Dus jij vind dat als jij een source bezit met alle rechten dat een kindje van 11 jaar jou source openbaar mag maken?
mag dit of niet?
- gh4cker
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
miss weet die kind niet wat hij doet, hij is 11 moet ik hem dan zo kwadelijk nemen.. ik zou gwn goed op me source letten.. en van te voren uitvissen of ik hem wel aan de juiste persoon, geef/verkoop..
en als ik hem toch wil verkopen aan een iemand van onder de 12, dan wil ik graag toestemming van de ouders als jullie verkopers daar nou ook eens aan denkenbtw, succ6 met aanklacht indienen over hem.. want zo te zien heeft die all waargemaakt xD op die website die hij zelf ook nog es gaf.. dat niet iemand anders maar hijzelf de script vrij geeft whaha.. als hij 30leden heeft ^o)
http://www.wrh4x.com/forum/topic/149/gratis-maffia-source/
Mijn discussie hierover eindigd, lossen jullie het maar op xD [offtopic]ehhemmHijHeeftMnogNietWeggegevenkuchkuchPak'm[/offtopic]
oja btw het grappige gedeelte is (dat hij de link van de free hosting heeft veranderd in zoiets als .tk , hij heeft dezelfde naam als hier & whaha (xd) hij zegt dat hij hem zelf gemaakt heeft (xd) (xd) (xd) ennn... no bugs? dat geloof ik nie
-
Ik hoop dat Fitim ook doet wat hij zegt, deze mensen heb ik liever niet (goed dat het niet om een van mijn sources gaat).
-
Succes Ajeti, ik hoop dat je er werk van maakt.
Echter, er zal hoogstwaarschijnlijk niks tegen gh3cker gebeuren. Dit omdat hij inderdaad minderjarig is. Ajeti zit waarschijnlijk ook niet fout aangezien ik vermoed dat deze niet wist dat hij minderjarig was. Het had opgelost kunnen worden doordat gh4cker zijn geld terug kon krijgen indien zijn ouders daar aanspraak op zouden maken omdat hij minderjarig was. MAAR, omdat hij nu met voorbedachte rade onwettelijk de source heeft vrijgegeven en daardoor rechten schend is het mis.
Nu zullen waarschijnlijk zijn ouders de boete moeten betalen voor de wandaden. Deze zullen waarschijnlijk worden doorberekend naar gh4cker neem ik aan
-
Jep ik heb zijn telefoonnummer + Email dus zal mogen aan de zaak beginnen !
-
Misschien contact met zijn ouders zoeken, is vaak beter en bespaart een hoop moeite
[offtopic]Kom ff op msn, dan help ik je ff :)[/offtopic] -
Test altijd een demo!
Kan je wel scripten/programmeren? Hoeveel koste een licentie? Waarschijnlijk niet zoveel? verkoop hem voor iets minder je licentie. -
Weide, een licentie is 4,99. Je vind hem ook voor 3,99
Maar als Ajeti wilt kan hy me een pm/msn sturen. Dan gaan we samen die source pimpen. -
Weet je wat ik altijd leuk vind ze kunnen altijd wel zeggen krijg aangifte en zo aan de broek maar voor copyright moet je dokken en veel mensen trappen er altijd in .Heeel veel mensen betalen er voor terwijl je ze gratis kan krijgen omdat ze zo genaamt dingen gemaakt hebben en de source op somige plekken te downloden is.En er geen copyright op zit.Ierdereen kan wel zeggen zit copyright op maar ga die copyright maar een betalen dan haal jr winst van de source er niet uit dus.
En ik kan het weten heb zelf al veel torrent scripts gebouwt en is zelfde gekloot.en ik heb nog steeds gewonnen dus allemaal gepraat.
Ik kan ook wel kladblok opstellen met je rechten er in maar veel kan je er niet mee.
-
Citaat van gofie
Weet je wat ik altijd leuk vind ze kunnen altijd wel zeggen krijg aangifte en zo aan de broek maar voor copyright moet je dokken en veel mensen trappen er altijd in .Heeel veel mensen betalen er voor terwijl je ze gratis kan krijgen omdat ze zo genaamt dingen gemaakt hebben en de source op somige plekken te downloden is.En er geen copyright op zit.Ierdereen kan wel zeggen zit copyright op maar ga die copyright maar een betalen dan haal jr winst van de sourceber niet uit dus.
En ik kan het weten heb zelf al veel torrent scripts gebouwt en is zelfde gekloot.en ik heb nog steeds gewonnen dus allemaal gepraat.
Ik kan ook wel kladblok opstellen met je rechten er in maar veel kan je er niet mee.
Deze onzin meen je toch niet serieus, toevallig heb ik deze source gekocht met alle rechten en is dit weer aan Fitim overgedragen en is dus alles contractueel vastgelegd. Waardoor Fitim gewoon kan aantonen dat hij over de juiste rechten beschikt. -
-
Citaat van gofie
Weet je wat ik altijd leuk vind ze kunnen altijd wel zeggen krijg aangifte en zo aan de broek maar voor copyright moet je dokken en veel mensen trappen er altijd in .Heeel veel mensen betalen er voor terwijl je ze gratis kan krijgen omdat ze zo genaamt dingen gemaakt hebben en de source op somige plekken te downloden is.En er geen copyright op zit.Ierdereen kan wel zeggen zit copyright op maar ga die copyright maar een betalen dan haal jr winst van de source er niet uit dus.
Je hoeft geen copyright iets te betalen. De wet zorgt automatisch voor auteursrechten. -
Menno van Huizinga doet niet echt zijn best om anoniem te blijven hij zal dan ook met mij in aanraking komen.
-
Fitim en ik zijn al aardig op weg met de gegevens.
Ik heb veel gegevens kunnen krijgen over hem.
-
@ iedereen
Jongens hou het gezellig. Het is tog geen kleuter klas hier.:S -
-
[offtopic]De 11 jarige loopt hier te dreigen[/offtopic]
Iedereen komt hier klagen van een source. Maar je betaalt er ook maar zo weinig voor. Een deftige source is toch minstens 50?
-
-
Het valt me wel op als de kat (crew) van huis is dansen de muizen (leden) op tafel.:S
-
Citaat van BrokenTrack
Je vergeet een paar nullen.een licentie hé :p
als je echt een source wilt hebben met de rechten moet je die nullen wel zetten
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!