Posts by Bram

    Proxy's kan je in de praktijk niet blokken, overigens als jij 3 accounts aanmaakt met 3 verschillende nummers blok ik die alle drie en heb ik geen last meer van je;)
    Ook zou ik als het echt te ver gaat wat diegene doet een ceviele procedure kunnen starten.
    (Alleen als het echt te ver gaat wat die gene heeft uitgehaald)


    Edit:
    Deze reclame is niet van mij dus voor mij zou het niet uitmaken of mensen deze reclame lezen;)

    Omdat volgens mij veel mensen hier last van hebben(Waaronder ik) ben ik begonnen met dit project:


    Iedere forum eigenaar heeft er wel last van iemand is verbannen en blijft maar terugkomen met nieuwe accounts, via proxys spam mails etc.


    Ik ben een programma aan het scripten waarvoor je indien je, je wil aanmelden(Op site of fora) eerst een code krijgt verstuurd per Sms en deze zal moeten bevestigen.
    Uiteraard worden nummers niet verkocht of weggegeven.


    Ik zal deze add-on gratis ontwikkelen het enigste is dat er een, eenmalige reclame sms wordt verstuurd (In de sms waar je de code krijgt)


    Ik zou hier graag tips, kritiek op willen horen van jullie.


    Mvg,
    Bram.

    Beste CP leden en team,


    Citaat

    Je hebt te snel te veel pagina's geopend naar deze site.
    Omwille van veiligheidsredenen, mag je maar een aantal verzoeken per 10 seconden sturen.
    Mogelijke oorzaken: je hebt veel vensters van onze site tegelijk open staan of je gebruikt tools die automatisch veel verzoeken sturen.
    Oplossing: sluit alle vensters naar onze site en kom binnen een half uurtje terug kijken.
    Bedankt voor je begrip en sorry voor dit ongemak.


    Je CriminalsPoint team



    Wat moet deze `beveiliging` voor nut hebben,
    ik denk dat het nogal vervelend is voor mensen die meerdere paginas in een keer door lezen en direct door klikken.
    Ook aangezien je niet eens wordt doorgelinkt naar een server buiten Criminalspoint.com snap ik er de bedoeling niet van.


    Ik hoop op nadere uitleg en hopelijk verwijdering of aanpassing van deze `beveiliging`.


    Mvg,

    Weet je of de server gehost is op school of buiten school en als het buitenschool is mag je dan de gehele host ook hacken of niet?

    Ja dit werkt alleen is dit jammer genoeg makkelijk te bypassen en kan jij er ook niks aan doen omdat dit een check is die op de pc van diegene word uitgevoerd.

    Citaat van Killingdevil

    Er wordt toch ook niet gezegd dat je het niet in je lijstje mag zetten? Er werd alleen even aangehaald dat het feitelijk geen script of programmeertalen zijn. Ik heb ze tenslotte zelf ook in me lijstje gezet.


    Bram: Een grote mond hebben is niet zo moeilijk of spectaculair. En als je C++ kunt programmeren, maak er eens een mooi topic over aan? Ik ben benieuwd, vind ik zeer interessant.:cheer:


    In dit topic graag weer ontopic!


    Over wat voor onderwerp wil je dit topic hebben aangezien het onderwerp C++ als geheel nogal groot is.

    Citaat van Killingdevil

    Ik zou SQL ook geen scripttaal willen noemen. Ik zou het eerder een DSL noemen. Maar zoals @larsisgoed9 al zegt: MySQL is een database, en geen taal.


    En het klopt ook dat HTML geen script- of programmeertaal is, het is een opmaaktaal. En CSS, ja dat is al helemaal niks. (xD)


    Wat hier bedoelt word is dus of je het in de praktijk toe kan passen.
    Als je dat niet snapt licht je niveau wel erg laag.

    Citaat van Superior

    Reken maar op:


    - Laster & smaad
    - Valse aangifte


    en nog wel paar aanklachten die ik zekers vergeet.


    Ze heeft helemaal geen aangifte gedaan dus kan ze voor valse aangifte niet worden aangeklaagt.


    Het hoeft niet persee en virus te zijn en wat zou de virus coder er aan hebben zijn pc niet meer op te laten starten?


