Free webgame hosts

  • weten jullie mischien nog goeie hosts die webgames toestaan ?

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Registration - DONE
    Your account has been created. However, this site requires account activation,
    an activation key has been sent to the e-mail address you provided.
    Please check your e-mail for further information.


    v3host.nl is oldskool :p

  • bplaced.net ondersteunt geen bal, je mag geen chats/games/iets dat ook een beetje resources draait gebruiken..., en je moet persée een impressum hebben..


    v3host heeft maar 2gb bandwidth... dat is wel heel erg slecht >,<

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • develop a finished website related to a real subject and accessible to all, that may contain a private area whose existence is justified according to the nature of the target website, and whose use and origin does not limit to a widely distributed content (except explicit derogations) (eg: games such as XNova, OGSpy, ... are not allowed).
    Ik vat ff geen bal van die tekst, mogen webgames helemaal niet of alleen de xnova projecten, ogspy etc ?


    ( is van olympe-network )


    Waarom blokkeren al die sites btw yahoo en hotmail en adviseren ze google mail... dat is nog erger dan f*cking micros monopoly

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ik ben het echt volledig eens met De1v3c1o! Er worden tegenwoordig de domste vargen gesteld, google helpt tegenwoordig heel goed kom hier nou niet aanzitten met vragen zoals dit, wij zijn geen vergeleikingssite of dergelijke!


    ga met zulke vragen a.u.b. naar google bespaart ons een heleboel onnodige topics.

  • google komt met 9 van de 10 paginas met onnodige links... verder vind ik webhosts en zijn ze of heel erg slecht ( wat heb ik nou aan 20mb disc en 500mb bandwidth >,<!!!! ) of ze ondersteunen geen webgames...
    reageer niet met zulke reacties als je zelf te lui bent het zelf uit te testen,
    free webhosts heb ik idd al gezocht maar dat is mijn vraag niet.
    reageer niet als je niet kan lezen.
    de vraag luid duidelijk, welke gratis webhosts webgames toestaan...
    maar dat is natuurlijk voor jullie te moeilijk om te begrijpen

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Citaat

    google komt met 9 van de 10 paginas met onnodige links... verder vind ik webhosts en zijn ze of heel erg slecht ( wat heb ik nou aan 20mb disc en 500mb bandwidth >,<!!!! ) of ze ondersteunen geen webgames...


    Zodra je eisen gaat stellen moet je er gewoon een paar euro voor betalen. Voor 24 euro in het jaar kun je al een redelijke host krijgen.


    Citaat

    als google toch altijd goed helpt waarom is er dan nog criminalspoint


    Voor specifieke programmeer problemen.

  • @Killingdevil, je levert geen enkele bijdrage of waarde aan dit topic, dus gelieve op houden te reageren.


    Het word behoorlijk irritant

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Laeresh, lever jij een bijdrage aan dit topic?


    Ontopic:
    Als je een goed idee hebt kan je altijd naar gamecoll, met een goed idee komt kan je een gratis host krijgen.
    Anders kan je een betaalde host bij gamecoll nemen, het is misschien wat duurder, maar je krijgt goede service (en meer maar daar kan je K.Rens beter om vragen)

  • Gamecoll vertrouw ik niet, sowieso heb ik te weinig ervaring met die mensen op als ik een source maak die daarop te zetten waar hun toegang erop hebben.
    dan liever een bedrijf dan een klein zaakje...


    en dat met die best free webhosts...


    HET GAAT HIER NIET OM GRATIS HOST, HET GAAT HIER OM GRATIS HOSTS DIE WEBGAMES "TOESTAAN"


    offtopic: ik ga zelf met byethost aangezien ik nog aan aim heb, gewoon waardeloos dat warez forums beter helpen met dit soort zaken dan een echte scripting community >.>

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!