Ik heb een uur geleden van veel vrienden gehoord dat je GTA 5 gratis kon downloaden op PS webwinkel. Veel van die vrienden hebben dan ook gewoon cd gekocht en veel niet. Maar probeer es zelf te downloaden als je ps3 hebt.
Foto's bijlage.
Ik heb een uur geleden van veel vrienden gehoord dat je GTA 5 gratis kon downloaden op PS webwinkel. Veel van die vrienden hebben dan ook gewoon cd gekocht en veel niet. Maar probeer es zelf te downloaden als je ps3 hebt.
Foto's bijlage.
Ik kan hem niet kopen in de ps store en in de sony webwinkel
Dat is onzin, en ook nog niks over bekend.
Spel kan ik wel kopen in de store, maar tis zoals verwacht niet gratis.
Snap niet eens dat je het post, aangezien dat kan lijden op een PSN ban
^ dat
en na de vorige keer heeft sony echt wel geleerd dat het nu veilig moet
PlayStation is wat betreft veiligheid en beveiliging sowieso erg slecht dat hebben we met die PSN downtime van enkelle weken een aantal maanden geleden wel gezien. Nee de mij dan maar een Xbox dan betaal ik liever wat geld per maand dat alles in elk geval altijd goed werkt en veilig is. Niet dat ik een console heb maar alsnog.
Ik heb enkele vrienden van mij die een PS3 hebben er om gevraagd en zijn kunnen het niet dus lijkt me dat het of opgelost is of nooit heeft gekund.
L.Groot
Even over de PS3, die zijn gehackt toen de tijd door Anonymous, Xbox is toen nooit aangevallen geweest.
Als ze Xbox zouden aanvallen komen ze er met hetzelfde gemak in, geen enkel systeem is 100% dicht.
Al had Sony de gegevens wel wat beter mogen beveiligen toen der tijd, dit bleek erg slecht te zijn maar is inmiddels wel verbeterd.
Voor zo ver ik weet.
Je kan GTA 5 al downloaden op sommige sites. En je kon ook gewoon gister downloaden.
Iedereen leert van zijn fouten en je kan niet constant blijven terugvallen in het verleden sony heeft ervan geleerd, en heeft echt wel die klap gevoeld.
En als we het over gehacked hebben.
Hoelang duurde het voordat de xbox360 omgbouwd kon worden?
Hoelang duurde het voordat de ps3 omgebouwd kon worden?
Tevens is de xbox360 altijd om te bouwen, van de ps3 kan het enkel vanaf een bepaalde fw...
Klopt inderdaad, het spel was gratis te downloaden. Bij het opstarten werd er gecontroleerd of je het spel wel gekocht had, zo niet dan kreeg je de PS Store ervoor. Maar ja, downloaden was gratis.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!