Posts by M.Remijn

    Je denkt toch niet serieus dat er websites zijn die databases die jarenlang gevuld en opgebouwd zijn zomaar even vrijgeven.


    Ook de hele systemen achter de pricewatch inclusief overeenkomsten met bedrijven die in deze pricewatch worden opgenomen zullen niet openbaar gemaakt worden.


    En om het dan nog helemaal af te maken zouden ze dat allemaal nog eens gaan aanbieden in een wordpress plugin, dat zou wel mooi zijn, doe mij ook maar zo'n project.


    Succes verder :)

    Houd er rekening mee dat Magento erg zwaar draait op een normale hostingserver.
    Om Magento een beetje normaal te draaien heb je toch wel een Magento geoptimaliseerde server nodig.


    Zoals je nu ook ziet draait de website vreselijk langzaam.

    Mijn vader gebruikt Dation, een perfect stukje software precies voor wat jij wilt.
    Zitten wel kosten aan verbonden, maar het systeem is heel compleet en uitgebreid en voor zowel leerling als leraar makkelijk te gebruiken.

    Toch maar even reageren, maar dit topic slaat echt kant nog wal (ik reageer hier als persoon, even los van itthosting).Laat ik even beginnen dat Ferhat een verbinding heeft met enkel IPv6, dit is namelijk de oorzaak van alle problemen maar we gaan verder.

    Citaat van Ferhat

    Ik heb hier al meerdere keren de eigenaar aangesproken. Eerst per support, dan per Sociale Media. Eerste keer zei hij dat het gewoon goed was. Dan kon in een lange tijd amper op het net en nu ik terug zin had in development e.d. zie ik nog steeds de error.


    Laten we even beginnen met het feit dat ik geen eigenaar ben van itthosting, itthosting is overgenomen door ittdesk B.V., waar ik geen eigenaar van ben, hoe graag ik dit ook zou willen Ten tweede, je hebt inderdaad contact gezocht met de support (06-03-2015 om precies te zijn), op dit moment zat ik op een plek ver weg van Nederland en was ik niet in staat om op de support te reageren laat staan op te lossen.

    Citaat van Ferhat

    Heb dan vorige week gemailed naar de support, geen antwoord. Een dag later wilde ik dan hun site checken (itthosting.nl) en zag dat deze offline was / is.


    De site is nooit offline geweest, enkel door jou native IPv6 adres kon je er niet bij, je had dit gewoon kunnen checken op isup.me


    Citaat van Ferhat

    Ik heb nog een hostpakket voor een 3 tot 4-tal maand en enkele domeinen. Ik kan zelf niet in de directadmin, want deze is ook offline, alsook de FTP.


    Deze is niet offline, maar jij kan er niet bij...........

    Citaat van Ferhat

    Update: heb dus antwoord gehad en hij zei dat dit opgelost was. Ik zei van niet, hior ik hem weer niet. Ik verlies zo maanden van mijn host en domeinen.


    Nadat ik wat wijzigingen had doorgevoerd heb ik je gevraagd of het nu wel werkt, ik zal mijzelf letterlijk even quoten uit skype wat ik de volgende dag stuurde om te controleren of het nu wel werkt:


    Citaat van Mark

    En?


    Ik weet hoe jij daaruit haalt dat ik zeg dat het opgelost is, ik vraag je of het opgelost is (misschien een cursus begrijpend lezen).


    Nogmaals, deze post is losstaand van het bedrijf gepost, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend etc. etc., dan had je de communicatie ook maar via de officiele wegen moeten aanvragen en niet mij een beetje stalken, ik heb ook vrije tijd en zodra de klok 5 uur slaat in de middag ben ik er klaar mee en houd het op voor die dag. Verder heb ik ook nog vele andere dingen te doen en ben jij absoluut niet de enige op de wereld, dus ff dimmen!

    Je wilt geld lenen (€1000), maar wilt het in 7 maanden afbetalen.
    Dan is de reden niet dat je geld achtergehouden word, maar je gewoon te weinig geld hebt.
    Want als het geld straks wel vrij komt zou je het volledige bedrag in 1x terug kunnen betalen niet?


