Sms aanmeld controle

• Omdat volgens mij veel mensen hier last van hebben(Waaronder ik) ben ik begonnen met dit project:

Iedere forum eigenaar heeft er wel last van iemand is verbannen en blijft maar terugkomen met nieuwe accounts, via proxys spam mails etc.

Ik ben een programma aan het scripten waarvoor je indien je, je wil aanmelden(Op site of fora) eerst een code krijgt verstuurd per Sms en deze zal moeten bevestigen.
    Uiteraard worden nummers niet verkocht of weggegeven.

Ik zal deze add-on gratis ontwikkelen het enigste is dat er een, eenmalige reclame sms wordt verstuurd (In de sms waar je de code krijgt)

Ik zou hier graag tips, kritiek op willen horen van jullie.

Mvg,
    Bram.

• En wat nou als de mensen net als mij 3 abbo's hebben ? :p

Verder zal het me tot zover wel een goed idee lijken !

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.01.11 22:42:25:
    eventueel een script erin blokkeren tegen proxy's, email check en ip block ? dat er maar 1 account per ip mag

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• [offtopic]Ik wil je best wel helpen met het script;)[/offtopic]

Als er een gratis sms word verzonden dan komt er onder aan de tekst reclame hier letten de meeste mensen niet op.

• Proxy's kan je in de praktijk niet blokken, overigens als jij 3 accounts aanmaakt met 3 verschillende nummers blok ik die alle drie en heb ik geen last meer van je;)
    Ook zou ik als het echt te ver gaat wat diegene doet een ceviele procedure kunnen starten.
    (Alleen als het echt te ver gaat wat die gene heeft uitgehaald)

Edit:
    Deze reclame is niet van mij dus voor mij zou het niet uitmaken of mensen deze reclame lezen;)

• hoe wil jij erachter komen als ik 3 verschillende emails, telefoons en ip's gebruik etc ?

Reclame maakt idd niet veel uit in sms :p

• Snap je het nou niet of ?
    Ik maak 3 accounts met 3 nummers, 3 ip's en 3 email adressen, totaal compleet anders..

Dus je zal het niet eens merken ?

Ik misdraag me op het ene account, hoe wil jij er dan achter komen welke 2 nog meer van mij zijn?

P.S: ik misdraag me nooit :p

• Er is haast niks uit te sluiten. Overigens vind ik een sms zen plus en minpunten hebben.

en denk ook dat je hierdoor minder leden aangemeld krijgt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!