Posts by mafiasnextkill

Ik verkoop mijn domeinnamen. Ze zijn allemaal gehost bij Versio en
    kunnen gratis gepushed worden. Als je ze naar een andere hostingprovider
    wil laten verhuizen kan ook. Maar de verhuiskosten zijn voor de koper.

Reden van verkoop:
    Er is iets anders op mijn pad gekomen, waardoor deze domeinnamen overbodig zijn.

Prijs: € 4 euro per stuk.
    Betalen het liefst via Paypal. Wegens de snelste overdracht.

Domeinnamen:
    Goederenbankdenhelder.nl - Verkoopt: 23-12-2016.
    Goederenbank-denhelder.nl - Verloopt: 23-12-2016.
    Goederenbanknederland.nl - Verloopt: 23-12-2016.
    Goederenbank-nederland.nl - Verloopt: 23-12-2016.

We zijn totaal niet om speaking terms. Hun waren dus vergeten domein te registreren. En ze zitten me al langer dan een jaar zwart te maken in heel den helder. Een kennis zei dat het domein nog vrij was en die heb ik dus geregistreerd.
    En mijn idee was om hem te verhuren per jaar aan hun. Maar dat kunnen ze nu wel schudden na alle zwart makerijen. Ik heb alleen een domeinnaam en geen kwaad in de zin. Ze zullen wel azen op het domeinnaam. Want hun hebben een gratis site via jouwweb.

De reden dat ik het gedaan heb is omdat hun over de rug van andere mensen geld willen verdienen. Maar dat doet er niet toe. Over wie er gelijk heeft of wat je vind doet er voor de rest niet toe. Hun halen gratis spullen weg en verkopen ze via Facebook en marktplaats.
    En ze vragen abonnement kosten van 10 euro per jaar aan de minima. Terwijl ik vind dat je dat geld niet moet vragen aan de minima. Maar dat doet er allemaal niet toe.
    Weet je wat ik vreemd vind is dat als je hier iets vraagt dat je dan weinig antwoord terug krijgt. Ik wil alleen of ik mijn domein kan kwijt raken.

Het verhaal is simpel. Hun zijn vergeten het domeinnaam te registreren die heb ik geregistreerd. Hun hadden hem gewoon eerder moeten registreren. Of het nu raar is of niet. Ik ben de eigenaar van de domeinnaam. Kan ik hem kwijt raken? Als dat kan lijkt me raar, want dan kan iedereen zomaar mijn domein pakken.

Beste ICT'ers.

Ik heb een domeinnaam geregistreerd. En een website online gezet die nog niet af is. Gewoon voor de lol. En nu komt er een tv ploeg en allerlei kranten mij lastig vallen. Zie hier de link van de tv ploeg.

Klik hier voor de link.

Nou is mijn vraag, kunnen hun als ze een advocaat inschakelen.het domeinnaam opeisen en mijn website offline laten halen. Want hun zeggen dat mijn website als twee druppels water op die van hun lijkt. Kan het mijn zwager zijn, maar ik heb niks met hem te maken en wil ook zeker geen omgang met hem.

Beste ICT'ers.

Ik ben opzoek naar websites voor een linkruil. Het liefst in een beetje dezelfde genres. Andere links zijn natuurlijk ook welkom. Er komt een backlink op de links pagina: http://goederenbankdenhelder.nl/?p=links

Graag plaatsen als:
    Link Naam: Goederenbank Den Helder.
    Link: http://goederenbankdenhelder.nl/
    Link Titel: De officiële goederenbank van Den Helder!

Oftewel: <a href="http://goederenbankdenhelder.nl/" title="De officiële goederenbank van Den Helder!">Goederenbank Den Helder</a>

Alvast bedankt.

Ik ben bezig met een website genaamd goederenbankdenhelder. En ik heb een ronde logo. En nu wil ik dat de tekst ook in een cirkel komt te staan. Maar krijg dat niet voor elkaar. Het gaat om een non profit bedrijf. Wie zou me kunnen helpen?

Gedaan bij beide scripts. Ik krijg deze foutmeldingen te zien.

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter -
    headers already sent (output started at
    /home/username/domains/domein.nl/public_html/index.php:6) in /home/username/domains/domein.nl/public_html/includes/config.php on line 7

Warning: Cannot modify header information - headers already sent
    by (output started at
    /home/username/domains/domein.nl/public_html/index.php:6) in /home/username/domains/domein.nl/public_html/includes/config.php on line 8

Warning: Cannot modify header information - headers already sent
    by (output started at
    /home/username/domains/domein.nl/public_html/index.php:6) in /home/username/domains/domein.nl/public_html/includes/config.php on line 9

Als ik die lijnen weghaal dan blijft de pagina wit.

Blijft wit. Als ik hem in .htacces zet krijg ik dit te zien.

Internal Server Error.
    The server encountered an internal error ormisconfiguration and was unable to completeyour request.
    Please contact the server administrator to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.
    More information about this error may be availablein the server error log.
    Additionally, a 500 Internal Server Errorerror was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Hallo allemaal.

Ik heb een probleem. Ik wilde na drie jaar mijn source weer online zetten. Vroeger had ik hem online op een dedicated server. Nu heb ik een normale host, maar ik krijg mijn source niet online. Hij blijft een witte pagina geven. Database gegevens zijn goed ingevuld want als die niet goed staat linkt hij door naar een andere website. Kan het zijn dat het ligt aan de normale host dat ie het niet meer doet? Want hij deed het altijd.

Wie weet dit probleem?