Hallo,
ik heb problemen met een host. Ik heb een Saldo staan welke ik wilde laten uitbetalen, zeiden ze me dat dit niet kon. Ik vroeg om een reden begonnen ze me te negeren.
Je bent nooit genegeerd, je stuurde mij (via persoonlijke wegen) een bericht waar ik voor het laatst 16:58 op geantwoord heb, gezien dit om een zakelijke kwestie ging heb ik de berichten niet gezien wegens het feit dat ik hotmail (ja, via daar skype ik) niet heb geopend, van negeren is dus geen geval.
Enkele dagen hun support te proberen bereiken per mail en hun Live-chat (welke on-line was telkens), kreeg ik geen antwoord. Vandaag ben ik dan de support binnengeraakt met een andere naam en werd direct geholpen.
Je hebt pas vanaf gister geprobeerd contact met ons te leggen, dat je er daar niet doorheen gekomen ben betreur ik, maar dat kan gebeuren. Toen je vandaag contact opnam, was ik op dat moment afwezig. Zodra ik weer op mijn werkplek aanwezig was, zag ik je 2e chat binnen komen en heb toen beide chats geaccepteerd (bewijs opvraagbaar).
Daar werd er vermeld dat je saldo een product is. Echter zie ik dit nergens staan. Dan staat Het saldo van de klant kan alleen onder bepaalde voorwaarden of indien schriftelijk overeengekomen worden teruggestort. er dit in de voorwaarde. Ze hebben me geen enkele voorwaarde vermeld. Het enige dat ze konden zeggen was dat de zeven dagen voorbij waren.
Het is niet standaard dat je je producten terugbrengt, ook al heb je er geen gebruik van gemaakt. Het saldo op onze website is inderdaad een product en valt daar ook onder (wet koop op afstand) binnen 7 dagen kan je je geld altijd terug vragen. Het lijkt me sterk dat wij erin moeten zetten dat een saldo een product is, wij zijn namelijk geen bank waar je je saldo per direct op kan vragen.
Nu wil ik dan verhuizen, zeggen ze me dat ik noch mijn saldo noch mijn webhosting terugbetaald kan krijgen (hosting moet nog ingaan binnen 10 dagen(verlengd)).
Zie hierboven
Wat kan ik hier tegen doen, want als ze zelfs geen support willen leveren aan mij. Moet ik dan alles wegsmijten van hosting en saldo of niet.
Wij willen elke klant support leveren, heb nooit gezegd dat wij dat niet willen. Ik kan enkel vertellen dat wij hieraan niet kunnen meewerken.
Tevens wat extra informatie over hun Saldo, het probleem is als je iets wilt bestellen moet je eerst een factuur betalen om zo te gokken hoeveel je nodig hebt. Echter heb ik toch een serieus bedrag teveel genomen waardoor ik met een bedrag zit, dat zit te zweven..
Als je een product besteld weet je toch hoeveel je kwijt bent, je kan me niet vertellen dat dit niet duidelijk staat aangegeven. Hierop kan je inderdaad groot je saldo opladen, om je transactiekosten te drukken of gewoon meerdere betalingen doen, we praten hier trouwens over een ultra-low xx bedrag wat de eerste 2 nog niet haald.