Posts by arendjee

    Goede dag beste cpers ik was bezig met het tabsysteem van jqueryul maar dat lukt goed maar als ik op de eerste tab een google chart heb komt die netjes over de hele tab
    maar als ik de 2de gebruik op de 2de tab komt die maar op de helft van de pagina iemand enig idee



    http://pastebin.com/0nmSAucG
    bovenstaande link Is het gedeelte van de tabs die je bij de include krijgt


    Iemand die de oplossing weet?

    PHP
    <script language="javascript">
    document.getElementById('iframe').style.height = screen.height;
    document.getElementById('iframe').style.width = 640;
    </script>
    
    
    <iframe src="start.php" name="iframe" frameborder="0"></iframe>


    Zo is die 640 ?:)

    Goede dag beste leden.


    Ik zit met enkele vraagjes ik ben nu bezig met een compleet admin gedeelte en daar heb ik een aantal talen bestanden. Die staan in een map in de ftp zeg maar maar nu is mijn vraag hoe ik die bestanden kan weer geven in een php bestand. En hoe ik dan dat script zeg maar kan weergeven in een textarea zodat ik het ook kan bewerken. Zeg maar een online php editor.


    Groetjess

    @ all...
    Ik heb het script van internet afgeplukt:)
    Omdat ik jquery zelf amper beheers;) en niet de benodigde tijd heb om het allemaal te leren


    maar zoals ik zij als ik het via een


    PHP
    <?php if(isset($_POST['naam'])){?>


    doe werkt het wel zoals het moet?

    Goede dag beste leden.
    Ik heb op internet een script gevonden voor een soort fancybox. maar als ik het met een $_POST doe dan werkt het wel maar zonder niet
    wat is er fout aan onderstaande code


    groetjes arendjee

    Goede dag beste cpers.
    Ik weet niet of ik hier goed zit het is meer een vraag wat niets met php / jquery etc te maken heb..


    Ik heb voor op een site en berichtenbalk gemaakt met de volgende functies:


    1. Bericht plaatsen (via een popup waar je naam text + kleur kan instellen)
    2. Jquery meldingen
    3. Verschillende kleuren tekst kunnen kiezen
    4. 1 bericht per ip kunnen plaatsen achter elkaar
    5. Verbannen kunnen worden van de berichtenbalk.


    Maar nu was mijn vraag wat is nog leuk om er bij te kunnen voegen?

    Goede dag beste cpers
    ik ben bezig met true-crime aan een project maar nu hebben we een berichtenbalk die via de database loopt maar op een of andere manier pakt hij de hele site mee en laat die die lopen van links naar rechts..



    iemand enig idee wat het probleem is?



    Dat komt volgens mijn omdat er overal $mail $naam staat etc?
    en nergens staat wat voor post het is?


    dus denk dat je beter met $_POST['mail'] etc kan doen

    @broken


    Dat logo is gewoon puur omdat er geen psd bij zat..
    En ik dat vakje der over heen heb moeten zetten omdat er een andere logo stond :)

    Goede dag beste cpers.


    Ik ben nu een aantal dagen bezig met een project om me kennis wat op te schroeven. Het gaat hier bij om een muziek site.


    De site is nog niet helemaal af er moet nog zon 50% gedaan worden


    Wat er al is gebeurd:
    Een free layout gedownload van het internet omdat me design kunsten niet zo goed zijn. Word later een eigen layout
    Muziek lijst in verschillende categorieen. Die categorieen weer ingedeelte in de letters a tot en met z en 0-9 Verder is der een functie om de video / muziekje te zien. Ook is der een kleine functie om de songtekst te zien ALS die ingevult is.


    Wat er nog moet gebeuren:
    Een leden systeem waar leden videos kunnen toevoegen en kunnen reageren op verschillende video's. Een forum waar over van alles en nog wat gepraat kan worden. Uitgebreide admin panel om alles na te kunnen kijken. Een rating systeem bij de video's + reacties. Ook zal der een reclame plek uitgewerkt worden die ook tussen de video's zal komen.



    klikkerde klik


    PHP
    Cijver: 1 tot 10
    Plus punten: 
    Minpunten
    Wat kan beter:
    overige?:


    Groetjes arendjee