Vals beschuldigd

  • Hallo iedereen,


    Wij worden Vals beschuldigd van capta verkopen of zo maar wij verkopen deze niet! maar wij worden genaaid door xtreepje!


    alleen ik en henry en xtreepje kan er op de hosting komen
    ( alleen ik en henry kunnen er nu nog op)


    en hij heeft dat capta gedoe geüpload op mijn hosting en toen nieuw acc aangemaakt op dit form en toen dat bericht gepost.


    sorry voor de typ fouten maar ik heb geen gezin meet in dit gedoe en ik vindt het zwak dat jullie denken dat wij hem verkopen alleen dat die bij ons op de hosting stont.


    maffiatijd

  • hmmz je zegt dat je vals word beschuldigd maar nu beschuldig jeook iemand anders zelf;) zonder enig bewijs te leveren dus het komt op het zelfde neer dat jullie *zonder bewijs iemand beschuldigen;)*

  • arendjee


    Wij hebben een getuigen om het zo maar te noemen en waarom zou ik of henry onze eigen site laten beschuldigen ? en xtreepje die kon er bij ons ook nog op dus. en iemand zegt ook dat hij dat heeft gedaan. en heeft xtreepje zelf gezegd tegen die gene.

  • Als je een beetje fatsoenlijke server en geïnstalleerde programma's hebt kun je al snel het IP-Adres van diegene achterhalen en zo aantonen dat die persoon schuldig is.

  • Wowwow, waarom zou ik dit doen?
    ik maak updates voor iedereen GRATIS dus waarom zou ik iets gaan verkopen?
    ik vind best zielig om mij te beschuldigen en mij een kk lijer te noemen. -.-'.

  • [offtopic]Ik denk persoonlijk niet dat dorpsgek hier gewoon zomaar een topic aanmaakt om xtreempje aan te vallen/te beschuldigen.[/offtopic]


    Als je geen bewijzen hebt, kan je niks doen. ;)
    xtreempje, dit geld ook voor jou :)

  • beste dorpsgek
    je laat je wel heel erg gek maken hoor vindt ik
    laat ze lekker over je praten men kan zo veel zekken over jou als ze willen maar er is er maar 1 die de waarheid weet en dat ben jij


    [offtopic]mijn mening is en blijft ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten :P[/offtopic]

  • Sowieso geef nooit je wachtwoord van je FTP server.
    Je krijgt dan altijd dit soort gezeik. Het kunnen misschien wel (msn) vrienden zijn maar ze kunnen je ook gewoon naaien.


    En zoals DeWilde al zegt:

    Citaat

    Ik denk persoonlijk niet dat dorpsgek hier gewoon zomaar een topic aanmaakt om xtreempje aan te vallen/te beschuldigen.


    Als je geen bewijzen hebt, kan je niks doen.
    xtreempje, dit geld ook voor jou


    KyleM

  • Bedankt voor jullie reactie , ik ben er ook achter gekomen dat ik dat niet meer moet doen en zeker niet meer aan xtrpeeje of zo.


    wij zullen voortaan wel oppassen en ja laat ze maar lullen want ik weet de waarheid:cheer:

  • dus als ik het goed begrijp...
    jij kon op de hosting maar heb het zelf niet gedaan... henry kon op de hosting maar zegt dat die het niet gedaan heeft, er blijft 1 iemand over die erop kon dus hij is schuldigd...


    vind ik nogal zwak excuus, wie weet was het een hacker... is het een van jullie accounts geweest ( dat iemand jullie wachtwoorden weet of gehackt heeft ) mischien is het wel een bug in een upload etc...


    ik vind dat hier te snel een conclusie word getrokken, van ja hij heeft het ook tegen iemand gezegd etc... dan maak je van een mug een olifant en ben je nog nergens behalve gezeik en ruzie...


    Zoals genoemd, ga eerst dat IP maar is nalopen, controleer wie/wat/wanneer ( je kan volgens mij ook zien wie wat geupload heeft bij bepaalde hostings ) en kom eens met harde bewijzen, want mond-op-mond reclame is net zo'n waardevolle getuigenis als een blanco blaadje bij de rechter inleveren.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Je vroeg er wel zelf om... je had ook gewoon kunnen zeggen dat jullie het niet hebben gedaan en iemand het op jullie host had gezet, ipv daarvan moest je ook nog eens een vinger erbij wijzen zonder goeie argumenten...


    en doordat je dat niet kan winnen neem je nu de benen...
    Vind ik zelf niet kunnen, wees dan tenminste mans genoeg om je beginpost te wijzigen >.>

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!