Posts by Tieske

    Hoi Steenbakkers,


    Bedankt voor de tip,
    Aangezien het een standaard script is, moet ik even gaan (uit)zoeken of/hoe dit aan te passen. maar wordt mee in de overweging genomen.


    Enkele functies zijn ook enkel beschikbaar bij een premium thema (minimaal 200 dollar) maar ben het wel aan het overwegen omdat ik ze eigelijk wel nodig heb om de site tot een succes te maken.

    Voor alle mede 3D print enthousiastelingen


    We hebben allemaal wel diverse reserve onderdelen of filament liggen die we niet (meer) gebruiken. Om deze reden heb ik een Wereldwijde marktplaats opgezet voor 3D printers en accessoires


    Hij is net een paar uur online, dus er staan slechts enkele advertenties op, voornamelijk van onszelf. Voel je vrij om jou overige onderdelen erop te plaatsen en/of de link te delen met andere enthousiastelingen


    http://reused3dprinters.com



    De website is gebaseerd op Open-Classified.
    Daardoor zit ik dus redelijk vast aan het standaard theme, nog niet gekeken naar de opties die de premium themes bieden.


    Graag hoor ik van jullie wat jullie er van denken.

    I'ts all about how you google it.


    Soms heb je heldere inzichten als je bezig bent.
    Met jullie info hierboven kon ik een aantal dingen uitsluiten / bevestiginen,
    vervolgens gegoogeld op "Wordpress thumbnail no alt" en kwam ik op de volgende pagina uit:
    https://wordpress.org/support/topic/thumbnail-title-and-alt


    heb het nu dus met deze regel op kunnen lossen:

    PHP
    <?php									$lbtitle = esc_attr( get_post_field( 'post_title', $post_id ) );
    ?>

    @FargorN
    Nee in zoverre heb ik het niet getest maar de php code voorziet wel een alt tag en daar een input in, maar deze input word er dus niet ingezet


    @WMDiensten
    Ik heb diverse website's zelf gebouwd/ontwikkeld dus dat zit wel OK, ik heb inderdaad nog niet gekeken het veld in de database bestond.


    Beide in elk geval alvast bedankt voor de tips

    Hoi allen,


    Ik ben de afgelopen week bezig geweest om mijn bedrijfs website te verhuizen naar een snellere server en ook direct de SEO te gaan controleren en verbeteren.


    Nu blijkt uit de controle dat op de portfolio pagina de afbeeldingen geen Alt tag mee krijgen. (ook niet op de single page van de portfolio's)


    Dit alles ondanks dat wordpress wel de alt tag voorziet en de data van $lbtitle erin zet, maar de $lbtitle geeft dus geen output,
    iemand een idee waar dit aan kan liggen?


    Heb al wat gegoogeld, maar krijg voornamelijk oplossing om de alttekst als tekst in een bericht te posten, maar dat wil ook niet werken.
    Ik ben geen Wordpress Expert, dus ik durf het 1,2,3 niet te zeggen.

    Hoi ICTers


    Ik ben aan het denken om een activity tracker aan te schaffen.
    Nu ben ik bij 2 trackers uitgekomen.


    Charge HR en de VivoSmart HR.


    De VivoSmart HR is zo'n 20 euro duurder, maar is daar integen wel waterdicht en kan tijdens het fietsen gebruikt worden.
    De Charge HR is meer een fashion accessoire althans zo wordt deze op internet gepresenteerd.


    Na het bekijken van diverse reviews van beide & de bijbehorende apps gaat mijn voorkeur dusver voor de VivoSmart HR.
    Ik wil de activity tracker gaan gebruiken om activer en dus gezonder te worden/gaan leven.


    Zijn er mensen hier die ervaring hebben met 1 van de twee trackers?
    en/of de bijbehorende Apps

    Ik weet niet of een host de verloopdatum zomaar kan verlengen :').
    Contacteer je nieuwe host en je oude host is en informeer je. Maar normaal als je alles verlengd, wordt dat opgenomen. Kijk ook is op who.is.

    Who.is geeft het volgende aan:


    Updated Date: 14-Feb-2014
    Creation Date: 16-Feb-2011
    Registrar Registration Expiration Date: 16-Feb-2015



    Dus daar heb ik ook niet zoveel aan :P
    Ik denk dat het verstandig is om toch maar bij versio te verlengen.
    liever nu 10 euro overbodig kwijt (had ik vorige week maar moeten besluiten om over te steken van hosting) als dat hij in quarantaine komt en het meer kost.


