Posts by A.Ruter

    Goeiedag,


    Hierbij verkoop ik mijn DirectAdmin Licentie


    Type: Personal $24 per jaar (Geen support)
    Hierop is 1 account mogelijk met een maximum van 10 domeinen.


    Geldig tot: 05-04-2021


    Prijs: Bieden


    Met vriendelijke groet,
    Alex

    Goeiedag,


    Ik ben op zoek naar een Xenforo Addon Developer, die voor mij een addon kan maken.


    De addon zal worden gereleased on de naam van XFDutch.


    We zijn op zoek naar een volgende samenstelling:


    Momenteel bestaan er 2 type Credit addons die goed geïntegreerd zijn met Xenforo, dit is Brvium Credits Premium & DragonByte Credits, nu zoek ik een addon die kan functioneren met beide addons en de normale betaling mogelijkheden die in het Xenforo admin paneel zijn ingesteld.


    De addon moet er voor zorgen dat mensen een portemonnee krijgen, die ze tevens ook kunnen opwaarderen. Daarnaast moet de addon er voor zorgen dat "Resources" ook betaald kunnen worden met dus hun "Portemonnee".


    Dit is de 1.0 versie die we graag willen laten ontwikkelen, uitbreidingen komen uiteraard.


    Graag ontvangen we een offerte.


    Met vriendelijke groet,
    Alex

    Het is ene gigantische tabel, daarom vroeg ik dus wat er gedaan kan worden. ik zal het via de command line proberen en eventuele zoals aangegeven een SQL splitter.

    Goeiedag,


    Ik heb een tabel geëxporteerd, deze probeer ik nu in een andere database te importeren.


    Alleen krijg ik deze foutmelding: #1064 - Er is iets fout in de gebruikte syntax bij 't_id`, `thread_id`, `user_id`, `username`, `post_date`, `message`, `ip_id`, `mes' in regel 1


    Wie kan mij helpen dit op te lossen, het is een gigantisch grootte tabel en heb gezocht maar kan zelf niks vinden.


    Groetjes,
    Alex

    Heey!


    Dankjewel voor je reactie, maar zo werkt het helaas niet. Het systeem wat we gebruiken is Xenforo 2.1.4 en daar gaan add-ons op, uiteraard kan je ook dingen erbij scripten. Maar wil dat het beheersbaar is en overzichtelijk.

    Goeiedag,


    Voor mijn Forum ben ik op zoek naar iemand die heel veel verstand heeft van het Forum systeem "Xenforo" en dan voornamelijk met betrekking tot de versie 2.1.4


    Ik wil graag de optie "Gebruikersnaam veranderen" aanbieden aan mijn leden, maar hier dient voor betaald te worden. Na enige tijd te hebben gezocht, is hier geen oplossing voor zoals een add-on o.i.d.


    Nu is mijn vraag als volgt:


    Ik heb een script nodig / addon, wat dus toelaat om de gebruiker zijn gebruikersnaam te veranderen, zodra diegene dit wilt doen moet hij eerst betalen. Daarna kan hij eenmalig zijn gebruikersnaam wijzigen.


    Hier moet wel rekening mee gehouden worden, dat het dus volledig communiceert met Xenforo.


    Wat zal me dit ongeveer gaan kosten?


    Groetjes,
    Alex

    Up!


    Voor meer informatie kan je contact opnemen per prive bericht.


    belangerijke mededeling: Je vlucht en 2 dagen hotel en makelaar die een wining voor je zoekt worden vergoed door het bedrijf!

    In je reactie geef je dus eigenlijk zelf al je antwoord. Dan kan je dus beter een 4K TV kopen nu genieten van je HD zenders.. en zodra de Ultra HD zenders beschikbaar zijn kan je er gelijk van genieten.

    Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Ben jij bereid om minimaal een jaar lang in het buitenland te werken en beheers je de engelse taal?


