Posts by dorpsgek

    hallo


    ik wil een nieuw computer scherm gaan kopen zon scherm die je tevens ook kunt gebruiken als tv enzo mijn vraag is nu weet iemand waar je een goed scherm kunt kopen en niet te duur of heeft iemand er een te koop


    mvg.

    kan iemand mij vertellen waar je kunt kijken op domein en wie het dan heeft geregistreed daar was wel een site voor maar ben vergeten welke
    alvast bedankt

    hallo


    ik moet dit jaar 3 boeken lezen voor nederlands
    het boek moet zijn van een nederlandse schrijfer heeft iemand een goede leestip voor me welk boek echt leuk is ik hou het meest van spanende boeken


    mvg.dorpsgek

    hallo


    ik heb een layout laten maken kan iemand die layout slicen voor me en inbouwen op me site http://maffiatijd.nl het gaat om een ingame en outgame die ingebouwd moet worden en gesliced laat maar weten als je het wil doen en voor hoeveel je kunt me pm sturen of in dit topic posten


    mvg.dorpsgek


    voorbeeld ingame ontbreekt
    voorbeeld outgame

    over het betreft van het opzeggen ik kreeg ook telkens mails maar er ston 1 x onder het mailtje van als je inlogt en dan onder instelingen kijkt ofzo kun je afmelden maar ik heb overal gezocht maar het staat nergens laast kreeg ik weer zon nieuws brief en daar staat weer in dat je ze moet mailen met login en email echt vaag

    hier ook nog het rjibewijs script wat is hier fout dan?

    ik heb ruijbewijs geinstaleerd op me site de sql en allees uitgevoerd maar in de sql tabel zet die hem niet automatisch op 0 het vak blijft leeg weet iemand hoe dit kan
    dit is de code

    PHP
    ALTER TABLE users ADD `rijbewijs` varchar(1) NOT NULL default '0';