hallo
ik moet dit jaar 3 boeken lezen voor nederlands
het boek moet zijn van een nederlandse schrijfer heeft iemand een goede leestip voor me welk boek echt leuk is ik hou het meest van spanende boeken
mvg.dorpsgek
hallo
ik moet dit jaar 3 boeken lezen voor nederlands
het boek moet zijn van een nederlandse schrijfer heeft iemand een goede leestip voor me welk boek echt leuk is ik hou het meest van spanende boeken
mvg.dorpsgek
Schrijver is met een 'v' en spannend is met 2x 'n'. Wat voor boeken moet je lezen? Jeugdboeken? Literatuur?
(overdreven!)
myn kampf is verboden in nederland
Dan rijd je even naar Belgie of bestel je hem online.
Gozers, lees is zijn beginpost door. Daar staat dat hij van spannende boeken houd.
Mja, dan komt de vraag; wat voor spannende boeken?
(banpuntjes...!)
harry potter, veel leesplezier, ook veel tijd aan kwijt
xD Lekkere dikke boeken noemen jullie allemaal op xD
je kan eventueel ook php boek ofzo nemen
[offtopic]
Citaat van game-projects@deathkill Ga jij maar een PHP boek voor Nederlands lezen. Leuk, een boekverslag over classes en functions uitbrengen. Hoera!
[/offtopic]
t is wel leerzaam,
Je weet zelf ook wel dat je zo'n boek niet kan inleveren voor een boekverslag;)
Citaat van MallietJe weet zelf ook wel dat je zo'n boek niet kan inleveren voor een boekverslag;)
heb ik vorig jaar wel gedaan, een 9,5 had ik, maar dat mag ook wel voor 20 blz volledig uitleg
Welke leeftijdscategorie? (hoe oud ben jij zelf :p)
[offtopic]Als je houd van een boek over vampieren en dergelijke weet ik wel een hele leuke reeks voor je die bestaat uit 13 boeken ongeveer voor als je benieuwd bent naar hoe de reeks afloopt ;)[/offtopic]
Op mijn school moet je boeken van Nederlandse schrijvers lezen, en iets met literatuur te maken hebben.
Zelf vond ik Kort Amerikaans van Jan Wolkers erg leuk. Wel een beetje seksistisch, maar wel erg leuk. En bovendien is het rond de 200 bladzijdes dacht ik.
Ook kan ik je Het Gouden Ei van Remco Campert aanbevelen. Dit is het spannend boekje van, maar 90 bladzijdes. Dus die heb je in 1 dagje wel uit.
Veel succes:cheer:!
het hoeft geen litratuur boek te zijn dus gewone boeken mag het zijn
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!