Posts by Release

    Ik ben weer opzoek naar wat leuke websites, deze keer wat meer stabiele websites.. Ik zou graag hebben dat ik bij het aanbod direct wordt voorzien van statistieken, en de prijs, criminals mag maar geen copy.


    Budget is ruim aanwezig: xxx


    Mvg
    Release

    Je kunt hem ook beter laten blenden met je achtergrond door ctrl + u in te drukken en dan de saturation op -50 te zetten.

    Zou de volgende keer je render wel iets meer gelijk maken met je achtergrond, op dit moment zie je door het licht wat op het vorige plaatje van de render had staan dat dat mannetje daar helemaal niet moet staan.. je ziet te goed dat hij daar geplakt is, je kunt dit al een stuk weg werken door je gum zachter te zetten en nog eens licht over de lijntjes van de render te gaan, ook nog een klein tipje zet je render nooit centraal lees een artikel over teken lijnen dan zie je dat je beeld veel mooier uit komt als je hem iets meer aan de zijkant zet..

    Heb hem sinds gisteren al op mijn tv lopen dus denk zelf ook dat het een los contact is of dat het scherm kapot is, maar als het scherm kapot is zou het dan nog kunnen oplichten als ik hem aan doe? Want ik zie wel licht in het scherm..

    Ik kom net terug van mijn weekend en, had mijn laptop mee nu kom ik terug thuis en, start hem normaal op en van het begin blijft het scherm zwart.. Hij geeft wel licht maar daar blijft het dan ook bij weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen?


    Mvg,
    Release

    5 Meta-keywords per pagina (zoek key-words die goed score in google)
    Deze zelfde keywords ook een aantal keer in je tekst, titel en, description gebruiken.. En, verder zoek ik alleen naar linkpartners met relevante informatie, de google bot geeft meer waarden aan relevante links dan zommaar een link van een ander onderwerp.. En, bij het linken laat ik mijn website altijd weergeven met het hoogst scorende zoekwoord wat relevant is aan mijn website. En, een sitemap toevoegen ergens in je menu doet ook veel verschil.


    Heb dit in een boek gelezen zo en, werkt perfect scoor altijd goed op de gewenste zoekwoorden en, heb voldoende bezoekers binnen via Google.

    Citaat van scarface

    Is volgens mij het zelfde als advertenties , Niet het slimste plan wat u kunt doen volgens mij .:}



    Wat is er mis met advertenties weergeven op een pagina? Zolang je er niet in overdrijft..


    Denk echt niet dat dat kwaad kan, als je onderaan in je copyright balk een link naar je link pagina plaats ga je daar echt geen bezoekers mee storen.

    Zoals ik aangaf in mijn start post ben ik opzoek naar websites met potentie die op dit moment niet lopen, en dat is niet wat ik versta onder de bovenstaande websites.. Bovendien is mijn budget niet voorzien om een aantal websites van deze prijsklasse te kopen.

    Beste,


    Ik ben opzoek naar websites met potentie die door gebrek aan tijd en, of promotie niet lopen op dit moment, het onderwerp, bezoekers aantal en, de inkomste spelen geen rol.


    Mvg
    Release

    Citaat

    Nee, dat wel niet...
    Een community brengt geen geld op hé ;)


    Dat denk jij, heb zelf met mijn design community voldoende binnen gebracht.