Beste leden,
Allereerst hoop ik dat jullie onze nieuwe website nog aan het verkennen zijn en de nieuwe mogelijkheden al hebben gezien. Want er is echt héél veel meer mogelijk. Hierdoor zal er ook meer werk bij ons komen te liggen en daarom is de taakverdeling binnen de crew iets aangepast.
Hierbij wil ik mij dan ook aan jullie voorstellen als nieuwe super moderator; ik zal samen met Willem daarom het aanspreekpunt worden voor moderatoren en kwesties van jullie over onze moderatoren. Mocht je dus een probleem met één van onze moderatoren hebben dan kun je kiezen of je Willem of mij contacteert om dit probleem op te lossen. Vaak is het enkel een meningsverschil en dit is beter om door ons op te laten lossen dan dat je een grote spanning opbouwt.
Ik zal dus in principe dezelfde taken als Willem krijgen. Dit betekent dat wij nu drie moderatoren hebben en waarschijnlijk zal hier (ooit nog een keer) een vierde bijkomen. Tot die tijd hoeven wij nog geen berichten van jullie te ontvangen voor eventueel moderatorschap. Wij kiezen zelf de gene uit in wie wij het meeste vertrouwen hebben, en anders komt er een onafhankelijke sollicitatie ronde.
Verder blijf ik uiteraard ook gewoon moderator over het gehele forum. Alle moderatoren krijgen straks een aantal eigen forums toegewezen waarover zij kunnen modereren. Let dus op dat je een vraag hierover doorstuurt naar een moderator die daar toegang tot heeft of stuur de vraag door naar Willem of mij.
Dan wens ik jullie veel plezier op de nieuwe versie en hopelijk kunnen we alle taken zo beter uitvoeren.
Met vriendelijke groeten, ook namens het gehele team,
Lars Groot
Super Moderator ICTScripters