Maar waar moet ik de meta dan plaatsen, in het php bestand toch
Posts by KyleM
-
-
Maar meta refresh is toch om de zoveel sec?
-
Werkt niet helaas.
Iemand anders nog die het weet? -
Hallo,
ik ben al een heletijd op zoek naar iets.
Op de site van me moeder zit een e-mail contact script, maar als je op de verzend knop druk dan wordt de e-mail verzonden maar de pagina wordt niet opnieuw geladen. Hierdoor kan je telkens op verzenden blijven drukken en drukken.Hoe zou ik dat kunnen oplossen?
contact.html:
PHP
Toon Meer<form id="contactform" method="post" action="contact.php" class="validateform"> <div id="errormessage"> </div> <div id="sendmessage"> Uw bericht is verzonden. Bedankt! </div> <ul class="cform"> <li><label for="name">Naam:</label> <input type="text" value="" name="name" id="name" class="fancyinput" data-rule="maxlen:3" data-msg="Graag uw voor en achternaam." /><div class="valmsg"></div></li> <li><label for="email">E-mail:</label> <input type="text" value="" name="email" id="email" class="fancyinput" data-rule="email" data-msg="Vul uw e-mail adres in." /><div class="valmsg"></div></li> <li><label for="message">Bericht:</label> <textarea rows="15" cols="62" name="message" class="fancyinputarea" id="message" data-rule="maxlen:10" data-msg="Stel uw vraag."></textarea><div class="valmsg"></div></li> <li><input type="submit" value="Verzend" class="fancybutton simple small_shadow" name="submit"/></li> </ul> </form>
contact.php:
PHP
Toon Meer<?php // define your emailadress here and errors here define("EMAIL" , "[email protected]"); define("SUBJECT" , "Bericht van Pedicuresalon Les Pieds website"); define("ERROR_MESSAGE" , "Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens."); //for testing only //error_reporting (E_ALL ^ E_NOTICE); if($_POST) { //send email $email = mail(EMAIL, SUBJECT, $_POST['message'], "From: ".$_POST['name']." <".$_POST['email'].">\r\n" ."Reply-To: ".$_POST['email']."\r\n"); if($email) { echo 'OK'; } else { echo '<div class="notification">'.ERROR_MESSAGE.'</div>'; } } ?>
Alvast bedankt!
Gr,
KyleM -
Slaat nergens op, sorry!
-
Bel de webshop waarvan je hem gekocht heb?
En zit er geen fabrieksgarantie op? -
Ik ga volledig met Cas mee, veel te grijs.
Ook een beetje te donker vind ik. -
-
-
VIND HET NERGENS OP SLAAN.
-
Kijk aub uw pb.
-
-
-
balkje feesten en spotlight staan niet gelijk met home
of het moet zo horen? -
Ik vind het veel op veltenmedia lijken (indeling ect.)
moest gelijk aan die site denken toen ik uw site zag. -
Beide layouts, zijn door mij gemaakt en toestemming voor gegeven voor alle rechten, ik zag het dus ik dacht laat ik het even melden voordat.
Succes met verkoop :cheer:
-
Weet je wat ik dan niet snap he.
Je laat een printscreen van Targetpay zien, maar je downloads staan geregistreerd bij mollie?lieg je of zie ik iets over het hoofd?
-
Zelf maar even snel iets gemaakt.
link: http://flexmedia.eu/battle/stap1.pngWeet niet of je het wat vind?
Zoja dan ga ik er veder mee.:cheer:
-
Topic mag gesloten worden!
-
Kyle van Maaren