    Edit:
    Aangezien je bij google enkel erop uit komt dat je domein in quarantaine komt en/of dat je vanuit quarantaine kunt verlengen nog maar eens goed op de helpdesk van mij nieuwe provider antagonist gekeken.
    daar kom ik de volgende pagina tegen.


    https://www.antagonist.nl/help…main/transfer/quarantaine


    Citaat van Antagonist

    Als een verhuizing of verlenging mislukt omdat het domein in quarantaine is

    Oftewel verlengen bij Versio om hoge kosten (ruim 90 euro) te voorkomen.

    Ik zou je toch adviseren met de helpdesk-chat van Versio in contact te gaan wellicht dat er nu wel iemand bereikbaar is die je de juiste info kan geven.

    Zoals ik schreef:



    Citaat van Tieske

    Maar zij geven uiteraard aan dat ik beter kan verlengen (zodat zij ook nog eens geld kunnen vangen voor 4 dagen) omdat hij anders in quarantaine zal komen.

    Mijn huidige reseller is Versio, en mijn ervaringen met de helpdesk chat zijn niet denderend goed. (als het gaat om juiste info ontvangen)


    Maar zij geven uiteraard aan dat ik beter kan verlengen (zodat zij ook nog eens geld kunnen vangen voor 4 dagen) omdat hij anders in quarantaine zal komen.
    Dit is wat ik zelf ook nog had kunnen verzinnen.


    Maar de vraag is vooral of er extra kosten komen kijken als het domein in quarantaine staat maar de verhuizing wel al aangevraagd was voordat deze verliep.

    Hoi Allen,


    Ik heb gisteren een verhuizing van een van mijn .com domeinen in gang gezet naar een andere hosting provider.
    echter kan de verhuizing van een .com domein zo'n 5 dagen duren.
    Daarbij verloopt het .com domein vandaag & is het op dit moment dus nog niet omgezet en zal het vanaf morgen in quarantaine komen.


    Dien ik om hoge kosten bij het verlengen vanuit quarantaine het domein voor deze (max 4 dagen) toch nog te verlengen voor een jaar.
    of komt het allemaal goed zonder extra kosten omdat de verhuizing al ingezet is voordat het domein in quarantaine gaat.


    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben / het antwoord weten?


    mvg,
    Mathijs

    9 van de 10 keer irriteer ik mij dood aan de mobiele pagina van een website.
    en het meest irritante zijn websites die je het niet meer toelaten om de volledige website te kijken op je mobiel of nog erger tablet.


    Over het algemeen wacht ik liever iets langer op mijn mobiel tot de pagina is geladen. maar dan heb ik wel de vertrouwde website waar alles duidelijk en makkelijk te vinden is voor mijn neus.
    En die MB's is voor mij het probleem niet, zelfs niet met een abbo met slechts 500MB.
    En tegenwoordig gooien ze je de GBs toch om je oren met mobiel internet.

    Als ik zo kijk naar het online leden & gasten heeft deze overname icm mail & het nieuws wel positief effect.


    Weer eens veel meer activiteit hier :)
    Lets keep up the good work all! :)


    @K.Rens Misschien nog een idee om een losse afdeling in het forum voor mobile deveices te maken? Zoals Smartphones, tablets en andere wearables?


    En/of een review afdeling? maar dan niet (enkel of juist totaal niet) op website niveau maar op ICT hardware beetje ala Tweakers?

    Ik neem aan dat het stukje wat je al gevonden hebt (waarbij het elke dag hetzelfde is)
    deze tijden/afbeelding links hardcoded zijn opgenomen in het script.
    Als je de tijden/afbeelding links uit de database laat ophalen voor dat moment kun je dus een database vullen met alle afbeeldingen voor de diverse dagen/tijden.
    Wanneer dit een standaard weekrooster is kun je dus een weekrooster maken. maar je zou zelfs datum specifiek je database kunnen vullen.

    True, Echter doe ik langer met mijn smartphone dan de gemiddelde 1 a 2 jaar.
    Mijn iPhone 4 gaat dit jaar wel ruimte maken voor een 6s, Niet omdat hij stuk is maar wel omdat hij mankementen begint te vertonen en gewoon onsettend traag is geworden.


    Juist zo'n oude smartphone inzetten is dan weer ideaal die kan 24/7 draaien :P