Posts by Refferalboy

    Het is vrij simpel het ligt meestal of aan je kaart kan zijn die die het gewoon minder doet


    Of heb ik ook wel eens dat de bus check in voor het gewoon niet doet dan pakt hij het niet
    En meestal mag je dan gratis erin ( Niet altijd maar soms wel )


    Je kunt ook gewoon nieuwe Ov aanvragen want als die achter het ook niet doet
    ligt het aan je chipkaart dan kun je dat beter vervangen..

    Ja iedereen heeft zijn eigen mening is gewoon normaal
    Dat accepteer ik ook maar kom dan niet Vals - Afkraken tegenover een hosting die toch heel erg bekend is


    Ik ga ook niet naar de aldi en zeg daar yeaahhhhhh lidl is beter aldi is slecht kom op jongens lidl krijgt meer klanten
    En ze zijn veel beter met alles ze gaan elke zondag open en sluiten nooit ( voorbeeld )


    Maar is goed eigen mening!

    Ik zit bij versio en zeg je een woord super!


    Je kunt veel zeggen over versio over hosting en meer maar dan hebt je het zeker fout
    Je bepaald zelf welke pakket je koopt werd hiervoor ook al gezegd


    Zelfde bij transip als je laagste haalt heb je meeste problemen transip is zeker niet mooi
    Want kreeg een openstaande boete zomaar ( Tijd geleden )


    Voorbeeld: Hostdeal mensen kochten een hosting pakket en dacht goedkoop we gaan lekker ermee aan de slag.
    Maar mensen denk niet na je verdiend zoveel per maand dan moet je toch beter weten om toch een betere pakket te nemen dan wat je hebt


    Ik kraak Versio niet af hoor maar meeste die hier versio afkraken ( Niet slecht bedoeld )
    Als er een actie is dan zijn jullie toch als alle eerste bij hun en dat weet ik 100%


    Transip mag ik zeker niet want als je domein niet betaald en staat op automatisch dan heb je flinke boete extra ;)



    @Wmdiensten ja versio ligt vaak uit voor sommige maar die krijgt waarschijnlijk meer aanvallen dan meeste hostingen bij elkaar op!
    Dus het is veel bekender doel wit zo kun je het zien.... en als bedrijf ga je niet een kleine hosting pakket nemen bij versio je verdiend goed dus investeer ook goed in je bedrijfs hosting! ( Ik zelf verdien weinig maar steek veel in me hosting en nooit downtime! door versio! )

    Richtprijs?


    PHPManiac je zegt nauw iets heel ergs doms wat tim zegt is slim hoor
    Ik bied dan op elke domein 0,10 cent? 48 uur voordat veiling stopt?


    Win ik dan alles?

    Ik gebruik die optie nu van bank naar paypal wegens google play store


    Want kan daarmee voortaan betalen ;)
    En je kunt via money2.nl het overstorten die 25 en dan weer naar je eigen rekening



    Er staat 5 euro administratie kosten maar heb dat nooit betaald

    Probleem is al gemeld bij L.Kok die doet er weinig mee denk dat hij niet erg actief is nu
    Ik denk zelfs ook bij cas, of tim een van die twee weten het ook
    verder rest hoeveel mensen moeten die probleem weten


    Kan niet iedereen van de team een bericht over sturen :huh:

    Jongens voordat we verder gaan helpen


    Dit artikel is ook van sitedeals
    Deze persoon heeft een chat gepakt en de echte eigenaar heeft beveiliging erop gezet
    Dus daarom werkt die niet


    Topic Link http://www.sitedeals.nl/jquery/270898-iemand-helpen.html



    Citaat

    Script is gecodeerd tegen rippen. ik zou de maker contacteren als je het script hebt gekocht. Anders is het jammer.


    Citaat

    Ik denk dat de maker van het script niet graag wil dat je zijn/haar script gebruikt ;)
    Begrijp anders niet waarom dit zo is ingesteld.



    Weet niet of dit legaal is want je helpt nauw iemand die chat probeert te *******
    ( Niet slecht bedoeld maar bewijs staat op SD ;) )

    Had het niet over de server hoor.


    Maar ik heb een probleem zoals jullie zeggen gewoon gerapporteerd.
    dat heb ik gedaan en het is in behandeling genomen en daaruit is er niks mee gebeurd


    Want toen ik dat zelf had gedaan kreeg ik een ban?
    Voorde rest ik snap dat elke team lid nu opeens actief gaat reageren :whistling:


    Ik ben niet boos of ben niet op ruzie uit alleen eerlijkheid ;)

    Beste ICT


    Laaste tijd merk ik toch dat de ICT Team gewoon heel erg inactieve, is daarmee bedoel ik
    Als je iets meld dan krijg je als melding er wordt wat aan gedaan.


    Dan enkele dagen hoor je niks meer als of het gewoon niks meer te doen valt.
    Weet niet of K.Rens hiervan af weet dat de team sneller,
    wat aan de probleem doet voordat het gewoon dagen voorbij is.


    Ik heb het ook hierover dat een lange tijd geleden zelf probleem heb gehad en een ban heb gekregen.
    Snap dat punt zeker maar nu gebeurd dit ook en ik meld dat en krijg als antwoord we gaan er na kijken.


    En wat is er uit eindelijk gebeurd met die probleem? Is er iemand nog Actief serieus bezig?


    ( Edit: Ja ik weet jullie zijn geen machines of robots jullie hebben ook een Privé leven maar is er echt niemand echt serieus ermee bezig? )

    Beste ICT


    Zat wat op SD en wat rond te kijken kwam bij een topic over HostDeal


    Geachte klanten, Hostdeal is slachtoffer geworden van een massa aan oplichterspraktijken. Voor meer dan £1.500.000 aan gefraudeerde creditcardtransacties werden na de registratie van diens domeinnamen teruggeropen. Hierdoor heeft de Chamber of Commerce beslist om de site van Hostdeal tijdelijk op te schorten. Samen met AXC hebben we beslist dat iedere, bij Hostdeal gehoste domeinnaam, kan worden overgenomen via een andere registrar (volledig kosteloos). U kunt bij bijv Versio een account aanmaken en een pushverzoek sturen. Na enkele minuten wordt deze dan overgezet. Betalingen via iDEAL, Paypal,... kunnen gestorneerd worden.


    http://cms.hostdeal.eu/


    Is dit waar? Want hij staat wel online

    Victor is geen slecht idee wat je zegt


    Maar GameMania zegt altijd bij de kassa of je het als tegoed wilt, of als echt geld
    Maar daar ging een percentage af dus dat moet je na gaan vragen ze kunnen natuurlijk je het geld contant dus geven als jij dat ook wilt.

    Ik weet om welke layout het gaat


    De meneer in de topic zij ook netjes we hebben inspiratie van A.Bijlsma ze website genomen
    Als u daarmee problemen heeft kunt u een prive bericht sturen


    Bewijs staat in de topic maar waarom heeft a.bijlsma dat niet eerder gedaan? dan wachten?
    Het was inmiddels 1 maand geleden hij vroeg zelfs als je bezwaar er mee hebt een prive bericht te sturen