Posts by mafiasnextkill

    Hierbij verkoop ik een gebruikers licentie van Banditi.nl, Criminas.nl, Bandias.nl en BanditWars.nl.


    Gebruikers licentie per stuk is 50,-
    Met volledige rechten is: 1500,- inclusief de domeinnamen van Bandias en BanditWars.

    ik vind het schandalig

    Dat is ook zo....Maar de manier hoe hun het aankondigen ('feestje!!') en de periode slaat echt als een tang op een varken met 7 poten. Ik denk dat een hoop mensen daar al over moeten braken. Dat is gewoon zeer on-professioneel.

    idd erg onprofessioneel om zo met je klanten om te gaan vind ik ze hadden het ook ruim van te voren aan kunnen geven maar ik denk dat zij van hun klanten bestand af willen :P

    Als jij beweerd dat er geen mafia text based games gestopt zijn dan houd jij de markt overduidelijk niet in de gaten.Je kunt nu juist beter de vraag stellen;
    Welke Nederlandse Mafia Game draait nog naar behoren?

    ik weet precies welke er draaien en welke weg zijn gegaan maar er zijn er nog veels te veel en zo lang mijn maffia er is zal er niet veel veranderen denk ik zo

    Juist nu alle mafia games verdwijnen en er nog amper mafia games over zijn waar nog aandacht aan besteed word vanuit de scripters/admins. Zit er weer een kansje in om te slagen.

    welke zijn er gestopt dan er zijn er nog veelsteveel en verdienen doe je er sowieso niet aan.
    dus ik zie geen kans van slagen je bent de zoveelste zoek een nieuw idee en wie weet heb je dan goud in handen

    Het is toch gelukt. GROUP_CONCAT(username) moest zijn GROUP_CONCAT(username) AS gebruikersnaam. Net zoals die IP. Evengoed bedankt voor de hulp. Hier kan een slotje op.

    Realiseer je je dat elk IP-adres maar één keer voorkomt in de resultaatset omdat je groepeert op IP?


    Weet niet precies wat er misgaat maar als ik dit test werkt dit prima.

    De volgende query:

    SQL
    SELECT ip, GROUP_CONCAT(username), COUNT(ip) AS aantal
    FROM leden
    GROUP BY ip
    HAVING aantal > 1

    Levert precies wat ik verwacht:

    Bash
    ip		GROUP_CONCAT(username)		aantal
    127.0.0.1	Henk,Piet,Klaas			3
    127.0.0.2	Harry,Hennie			2

    Ik snap het nu inderdaad wel. Maar hoe krijg ik dan de juiste namen bij het IP adres? Want nu krijg ik maar één naam daar te staan en niet 2 of 3 zoals jij het hebt. Maar dan heb ik wel SELECT naam,ip gedaan om die naam daar zichtbaar te maken. Hoe doe jij dat dan, want anders heb ik daar geen naam staan?

    Het hoeft ook niet perse meer info te zijn als de naam en het ip er maar op staan. Maar met jouw query krijg ik echter maar 2 accounts te zien met verschillende ip adressen terwijl er meer accounts zijn en meerdere accounts op 1 ip zijn geregistreerd. Hij werkt nog steeds niet. Het enige wat erop moet staat is de naam en het ip adres, de rest is allemaal bijzaak en hoeft eigenlijk niet als het maar correct werkt.

    Met mijn query vraag je de IP's op via welke meerdere accounts (meer dan één) geregistreerd staan. Vervolgens kun je daarbij de concrete accounts zoeken, of, zoals aangegeven, iets met GROUP_CONCAT() doen.


    Dit houdt in dat beide IP's meerdere accounts herbergen. De "aantal" kolom geeft aan hoeveel accounts onder elk IP-adres geregistreerd staan.
    Als dit aantal laag is wil dat in principe niet veel zeggen. Denk aan een huishouden of een studentenhuis, naar buiten toe hebben vaak alle, of in ieder geval meerdere, computers eenzelfde IP-adres omdat ze via hetzelfde netwerk aan het internet hangen.

    Deze deed het helaas niet, misschien dat ik iets fout deed?


    "SELECT `rank`,`ip`,`username` FROM `leden` WHERE `username` != 'Admin' AND `dead` = '0' ORDER BY `ip` DESC LIMIT 0,30");

    Ik zit met een probleempje en ik kan even niet zo goed bedenken hoe ik dat moet doen. Weet iemand hoe ik leden kan laten zien op een pagina die meerdere accounts op 1 IP adres hebben?Dus dat ik dan een pagina heb met de namen, maar dan alleen van degene met dubbelaccounts en niet de leden die dat niet hebben?

    Hierbij verkoop ik een update voor de mafiabase, maffiazi en corozzo source. Hij is helemaal vertaald naar het Engels, zodat bezoekers kunnen kiezen of ze de site in het Nederlands of Engels willen zien.


    Demo site:


    Klik hier voor een demo.


    Hierbij verkoop ik ook nog een wordpress source die te vinden is op:
    Klik hier voor de wordpress website


    Prijs: 20,- per stuk.
    Allebei voor: 30,-.


    Alleen reageren via PB en geen nutteloze offtopics plaatsen hieronder, daar wordt niet op gereageerd.

    Hallo allemaal.


    Ik heb een probleem met één van mijn input velden. Ik heb een chat pagina met een input veld die niet op de index staat. Daar werkt die ook gewoon correct. En als je op verstuur klikt dan staat de tekst meteen op die pagina. Maar nu ik hem op mijn index wil hebben staan en ik klik daar op de button dan verstuurt die het berichtje wel, maar hij verschijnt niet direct, wel als ik hem herlaad. Waar zou dit aan kunnen liggen? Misschien dat ik ergens overheen kijk?


    Met vriendelijke groet.

    Hierbij verkoop ik twee forum sourcen die ik nog heb liggen en waar ik niks meer mee doe. Als u vragen heeft dan kan dat via een privé berichtje.


    Prijs: 30,- per source.
    Screenshot: Op aanvraag.

    Ik heb idd bewijs dat alles in orde is. Maar ik hoef jullie niet alles te laten zien. Maar goed, dan verkoop ik ze ergens anders. Aangezien je hier nutteloze antwoorden krijgt waar je niet om vraagt.
    PS: graag alleen reageren als je interesse hebt in een domein.