    Toepasselijk ook wel je eigen ondertitel "Directeur schuldenik.nl"

    Ja, denk inderdaad dat dit gewoon een leermiddel is.
    Ik snap eigenlijk nooit waarom mensen nog als gift (zakelijke) betalingen overmaken.
    Tuurlijk het is gratis, maar voor de paar centen extra ben je wel iets verzekerd in dit soort gevallen.
    Het enigste wat je kan doen is aangifte, maar daar zal de politie toch niet snel aan beginnen zijn er niet 20+ cases van deze persoon.

    Het probleem met popcorn time is dat een gebruiker zowel download als upload.
    In Duitsland word het downloaden van illegale content al sterk bestraft, maar als je dan ook nog gaat uploaden, dan ben je helemaal de lul.


    Ik houd het wel bij nieuwsgroepen en om mijn vader, moeder, broertjes en vrienden ook van films te voorzien gebruik ik Plex waar hun toegang tot hebben voor een luttelige €10 per jaar.


    Totale storage van films en series is 15TB, er zit dus altijd wat te kijken tussen.

    Zal natuurlijk wel iets als Havij geweest zijn, maar wel triest idd dat je iemand zijn IP post.
    Heb je er verder al eens aan gedacht dat het gebruikte IP misschien deel uitmaakt van een botnet en deze persoon er dus helemaal 0.0 mee te maken zou hebben?

    Om maar gelijk met de deur in huis te vallen zal ik hier even neerzetten wat voor leugenaar meneer Ferhat is in sommige opzichten en mijn kant van het verhaal te vertellen:



    Tuurlijk, ik snap dat je je geld graag terug wilt, en dat dit vroeger gewoon het geval was en mogelijk was, dit was enkel een extraatje om de klanten tegemoet te komen. Deze is na de overname geschrapt, en enkel met hele hoge uitzondering (denk aan een gehackte bankrekening of paypal account) of gewoon wet koop op afstand nog steeds geldig.


    Bewijzen van de gegevens zijn opvraagbaar door de admins via een PB of e-mail, maar zwart maken vind ik belachelijk.


    EDIT: Verder was de optie om saldo uit te betalen al lang en breed verwijderd voordat jij teveel saldo bestelde.

    Alienware is hetzelfde als Apple, weinig bang voor de bucks.
    Je betaald voor de naam en meer niet.


    Vaak kan je als je bijvoorbeeld een pc zelf in elkaar zet met dezelfde componenten bijna 30-50% goedkoper.
    Wil je dus een goede pc, zet er 1 in elkaar of laat er 1 in elkaar zetten bij bijvoorbeeld: http://azerty.nl/8-255-7517/azerty-pc-montage.html


    Heb je hulp nodig bij bijvoorbeeld het samenstellen van een pc of de assemblage, stuur me gerust een pm.

    Je kan nou eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Voor sommige dingen zul je gewoon wat neer moeten leggen.
    Ik betaal liever voor een goede service dan dat ik nooit geholpen word (vb: versio)

    Oke, en hierbij stop de discussie over of het wel of niet in PDO geschreven gaat worden.
    Ook stopt hierbij de discussie van wel of niet op github, de ts heeft zich hierin duidelijk gemaakt en het kan wel blijven herhaald worden, maar heeft toch geen zin.


    Wil je de discussie aangaan dan verzoek ik je dit te doen via PB, maar om het topic schoon te houden houden we hiermee op.
    De eerstvolgende die over de bovenstaande onderwerpen verder gaat zal worden gewaarschuwd!

    Ik heb persoonlijk geen ervaringen met icepay (wel naar de mogelijkheden gekeken) maar het is voor mij uiteindelijk toch Pay.nl geworden.
    Dit zeer professionele bedrijf meld bij werkzaamheden altijd ruim van te voren als er iets niet gaat werken, maar ook bij storingen houden ze je tot elk detail mogelijk.


    Ook is het mogelijk elk moment uit te betalen wanneer jij maar wil

    Alles wat een ander heeft gemaakt mag niet worden nagemaakt en gedistribueerd tenzij anders vermeld of er toestemming is van de rechthebbende.
    Houd je dit aan zal je ook nooit in de problemen komen met copyrightschending o.i.d.


    Het antwoord op je vraag is dus NEE.


    Ook sluit ik hiermee het topic omdat je vraag al beantwoord was in het volgende topic: Avitar [DESIGN]