Bekendmaking moderatoren sollicitatieronde

• Beste leden,

Na een aantal uur hevig overleg met het gehele team op Skype, zijn wij tot het volgende besluit gekomen.
    De sollicitanten die een proefperiode mogen doorlopen zijn:
    - Tim (Tim (vh. BrokenTrack))
    - Anthony (A.Bijlsma)
    - Maks (MJorritsma)
    - Ramon (R-Mulder)
    - Ferhat (Ferhat.Remory)
    - Giovanni (GiovanniK)

Zij worden ingedeeld op de volgende forumcategorieën en/of taken:
    - Tim: Scripting & Programmeren + Computers / servers / hosting
    - Anthony: Overig + Downloads
    - Maks: Design + Marketing + Overig
    - Ramon: Marktplaats + Scripting & Programmeren + Overig
    - Ferhat: Mobiel / tablett apps / sites + Marketing + Games
    - Giovanni: Scripting & Programmeren + Downloads

De proefperiode zal vanaf vandaag t/m 12 november 2012 van kracht zijn, daarna wordt besloten wie zal blijven en van wie wij helaas afscheid moeten nemen. Bovenstaande leden ontvangen overigens ook nog een handleiding van het moderatorschap per e-mail en een uitgebreide taakbeschrijving.

De onderstaande leden zijn helaas niet door, zij ontvangen in enkele dagen een brief met de reden van afwijzing hierin. Wij bedanken hun voor hun deelname en wellicht kunnen we hen in een later stadium aannemen: sommigen hebben zeker een + op de rest van de leden.
    - Jeffrey (J.Rijdes)
    - Jordi (J.Hermans)
    - Gerwin (Gerwim)
    - Niels (Strafness1)

Nogmaals hartelijk dank voor het solliciteren!

Tevens nemen wij afscheid van L.Kok hij wilt zich volledig op zijn opleiding richten en dit respecteren wij enorm. Wij willen L.Kok hartstikke bedanken voor zijn inzet van de afgelopen tijd, en wensen L.Kok veel succes met zijn studies.

Namens het gehele ICTScripters team wens ik de moderatoren veel succes in hun proefperiode en hoop ik dat ze alle zes de proefperiode doorstaan!

Met vriendelijke groeten,

Lars Groot
    Super Moderator ICTScripters

• Bedankt dat ik door mag zijn naar de proef periode ! :D
    Aan mijn Collega's ook heel veel succes !!! :thumbup:

Hopen dat we uiteraard allemaal doorgaan 8)

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Bij deze wil ik ook de Crew leden even bedanken voor het vertrouwen. Ik ben blij met de kans en zal deze ook zeker benutten. Verder wil ik iedereen ook feliciteren, waaronder (raar maar waar) ook de leden die het helaas niet zijn geworden. Dit laatste omdat het toch een moeilijke beslissing was voor de moderators, dus die leden kunnen zeker ook wel trots zijn op hun prestatie en zullen het de volgende keer vast wel halen!

Ik hoop dat ik het team vast mag versterken!

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

• Iedereen van harte gefeliciteerd, ik wens jullie zeer veel succes.
    Verder koen heb je een kleine schrijffout :whistling:
    Tevens nemen wij afscheid van L.Kok hij wilt zich volledig op zijn opleiding richten en dit respecteren wij enorm. Wij willen L.Kok hartstikke bedanken voor zijn inzet van de afgelopen tijd, en wensen L.Kok veel succes met zijn sturdies.

Moet worden studies :)

Verder bedank ik alle teamleden voor de samenwerking met hun, ookal was deze niet altijd even makkelijk. Verder bedankt voor het begrip Koen dat je snapt dat ik me volledig wil richten op mijn studies.

Edit K.Rens: typo fixed.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!