Posts by GiovanniK

    Probeer het eens met shell_exec() ipv exec()?


    Ik dacht dat exec() alleen 1 regel returned en dat shell_exec() wel gewoon alle output doorgeeft.

    Ik weet 100% zeker dat dit niet gaat werken, op mijn PC met een HD7950 is het spel net speelbaar met 40 FPS.. laat staan met een geïntegreerde GPU.



    Je zult hier toch echt een goede videokaart voor moeten hebben, vooral nu, nu het nog totaal niet geoptimaliseerd is.

    Een voorbeeldje heb ik zo niet liggen, maar je kan gewoon een script schrijven dat je als cronjob gebruikt in combinatie met de mysql dump die ik je stuurde.


    Je gaat dus eerst via glob oid over de files en directories heen, daarna maak je er een zip van en dan draai je nog eens mysql dump en voeg je die dump toe aan de zip. Het resultaat is dus je databases + files in één zip bestandje.


    Ik citeer:

    Citaat

    Wordt er een template parser gebruikt en/of wordt er met een framework gewerkt?

    Misschien meer informatie toevoegen aan je post.
    Wordt er een template parser gebruikt en/of wordt er met een framework gewerkt?


    Ik wil best functies toevoegen en updaten, maar dan wil ik wel eerst meer informatie.

    @mitchellve
    Dropbox bewaard niks op je schijf, dit wordt naar de schijven van dropbox geschreven en gesynchroniseert. In firefox als je naar opties gaat kies je voor de tab "Algemeen" daar kan je onderin de locatie wijzigen van je downloads. Werkt bij mij gewoon zoals het moet werken.


    Dat is niet waar hoor, want Dropbox zet de bestanden op je computer zodat je ze offline kunt aanpassen. Nadat je ze hebt aangepast synchroniseren ze weer met Dropbox.

    Ik kan Zelf rijden, dat is geen probleem. het is gewoon wat ver voor even weg te gaan en daar maar 3 uur te zitten en daarna terug naar huis te gaan.


    Je kan altijd nog de stad in toch? Het is om 10 uur afgelopen en dan zal er heus wel iemand zijn die de stad nog ingaat.

    Ik gebruik Sublime Text 3 en vind dit de beste editor die er momenteel is (samen met Github's Atom).


    Voor mac hoor ik veel goeds van Coda 2.
    Heeft een goede basis om mee te beginnen.


    Coda 2 vind ik echt mega slecht, het is bij mij onstabiel en is erg traag. Ook vind ik de editor zelf voor geen meter werken.

    Bij mij is het gewoon traag hoor, ik heb altijd al 5 seconden moeten wachten op een pagina om te laden..


    Edit:


    Blijkt dus dat dit aan de DNS van Ziggo ligt, nu is het ongeveer 1-2 seconden dus dat werkt nog wel prima.

    Doe je goed, ben er al sinds 2010 klant en heb 0,00 downtime gehad door schuld van TransIP.
    Ben met webhosting begonnen en sinds de lancering van de VPS (medio 2011) bezit ik er al een, alles draait nog steeds foutloos.


    Ik heb ook één keer storing gehad, maar dat kwam omdat er een HDD stuk was en de andere HDD's het niet overnamen, duurde maar 2-3 uurtjes en daarna was alles weer in de lucht.


    Storing kan altijd gebeuren, toch?



    Het heeft geen zin om hier op in te gaan, sommige mensen willen de feiten niet kennen/begrijpen.