Posts by xtreempje

    Hallo, ik heb lang geleden best veel met php gewerkt maar ben heel veel vergeten en heb nu een foutmelding en ik kan hem niet oplossen.


    PHP
    Notice: Undefined index: purchased in C:\xampp\htdocs\prolo\index555.php on line 8
    
    
    Notice: Undefined index: money in C:\xampp\htdocs\prolo\index555.php on line 9
    
    
    Notice: Undefined index: attack in C:\xampp\htdocs\prolo\index555.php on line 10
    
    
    Notice: Undefined index: defense in C:\xampp\htdocs\prolo\index555.php on line 11




    ik wil dat mijn health uit mijn database wordt weergegeven netzoals mijn naam.



    pagina met de error :



    mijn login.php


    en mijn auth.php


    alsjeblieft help me anders kan ik niet verder :(

    Ik ben op zoek naar de MSN Invite script waarbij je moet inloggen met je hotmail Email en password.


    Heeft iemand dit script misschien liggen? Graag gratis, of weet iemand misschien waar ik deze kan downloaden?
    Mvg xtreempje,

    Post je script en dan kunnen we je makkelijker helpen.
    heb even rond gekeken en gezorgt dat ik zelf in de gevangenis kwam.
    het probleem doet zich voort in index2.php


    je moet even je index2.php poste dan kan ik je verder helpen.


    Vanwaar het de kleuren/thema?
    Geen idee


    Graag zou ik willen weten wat er beter kan.
    ik hoef jullie ook niet te vragen om het te beoordelen met punten want dan komt deze layout toch laag uit.


    dus wat kan er verbeterd worden? en wie weet er goeie tutorials ( Graag nederlands, maar mag ook engels ).

    Mensen niet kopen, dit is een vervalsde layout.
    het is een gratis layout op freelayouts.com.
    het enige wat deze man/jongen heeft gedaan is de header veranderd.


    dit is oplichting en hiervoor kun je een boete krijgen steven.
    graag weghalen of er volgen maatregelen door moderators.
    want wij willen het forum graag schoon en netjes en legaal houden!


    edit : net alsof doen dat je 'm hebt verkocht en meteen plaatjes alles weghalen.
    bull shit!


    ik heb hier bewijs en ik ga hier mee naar de politie.
    ik hou niet van dit gedrag steven en nu ben je de lul


    bewijs :


    ja maffiahome.nl , heb meteen screens gemaakt en vid dat ik dat intypte bij internet balk en dat ik die layout kreeg.
    je bent genaaid vriend.



    Bewijs met video dat hij deze layout verkocht :

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    bewijs dat maffiahome tot hem behoord :

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    bekijk in HD

    Cijfer : 0/10
    pluspunten : Geen want deze is gedownload
    minpunten : liegen, je zegt dat je er heel lang aan hebt gewerkt en dat Jij er een mooie hosting layout van hebt gemaakt.
    deze kun je gewoon downloaden, ik edit me post zo meteen ik ben even de DL link aan 't zoeken.:slotje:


    Edit :
    orginele layout :
    http://www.resellerguide.com/r…/basic-screenshot-big.jpg


    te downloaden op :
    http://www.resellerguide.com/p/free-hosting-templates


    download link :
    http://www.resellerguide.com/r…ostingtemplate1/basic.zip

    beste mensen op het forum,
    ik ben een sinds kort bezig met de banditi source om te bouwen naar het engels.
    dit is me al bijna gelukt maar...
    nu loop ik tegen 't probleem aan dat de flash bestanden zoals geluksrad ( lucky wheel ) in het nederlands is.
    zou ik deze prijzen/taal kunnen veranderen? zo ja op welke manier?