Hey,
Leuk project! Ben benieuwd wat er van terecht gaat komen.
Daarnaast raad ik je ook aan om .PDF te gebruiken. Ik gebruik dat in mijn eigen CRM ook en is heel fijn werken.
Succes er mee!!!
Hey,
Leuk project! Ben benieuwd wat er van terecht gaat komen.
Daarnaast raad ik je ook aan om .PDF te gebruiken. Ik gebruik dat in mijn eigen CRM ook en is heel fijn werken.
Succes er mee!!!
Hallo,
versie 1.0 kan beginnen met pdf, maar je kan bij versie 2.0 een uitbreiding maken waarbij je kan kiezen naar waar je zal exporteren?
het is misschien verstandig om versie 1.0 niet echt extreem uitgebreid te maken. Maar wel zorgen dat hij 100% werkt.
pas later extras in plaatsen...
Ikzelf kies altijd voor pdf.
Dan ben je zeker dat klanten er niet snel even iets bij op zetten dat niet klopt, zoals "Voldaan" of hun btw nummer veranderen :p
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.. Alles valt aan te passen
En hoe zit het met de code die je zou pushen naar Github?
Ik heb nog altijd niets gezien en we zijn al een dag verder.. zo moeilijk kan het pushen naar Github niet zijn toch ?
Lukt het wat met het delen van de source code?
Maikel. Ik wil je wel helpen ;). Kan je voorbeeld code plaatsen dat ik me op dat vlak kan focussen
Is dit ook al gedaan?
Jammer dat het idee nog niet van de grond af is!
Misschien een leuke tip je kan http://www.flexavi.nl als voorbeeld gebruiken
Dat is mijn eigen ontwikkelde software
Het is Maikel die het initiatief neemt. Als hij niet in staat is om dit voort te zetten kan dat. Het is open source dus je kan zelf ook je bijdrage leveren door iets op de git te zetten.
Voordat dit topic elke week wordt gebumpt sluit ik hem. Als Maikel dit nog wilt voorzetten, of iemand anders neemt het over, stuur een van de teamleden een bericht!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!