trekken om te komen :)?
Zou voor mij een uitkomst zijn :-).
-
Overweeg je om een ticket aan de deur te kopen, contacteer me dan aub om me te laten weten dat je hier interesse in hebt.
Dan kan ik er enkele achter de hand houden of iets laten weten als bepaalde mensen die een ticket gekocht hebben niet zouden komen opdagen.Dan geef ik je ook mijn gsm nummer om dit nog te regelen.
-
Moeten we ook een app installeren voor de nfc workshop aangezien ik ergens heb gelezen dat er voldoende nfc chips aanwezig zijn. En zo ja welke app is hier het beste voor?
-
Er is WiFi aanwezig, dus neem vooral je laptop mee! Instructies worden verder in de presentatie uitgelegd, dus mocht je iets moeten downloaden, kan dat daar nog.
-
Alle details, slides en foto's zijn te vinden op:
Community meeting: succes
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!