Posts by strafeness1

    Ik was zelf bij LG om het toestel te testen en ik was onder de indruk. Alles werkte snel, vloeiend en zag er goed uit. Wel hoorde ik van mensen die het toestel al langer in bezit hadden, dat de batterij matig is.

    Nee.


    Die kun je bewaren. Krijg je dan op het scherm maar wel een back-up bewaren van alles.


    Indien je naar Windows 7 upgrade verliest de TS z'n bestanden inderdaad niet, maar als hij wilt upgraden naar Windows 8 dan is hij helaas wel z'n bestanden kwijt.

    Hallo,


    Ik ben bezig met het maken van een soort geluksrad. Nu zou ik graag willen dat een plaatje automatische rond gaat draaien. Dat doe ik met behulp van de volgende plugin: https://code.google.com/p/jqueryrotate/


    Helaas werkt dit enkel met de volgende code:


    Ik zou graag willen dat het ronddraaien begint zodra de pagina is geladen. Dit wil ik doen met volgende code, alleen werkt dat niet:


    Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt!

    Ja daar ben ik van op de hoogte, met het 4.2.1 systeem zou je bijvoorbeeld zelf kunnen updaten door te rooten.


    Wel een mooi overzicht bedankt daarvoor :)!


    Is de telefoon te vergelijken met de galaxy s2 uit nederland?


    Ik kan natuurlijk enkel oordelen over de hardware. Ik denk dat je deze telefoon inderdaad een beetje kan vergelijken met de S2. De processor is wel een quard core terwijl dat bij de S2 een dual core is (dat zegt natuurlijk niks over de individuele kernen en hoe snel die werken ten opzichte van de S2).

    De specificaties zijn ook een heel stuk minder.


    Operation System
    Android 4.2.1 (het is maar de vraag of het toestel verder geüpdate wordt).


    Screen Resolution
    1280x720 pixels 320dpi (Samsung's S4 heeft er 441).


    CPU
    MTK6589 Quad Core ARMv7 Rev2 (v7l) MT6589 (1.2 GHz 2439MIPS) (Samsung's toestel 1.9 GHz)


    RAM size
    1GB (Samsung's toestel heeft 2 GB DDR3)


    Ik zou er bovendien erg voorzichtig mee zijn. Je hebt tenslotte geen idee van bijvoorbeeld de bouw kwaliteit.

    Er wordt momenteel gewerkt aan een v3. Voor de voortgang moet je bij L.Groot zijn. Eventueel heb ik nog wel een versie liggen, maar de layout is daar niet optimaal van. Zover ik mij kan herinneren zijn er geen bugs meer en zijn er heel wat uitbreidingen die niet standaard zijn (zoals een uitgebreid moderator paneel zoals op de OTG games, een extern forum en nog wat andere uitbreidingen).

    Die zullen werken, tot dat ze overgaan op PHP 5.5. Daarna zullen de welbekende decrapted error krijgen.


    Daar wordt ik toch niet zo gelukkig van. Mag nogal wat aanpassen door deze grap. Bedankt voor de info!


    Hallo,


    De php mysql functie gebruiken of de mysql database? Daar zit een verschil in.


    Mvg,
    Tim


    Hallo,


    De functie mysql. Een verbinding maken met een database zal dan op een andere manier moeten, denk ik. Maar, wat gebeurd er dan met websites die nu gewoon nog mysql draaien?

    Werkt niet


    Hoe moet k et uitvoeren?


    Bovenaan in je head dit zetten:



    Vervolgens de HTML maken zoals J.Rijdes dat beschreef.