Hallo, wie kan er me helpen.
Ik zou graag wat aan een .exe bestand veranderen.
Hoe kan ik dit doen?
exe
- Thisguyisgone
- Closed
-
-
-
Naar wat wil je het veranderen?
-
Kan niet, een exe is een samengeperst iets dacht ik en kan je niet veranderen. Je kan wel de .dll en dergelijke bestandjes op één of andere manier veranderen
-
Decompilen zou ik zeggen. Jammerlijk leer je dit niet 1,2,3
-
Of zou iemand dit kunnen doen?
-
De dll's heb ik ook..
-
Maaar alsnog, dat heb je niet 'zomaar' aangepast, en zeker niet gratis of voor een paar centen..
Koop dat programma gewoon, of gebruik het niet..
Want als je iets 'weghaalt' uit hun DLL's zal het of geupdate worden, of niet meer werken. -
Assembler.. Dan moet je het een soort van decompilen, namelijk de machinetaal omzetten naar Assembler. En voordat je dat voor me kaar bent en wegwijs bent geworden in de Assembler-code, ben je al weer even verder.
Het is dus niet zomaar mogelijk om een uitvoerbaar bestand, wat gecompileerd is aan te passen.
-
Wat voor .exe bestand zou je willen veranderen?
-
Een .exe bestand kan je decompilen. Maar dan haalt hij alleen de vormgeving van het programma er uit. Als je een exe decompilet kan je vrijwel niks veraderen aan de source.
-
Citaat
Een .exe bestand kan je decompilen. Maar dan haalt hij alleen de vormgeving van het programma er uit. Als je een exe decompilet kan je vrijwel niks veraderen aan de source.
Right zegt de meneer zonder verstand ervan. Hoe worden cracks anders gemaakt voor spellen of dergelijk in jouw theorie :') -
Citaat
Maaar alsnog, dat heb je niet 'zomaar' aangepast, en zeker niet gratis of voor een paar centen..
Koop dat programma gewoon, of gebruik het niet..
Want als je iets 'weghaalt' uit hun DLL's zal het of geupdate worden, of niet meer werken.
Ik zei toch, ik had e 120 euro voor betaald. -
Niels no shit sherlock dat is voor VB en C# de rest weet ik niet ;).
-
En je licentie heb je wss niet verlengd? Of je licentie geblokt?
Want als ik het zo lees, gaat het om de licentie, en wil je dat weghalen uit de exe.. -
Ja, ik heb een licentie waarvan mijn naam in een db staat.
Als ikuit die db verwijderd wordt of geblokeerd kan ik het niet meer gebruiken.
Daarom wil ik het eruit. -
Citaat
Ja, ik heb een licentie waarvan mijn naam in een db staat.
Als ikuit die db verwijderd wordt of geblokeerd kan ik het niet meer gebruiken.
Daarom wil ik het eruit.
Over welk programma heb je het dan? -
Ja dat vroeg ik 7 posts geleden ook al want als je dat weet kunnnen we je beter helpen...:cheer:
-
Ida pro gebruiken en asm leren.
-
Vermeld gewoon om welk programma het hier draait...
Dan kunnen we je verder helpen, anders heeft het geen zin meer en kan een mod net zo goed dit topic sluiten.. -
Citaat
Vermeld gewoon om welk programma het hier draait...
Dan kunnen we je verder helpen, anders heeft het geen zin meer en kan een mod net zo goed dit topic sluiten..
Je hoeft helemaal niet te weten om welk programma het draait dat is onzin.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!