Posts by gerwim

    Nexus 5, zeker. Of wat je ook kan doen is CyanogenMod op je S4 installeren. Ik heb op dit moment een S3 met CyanogenMod en werkt gewoon zoveel beter dan de TouchWiz rom.

    Persoonlijk zou ik de EVO's afraden, door het gebruik van TLC. Voor diegenen die nog een SSD zoeken, kijk eens naar de Crucial M500, deze zijn **zeer** betrouwbaar. Zitten een paar leuke enterprise features op (oa. array van capacitors).


    @Fils: hoe dan ook even je werk en administratie backuppen. Je kunt je aanmelden voor een Dropbox account, of je eigen OwnCloud server opzetten, of eens kijken naar BuddyBackup of gewoon een externe HDD. Je data op één schijf opslaan is vragen om problemen.

    Ja, je wachtwoord staat gewoon letterlijk in de code, wat iedereen eruit kan vissen als het gecompiled is.


    Wat je moet doen, is verbinden met je server (via een HTTP request of je eigen protocol) en dan aan de server "vragen" of de gebruikersnaam en wachtwoord overeenkomt.

    Beste ICTers,


    Aangezien er een nieuwe server met SSD"s geplaatst is, zoek ik een aantal mensen die een VPS voor een aantal dagen willen testen, mocht de test slagen mag je deze VPS voor één maand gratis houden.


    VPS specificaties:
    - 1 GB RAM
    - 30 GB SSD opslag
    - 2 TB dataverkeer
    - 2x 3.4 Ghz CPU kernen


    Ik zoek mensen die hier wat intensiefs mee willen doen (denk aan gameservers), graag ontvang ik een PM van jou met waarom je een VPS wil (wat ga je er mee doen?) en je krijgt een link waar je deze kunt aanmaken.
    Zie deze link voor alle SSD pakketten.


    Groet,
    Gerwim

    Beste ICTscripter,


    We hebben een leuke promotie lopen: gratis DirectAdmin licentie bij elke Pro VPS!


    Onze nodes maken gebruik van de KVM hypervisor. Dit betekend dat je elke ISO kunt gebruiken die je wilt. Standaard bieden we Linux en Windows aan.


    Waarom een Pro VPS?
    - Minder latency
    - 1 Gbit verbinding (theoretisch down- en uploaden met 112.5 MB/s!)
    - 2 CPU cores van 3.3 Ghz


    Standaard zit bij elke VPS wekelijkse backups en 3 on-demand backups.


    Prijzen Budget


    Prijzen PRO


    Interesse?
    Bestellen kan via deze link.

    Beste,


    Dit klinkt leuk, Maar tegenwoordig zijn er vele maniere hiervoor, ik denk niet dat er vele dit gebruiken, maar ik zal me wel eens aanmelden en bekijken of het iets is!


    Bedankt voor het uitleg erover!


    Klopt, ik heb zelf ook Dropbox (met 70 GB opslag) - het probleem is echter dat jij zelf niet de controle over de bestanden hebt. Nu heb je dat wel, het is je eigen private cloud als 't ware. Geen gerommel meer met DVD's/externe disks, gewoon via het internet. Scheelt ook nog is als je huis afbrand ;)

    Ik ben vandaag het programma "BuddyBackup" tegen gekomen.


    BuddyBackup is een programma, zoals de naam al aangeeft, om backups te maken. Dit gaat geheel automatisch en werkt via P2P. Nu wees gerust, alles is gecrypt en je kan alleen met je vrienden delen.
    Bestanden worden gecrypt met het AES-256 algoritme en de verbinding tussen je "buddy's" gaat over SSL - meer informatie lees je hier.


    Als je 10 GB data wilt backuppen naar je buddy's, kunnen je buddy's 10 GB data bij jou opslaan. Zo werkt, hoe meer je deelt hoe meer je kunt backuppen. Je data wordt over verschillende buddy's verdeeld. Als iemand zijn HDD crashed, heb jij al je data nog! Je kunt zelf instellen bij hoeveel buddy's jij je data wilt laten opslaan.


    Het programma is geheel gratis en kun je downloaden via de website.


    Mocht je hiervan gebruik maken, kun je me gelijk als buddy toevoegen. Mijn username is gerwim ;)