    -Defragmenteren
    -nutteloze programmas verwijderen
    -Msconfig
    -Ram upgraden
    enz.


    Mensen gebruiken crypters dan wel zodat AV's ze niet detecteren, maar sommige crypters worden wel gezien door virusscanners met heuristic scanners.


    Alle crypters die vrijgegeven zijn aan hackforums zijn detected,
    die zogenaamde Blackhat community speelt zich niet af op deze forums waren script kiddies als jij kunnen komen en er voor zorgen dat (Bijv.) crypters detected worden.


    Crypted en packed is iets anders,
    als je een file crypt probeer je ervoor te zorgen dat AV's je file niet detecteren.
    Packers zorgen ervoor dat mensen niet zomaar dingen aan je programma kunnen reversen.


    Dat jij mensen skiddie noemt zal dus betekenen dat jij je eigen Crypter met unieke stub kan coden?(Niet van een scriptkiddie forum dus.)
    Zodra jij dat kan stuur mij dan meer een pm met een gecrypt virus.

    Citaat van giotjuh

    das kt maar ik ken wel meer manieren :P
    ik kan mac adres veranderen dan ben ik nieuw met de pc (xD)


    als jij je mac adres verandert verneuk je, je pc als je dit programma verkeert gebruikt verneuk je,je pc en ze controleren niet of jij die 31 dagen al hebt gehad via je mac adres.

    Citaat van Superior

    Wij krijgen zojuist een aanval vanuit China, ook die is mislukt.


    Dus het is wel te beveiligen je moet er alleen moeite voor doen.
    Denk alleen dat zware aanvallen wel anders zijn dan die wij krijgen.
    Bij ons word alleen continu getrapt op de login van de server.
    Ze zijn gelukkig allemaal zonder succes.


    Denk dat de betrokkenen over het nieuws wel een zwaardere aanval hebben gekregen ;)


    Tot je ooit ge Ddosed word door een groot netwerk lig je snel plat.

    Citaat van lilsoldier

    kheb iemand al me msn gegeven khoop dat hij me kan helen


    Als je zo zeker bent van je onschuld kan je dat bewijzen door gewoon simpel het script hier ook te posten en geen excusjes te gaan verzinnen.

    [offtopic]Ferhatje wat probeer je hiermee te bereiken, als hji hulp wil hebben moet hij dat script posten als dat van CC is krijgtie geen hulp dus ik snap al dat gezeur eromheen niet.[/offtopic]


    Post je script dan kan ik helpen.

    Citaat van Superior

    Bram
    Ik vertrouw niemand die mijn porten scant, wat hebben ze in me pc te zoeken?
    Ik werp ze er weer net zo snel uit, ongeacht wat het is wat probeert me pc in te komen.


    Het is nu gestopt omdat elke poging geblokkeerd word dus zal geen zin hebben dit nogmaals te doen.
    Elke IP met een poging word automatisch 1 uur geblokkeerd van mijn netwerk.


    Ze proberen helemaal niet per see in jou pc te komen.


    Als je de poorten geeft die werden gescanned kan ik kijken of het een geautomatiseerd programma kan zijn en zo ja welke het is.


    Het kan ook gewoon een false positive zijn ik weet niet welke firewall je gebruikt maar ik kreeg vroeger ook vaak genoeg op me servers meldingen dat ik werd gescanned of dat de server werd aangevallen dmv buffer overflow wat allebij niet correct was, je hoeft je er verder denk ik ook geen zorgen over te maken.

    Je kan er vrij weinig aan doen hun internet zal niet worden afgesloten voor zoiets, er zijn genoeg sites/bedrijven servers gehacked waar ze niet eens de poging deden de hackers te vervolgen omdat het ze veelsteveel geld kost en als ze inderdaad in het buitenland zitten gaat het je heel veel geld kosten, en geloof mij doe de moeite niet voor zoiets als portscannen het kan gewoon een geautomatiseerde bot zijn die alle sites scanned die hij tegenkomt.


    btw: Als je doorgeeft welke porten er zijn gescanned kan ik misch wel voor je uitzoeken of het een geautomatiseerde bot is die een connectie zoekt.