    Misschien is deze optie dan een kans voor jou! Voor het Call Center waar ik werk zijn we voor verschillende (Nederlandstalige) projecten nog op zoek naar mensen.


    Heb jij geen of enige ervaring in het werk en lijkt het je leuk om in Bulgarije te wonen en te werken met een minimaal van 1 jaar! Stuur mij dan snel een PM en wie weet wordt jij wel aangenomen!


    DELEN MAG!

    @M.Remijn


    1. Ja, dat zou kunnen. Maar denk je niet dat ik er rekening mee houd met het feit dat ik niet weet wanneer het vrijgegeven wordt. Zodra er meer afgelost kan worden per maand zal dat ook zeker gebeuren. Ook als ik het in één keer kan aflossen.


    2. Dat is een startend bedrijf zonder inkomsten op dit moment.


    Dus gelieve alleen reactie's indien je me ook daadwerkelijk kan helpen!

    Ik snap je punt helemaal.
    De reden dat het geld wordt vastgehouden weet ik niet, maar wat dat betreft is de belastingdienst wel vaker onduidelijk.


    Banken etc verstrekken helaas geen lening omdat je naar het buitenland vertrekt.
    Wat betreft hoe mij te vertrouwen etc is dat ik ook degene persoonlijk wil ontmoeten om ook alles te bespreken en vast te leggen.


    Vrienden en kennissen ben ik al rond aan het vragen, ben nu alle takken aan het uitgooien..

    Beste Leden,


    Normaal post ik nooit een bericht zoals dit. Maar ik hoop dat één van mijn medemens mij hierin kan helpen.


    Ik vertrek a.s 26 Maart naar Bulgarije voor onbepaalde tijd, dit i.v.m
    dat ik daar ga werken voor "Eurrocor". Ik krijg daar tevens meteen een
    eigen woning en zoals hier in Nederland dien je 2 maanden huur te
    betalen en je boodschappen natuurlijk. Nou zou ik eind deze maand geld
    krijgen, maar heb bericht gekregen dat dit voorlopig wordt vastgehouden,
    daadwerkelijke reden is voor mij nog onbekend.


    Maar om mijn droom & toekomst niet in duigen te laten vallen wil ik beroep op één van jullie doen.


    Ik heb €1.000 Euro nodig.


    Mijn voorstel (Particulier):
    Particulier Lenen: €1.000
    Looptijd: 7 Maanden
    Renteberekening: Is voor particulier erg laag en dus voorstel om een totaal bedrag inclusief rente vast stellen op €1,200 Euro.


    Totaalbedrag Lening incl. 7 Maanden aflossing: €1,200 Euro


    Dit zal allemaal contractueel vastgelegd worden. Eventueel inzage in
    contract etc. is mogelijk. Als er iemand bereid is dit te doen, wil ik
    diegene ook graag persoonlijk ontmoeten.


    Ik snap dat dit geen alledaagse vraag is! Kom a.u.b ook niet met onzin reactie's maar alleen als je kan helpen.


    Wat betreft leningen/minilening etc hoef ook niet voorgesteld te worden.

    Bedankt voor de reactie's!
    Ik ga er meteen mee aan de slag.


    Ik blijf fouten krijgen...


    Download Network V1.0
    Om te kijken.



    Dit is me code..
    Hij haalt het resultaat niet op van het aantal en de datum haalt die niet op, die in tabel "downloads" wordt meegegeven aan de download

    Beste,


    Ik heb een tabel "downloads" en een tabel "categorie".
    Nu wil ik dat bij iedere categorie komt te staan hoeveel downloads onder die categorie zijn geplaatst.


    Ik heb zitten kijken maar ik kom op dit uit:

    Code
    $query    =    mysqli_query("SELECT * FROM downloads WHERE cat='1'");
    $aantal =    mysqli_num_rows($query);


    Hij telt alle downloads met de waarde van die categorie. Alleen nu is het zo dat ik dan voor iedere categorie een query moet maken. Is daar een andere oplossing voor?


    Alvast Bedankt!