Posts by R4

    Goedenmiddag,


    Graag kom ik in contact met mensen die ervaring hebben met Wordpress en PHP. Er moet een plug-in aangepast worden, het is een grote opdracht! Budget is zeker beschikbaar!


    Een eis is dat je goed bereikbaar bent via Skype of telefoon.


    Meer informatie wordt gegeven via PM.

    Hallo,


    Omdat ik de laatste tijd meerdere opdrachten krijg zoek ik een programmeur met ervaring.


    Ben jij iemand die:
    - Ervaring heeft met meerdere programmeertalen zoals PHP, HTML en CSS.
    - Eventueel ervaring heeft met PSD omzetten naar Wordpress of andere CMS.
    - Bereikbaar is via Skype of Whatsapp.


    Graag contact opnemen via prive bericht.

    Hallo,


    Ik ben bezig om producten in te delen in mijn webshop, alles loopt prima echter zit ik met 1 probleem.


    Ik verdeel de producten in een tabel (Zie code), enkel wil ik dat er maar maximaal 4 rijen naast elkaar komen.
    Dus laat maar zeggen 4 producten naast elkaar en dan de volgende rij.


    Iemand een idee?


    Hallo,


    Ik heb sinds kort een canon pixma mx890 gekocht, alleen kom ik er achter dat ik hier voor geen cartridges kan kopen tot mijn verbazing.


    Weet iemand waar dit kan of dat van andere printers hier cartridges in kan doen?


    Groetjes

    Dit had ik zelf dus ook, maar het zag er dus echt zo uit, echt met zo´n bruine rand erom heen, zoals je ook verbrande dingen ziet...

    Ik kwam erachter dat het geen brandvlek was, het was meer soort vocht maar het leek op een brandplek, ik heb hem een halfuur in de zon gelecht en het vocht was weg, alleen als je hard op het scherm drukt, zie je het vocht weer komen.


    Dus heb ik de telefoon nu in een bak met rijst gedaan, en dicht afgesloten.


    Hopen dat het werkt!

    Hallo,


    Ik ben bezig met mijn contactpagina, alleen ik heb enkel het html gedeelte.
    Ik heb verschillende php contact formulieren langs zien komen, maar ik moet het eigenlijk in dit html ingebouwd hebben.


    Ik hoor het wel,


    MvG



    Code
    <form action="#" method="post">
    				<table>
    					<tr><td>Volledige naam*<br /><input type="text" value="" /></td><td>E-Mail *<br /><input type="text" value="" /></td></tr>
    					<tr><td>Telefoonnummer<br /><input type="text" value="" /></td><td>Onderwerp *<br /><input type="text" value="" /></td></tr>
    					<tr><td colspan="2">Bericht *<br /><textarea></textarea></td></tr>
    					<tr><td colspan="2"><input type="image" src="images/verstuur.png" alt="Verstuur" /></td></tr>
    				</table>
    			</form>

    Hallo


    Ik was net een frikandel eten en ik ging met mijn hete duim op MN telefoon. nu zie je een afdruk op het scherm.een vingerafdruk die verbrand is.


    Wat kan ik hier aan doen.het scherm doet het wel op die
    Plek

    Hallo,


    Sinds kort heb ik nu de hdc s4 uit china, wat een top telefoon, niet verwacht voor dit geld (160€)!
    Alles werkt prima etc.


    Alleen ik loop tegen 1 dingetje op.


    Als ik naar over de telefoon ga staat er:


    Kernel versie: 3.4.5 root @ android


    Is dit ook mogelijk om de originele software op de telefoon van samsung? Dus de originele rom erop van bijv. sammobile.com


    MvG

    Ja daar ben ik van op de hoogte, met het 4.2.1 systeem zou je bijvoorbeeld zelf kunnen updaten door te rooten.


    Wel een mooi overzicht bedankt daarvoor :)!


    Is de telefoon te vergelijken met de galaxy s2 uit nederland?