Galaxy S4 (clone) china

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het woord clone zegt het al
    Het is namaak je kunt er veel problemen bij krijgen bij de Douna vooral het elektronica is

En al zijn er veel reviews erover het is een clone dus slechter kwaliteit?
    en meeste reviews moet je niet serieus nemen want het kan net van het webshop zelf zijn ;)
    Je kunt verwachten dat de telefoon snel kapot kan gaan of er is iets snel kapot er aan gaat

• Een vriend van mij heeft z'n telefoon ook uit China. Betaalde geen drol en de telefoon is perfect...

Dit was zijn ervaring, ik weet natuurlijk niet of dit een garantie voor de toekomst is maar je zou het kunnen proberen.

Onthoud wel dat als je telefoon kapot is je niet even naar de helpdesk van Samsung kan bellen, dan ben je namelijk gewoon 'de lul'...

• De specificaties zijn ook een heel stuk minder.

Operation System
    Android 4.2.1 (het is maar de vraag of het toestel verder geüpdate wordt).

Screen Resolution
    1280x720 pixels 320dpi (Samsung's S4 heeft er 441).

CPU
    MTK6589 Quad Core ARMv7 Rev2 (v7l) MT6589 (1.2 GHz 2439MIPS) (Samsung's toestel 1.9 GHz)

RAM size
    1GB (Samsung's toestel heeft 2 GB DDR3)

Ik zou er bovendien erg voorzichtig mee zijn. Je hebt tenslotte geen idee van bijvoorbeeld de bouw kwaliteit.

• Ja daar ben ik van op de hoogte, met het 4.2.1 systeem zou je bijvoorbeeld zelf kunnen updaten door te rooten.

Wel een mooi overzicht bedankt daarvoor :)!

Is de telefoon te vergelijken met de galaxy s2 uit nederland?

• Ja daar ben ik van op de hoogte, met het 4.2.1 systeem zou je bijvoorbeeld zelf kunnen updaten door te rooten.

Wel een mooi overzicht bedankt daarvoor :)!

Is de telefoon te vergelijken met de galaxy s2 uit nederland?

Ik kan natuurlijk enkel oordelen over de hardware. Ik denk dat je deze telefoon inderdaad een beetje kan vergelijken met de S2. De processor is wel een quard core terwijl dat bij de S2 een dual core is (dat zegt natuurlijk niks over de individuele kernen en hoe snel die werken ten opzichte van de S2).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!