kan iemand me helpen ik heb een source maar ik kan niet registreren er saat wel bedankt voor uw registratie & ik krijg een e-mail maar de account komt nu in de DB kan iemand me helpen aub?
Probleem met registreren
- lilsoldier
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Crimeclub:slotje:
-
-.-
-
De database is niet volledig8-|:slotje:
-
hij is volledig alles staat erin
-
Ik geef hulp erover, je ban heeft niet geholpen en je hebt de mededeling niet gezien zeker?
-
ik heb helemaal niks over crimeclub ofso gesegt dus wat lul je nou:S
-
Ferhat kom a.u.b met bewijzen i.p.v direct te oordelen.
Mocht het CC zijn dan heeft lilsoldier sowieso problemen.Maar wees eens duidelijker, en geef het scripts eens..
-
ik vroeg om de source ik ben verbannen dus hoe moet ik eraan komen je bent raar jonge hou het on-topic !
-
Weet je waarom Dein, hij had net gedownload, de SQL is NIET volledig waardoor je niet kan inloggen ed.:piraat:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.04.10 20:25:50:
Je kon het downen voordat je verbannen was!
EN je zei nog thanks -
waar moet ik het downloaden dan?
2de x hou het on-topic please!
ik had helemaal niks gesegt wat lul jij ik had een nieuwe topic geopent om te vragen of iemand eht kon sturen maar ik werd verbannen jongen je praat somaar
-
Je kon het downloaden daar straks, hou je niet als de domme, post het script dan, kom dan
-
[offtopic]Ferhatje wat probeer je hiermee te bereiken, als hji hulp wil hebben moet hij dat script posten als dat van CC is krijgtie geen hulp dus ik snap al dat gezeur eromheen niet.[/offtopic]
Post je script dan kan ik helpen.
-
waar kon je het downloaden :O?
-
Post je script is, ik ga het fixen
-
ik hoef jouw hulp niet eerst kom je me afkraken en dan opeens helpen ? man ga weg alsjeblieft heb je niks beters te doen?
-
Ja jou helpen, post het dan?
-
kan je niet lezen IK HOEF JOUW HULP NIET!
-
Als je het niet post kunnen we ook niet helpen eh..
-
Ik kijk wel even of ik je kan helpen, post je script maar:cheer:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!