Posts by Daan1987

    Ik heb social media icons op me site bij het profiel. Alleen het probleem is als je bijvoorbeeld je facebook account neerzet op je profiel dan zie je alleen facebook afbeelding staan bij firefox maar bij internet explorer zie je dan de facebook afbeelding staan maar ook de andere social media icons. Maar daar staat dan een lege afbeelding als of die afbeelding niet bestaat. Terwijl die er niet moet staan bij internet explorer. Maar dan moet ook alleen de gene er staan die is ingevuld. Weten jullie waar dit aan ligt? Is daar een speciale IE code voor of niet.

    Hallo ICT'ers.
    Ik heb een vraag over de cookie wet. Geld de cookie wet voor elke website, dus ook maffia en andere rpg games. Of niet. En per wanneer gaat de cookie wet in?

    Hallo allemaal,
    ik heb een probleem. Mijn profiel bewerk script werkt niet. Als ik een lid wil bewerken en ik klik op bewerk slaat ie het niet op, dus hij wordt dan niet bewerkt. Kan iemand de fout zien?


    Hallo, heb een site en wil dat leden social media icons op hun profiel kunnen toevoegen.
    Alleen het probleem is het werkt wel maar de afbeeldingen van facebook enzo die zijn zichtbaar als ze iets hebben ingevuld maar ook als ze niks hebben ingevuld dan linkt ie gewoon naar me homepage.
    Maar ik wil dat als leden niks in hebben gevuld de afbeeldingen ook niet zichtbaar zijn. Dus dat alleen de ingevulde media te zien zijn op profiel.
    Maar ik krijg dit niet voor elkaar. Wie iemand hoe dit moet?



    Dat is waar. Of een site succesvol is ligt ook aan de eigenaar(s) en/of crew van een site.


    iMootje
    Suc6 met je nieuwe site. Laat even weten tegen die tijd wat voor site het geworden is. :D

    Zoiets als hyves is idd niet handig, zijn er al te veel van. Buiten hyves, facebook en twitter, zijn er nog veel meer van. Dating sites hetzelfde. Je kan beter een webhosting gaan beginnen dan met betere prijzen en pakketten. Misschien dat dat een succes word.:cheer:

    Hallo, ik heb een probleem. Me vriend heeft een eigen spel. Alles loopt normaal. En als ik online kom met me laptop dan wordt de hele site traag. En iedereen heeft er last van. En als ik weer uitlog loopt de site weer sneller. Me laptop is anderhalf jaar oud. Weet iemand waar dit aan ligt?