Websites

• Beste,

Ik ben opzoek naar websites met potentie die door gebrek aan tijd en, of promotie niet lopen op dit moment, het onderwerp, bezoekers aantal en, de inkomste spelen geen rol.

Mvg
    Release

• Toplinker.nl:
    - PR 2
    - 7 euro inkomsten via mollie & addynamo
    - uniek script (momenteel 2 online, maar ik heb alle rechten. Deze ontvangt u dan ook bij de aankoop)
    - 86 bezoekers per maand
    - prijs: 80 euro

• grandtheftauto-v.nl
    - inclusief de website (Wordpress) en teksten
    - lokale zoekvolume per maand 4.400 en 301.000 wereldwijd
    - veel potentie omdat er de laatste tijd veel geruchten, details etc. boven water komen over deze game. Ook een zeer bekende game onder gamers

playstationfour.nl
    - enkel het domein
    - lokale zoekvolume per maand 18.100 en 673.000 wereldwijd
    - domeinnaam met potentie om dezelfde reden als hierboven, volop geruchten en een vrijwel zekere release die eraan zit te komen. Overigens is het ook aannemelijk dat deze nieuwe PlayStation zo gaat heten, gezien de vorige versie's (1, 2 & 3)

PM indien interesse!

• Zoals ik aangaf in mijn start post ben ik opzoek naar websites met potentie die op dit moment niet lopen, en dat is niet wat ik versta onder de bovenstaande websites.. Bovendien is mijn budget niet voorzien om een aantal websites van deze prijsklasse te kopen.

• Ik heb toch ook nergens gezegd dat mijn websites lopen? Ik heb enkel een Wordpress website opgezet op grandtheftauto-v.nl en heb voor de rest niks aan beide websites gedaan. Potentie hebben ze alle twee wel als je er wat tijd in steekt. Er staat ook nergens een prijs dus ze mogen weg tegen elk aannemelijk bod.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!