// Verwijder Maar

  • Haha....

    Citaat


    wij gaan waarschijnlijk een schadeclaim van 300 euro


    Citaat

    p.s. als wij binnen een week niets hebben vernomen van u zullen wij verdere justitiele stappen ondernemen.


    Elke advocaat zou dergelijke e-mail ten zeerste hebben afgeraden, en daarnaast staan er een aantal spelfouten in. Als je nog minderjarig bent kunnen ze niet heel veel doen, behalve zeggen dat je het niet meer moet doen.


    Ik weet nu al dat dit de proceskosten niet waard is voor OneTwoGaming, en ze zullen er daarom ook verder niets mee doen. Gewoon negeren.


    Bovendien zou antwoorden al meteen bewijzen dat je het hebt gedaan, terwijl dat anders een beetje moeilijk te bewijzen valt (gehackte computer, e.d.)

  • Grootgelijk dat ze er wat aan doen,
    als er op jouw website gespamt wordt dan vindt jij het toch ook niet leuk.
    ga maar lekker ergens anders spammen,
    veel succes bij de rechtszaal,
    hopelijk heb je je lesjes wel geleerd (h)

  • Citaat

    daarom heeft mijn advocaat ook maar meteen uw gegevens opgezocht en het met de rechter besproken, u krijgt binnenkort een brief waarin u wordt opgeroepen om een verklaring af te leggen bij justitie


    Je kan als advocaat ook zo maar even met een rechter praten alsof het niets is. Lijkt me al sterk.


    Tevens die 300 euro is hetzelfde als wat stichting brein (hoofdletters zijn het niet waard) doet. Ze noemen gewoon een absurd hoog bedrag om angst in te boezemen, tevens moet dit eerst overlegt worden met een andere instelling niet even intern wat hun vast hebben gedaan. Je kan de schade van spam niet zo maar vaststellen :')


    Geweldig opzich dat volk misschien een keer een mailtje sturen of ze op een blog dagelijks bullshit willen posten lijkt mij in ieder geval geweldig.

  • Citaat


    Je kan als advocaat ook zo maar even met een rechter praten alsof het niets is. Lijkt me al sterk.


    Tevens die 300 euro is hetzelfde als wat stichting brein (hoofdletters zijn het niet waard) doet. Ze noemen gewoon een absurd hoog bedrag om angst in te boezemen, tevens moet dit eerst overlegt worden met een andere instelling niet even intern wat hun vast hebben gedaan. Je kan de schade van spam niet zo maar vaststellen :')


    Geweldig opzich dat volk misschien een keer een mailtje sturen of ze op een blog dagelijks bullshit willen posten lijkt mij in ieder geval geweldig.


    Dankje voor de info, ze zullen me vast gewoon bang willen maken.
    door jou ben ik al weer wat opgeluchter (a)

  • Citaat

    Je mag in een e-mail niet aangeven hoeveel de schade claim wordt dit bepaald je advocaat en de rechter...


    Ik vindt ze wel erg zielig bezig. Denk dat ik ze maar ga aanklagen voor het bedreigen van minderjarige!


    Je mag best aangeven hoeveel schade je gaat EISEN, of het toegewezen wordt is een tweede.


    Bedreigen, waarmee dan? Met een proces? dat is niet verboden.

  • bedankt dat ik gelijk uitgescholden wordt.
    ik vindt dat je niet zomaar iemands website kan vol spammen !!!!
    dan koop je maar gewoon advertentie ruimte,
    of je regelt wat met de eigenaar kwa prijs ofzo.


    als jij het normaal vindt om te spammen,:O
    dan gaan we jouw website maar eens onder spammen.
    kijken hoelang jij het leuk vindt !!! :S

  • Citaat

    Niets van aan.
    Deze brief bewaren en klasseren in een map met bewijs tegen OneTwoGaming.
    Kan je later nog van pas komen.


    Verder raad ik je het spammen wel af.
    Dit is wel degelijk strafbaar, indien dit op grote schaal gebeurt en er schade kan worden aangetoond.


    Ja :p dat weet ik nu, ik doe nooit van mijn leven meer xD
    ik ga wel adverteren op Criminalspoint enzo :p

  • Niks doen als er dan toch een brief komt zeggen dat er ook op jou site gespamd is :P Dus dacht je dat het mocht. Het is niet echt zo? Maar wat hun doen is kinderachtig. Die gasten verdienen genoeg die advocaat kost duurder als die 300 euro en dan gaan ze dreigen!


  • Jonge ik zeg wie heeft er tips? nou ik krijg van iederee ngoeie geweldige tips waar ik blij om ben maar dan krijg ik van jou weer da kut gezeur, kweet zelf toch ook wel dat spamme fout zit -,-

  • Ik denk niet dat de rechter gaat zeggen het voor te laten komen voor een schadeclaim van 300 euro.
    De rechter wordt daar geen eens van wakker.
    Wat je kunt doen is even informeren wat jou mogelijkheden zijn.
    Ik vindt het wel erg dom van ze want:


    Advocaat per uur kost al gauw: € 300 per uur
    Rechtzaak dus een rechter kost gauw per uur: € 600
    Justitie gaat hiervoor geen moeite doen.
    Vooral niet om een lausie schadeclaim van 300 euries

  • Citaat

    Jonge ik zeg wie heeft er tips? nou ik krijg van iederee ngoeie geweldige tips waar ik blij om ben maar dan krijg ik van jou weer da kut gezeur, kweet zelf toch ook wel dat spamme fout zit -,-




    als je een fout begaat moet je ook de consequenties ondergaan.


    ik ga ook niet als ik een boete krijg een topic openen en zeggen van "
    ik heb een boete gehad van €125,- voor te hard rijden"
    en dan vragen of er tips zijn om de boete niet te hoeven betalen.


    maar ik heb totaal geen zin om een discussie met jou te beginnen.
    je weet dat je fout zit en je straf moet je dan maar ondervinden.



    hopelijk heb je dan wel genoeg aan al die andere tips,



    Groeten Niels,

  • Ik weet niet hoor maar de rechter bespreekt niets met geen van de partijen, mits het om een openbaren aanklager gaat. Laat weer zien dat ook de groteren bedrijven onder ons kinderachtig gedrag kunnen vertonen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!