Wallie sys beginnen

  • Beste cpers,


    Zoals ik in een ander topic al heb aangegeven wilt WJ Solutions een systeem beginnen waar men je wallie kan inwisselen en in een later stadium je tegoed op kan vragen in een code om bijvoorbeeld een spelletje te kunnen spelen enz.


    Wij willen dat gaan realiseren geheel op vrijwillige basis wij zullen hier dan ook niks mee verdienen enkel zullen er wallie kosten die wallie rekent voor de kaarten er af getrokken worden meer niet.


    Helaas weet ik niet precies wat voor opties ik er in moet gaan bouwen en red dit natuurlijk niet in me eentje.


    Mijn vraag is dan ook


    Wat vinden jullie makkelijk om er nog allemaal bij te maken enz.


    en wat voor naam gaan we het geven, wie willen hier allemaal mee gaan inwerken.


    Graag hoor ik van jullie wat jullie ervan vinden en dat of het een leuk idee is of gewoon een stom idee.


    Alvast bedankt


    P.S. Ik zoek nog geen mensen wil eerst weten of dit zal aanslaan op mensen zullen jullie als bezoeker gebruik gaan maken van de diensten ?

  • Volgens mij zo:

    Citaat

    * Cli?nt koopt een wallie kaart van bijv. ?5,00
    * Cli?nt koopt een ?5,00 tegoed kaart van WJ Pay (ff verzonnnen :))
    * Cli?nt begint het spel Banditi.nl te spelen. Hij wil er beter in worden, en koopt credits met de code die hij van WJ Pay kreeg.
    * WJ Pay code word ongebruikt verklaard, cli?nt krijgt credits op banditi.nl, banditi.nl krijgt het bedrag van de wallie code.


    Ik zie er het nut niet van in, want wat is een voordeel van een code van jou ten opzichte van een echte wallie code?


    Dan kan je beter een eigen wallie maken met betere uitbetalings mogelijkheden.
    En dan dat je bijv. een code via internet kan kopen (betalen met iDEAL, overboeking, paypal etc.).
    Hierna kan je de code uitprinten en deze net zoals wallie gebruiken op websites.


    Ik hoop dat ik je verder kan helpen,


    Lars

  • Dus iemand koopt 5 euro wallie. Weer 5 euro wallie kaart. Dat nog 2 keer zodat ze 20 euro op jouw site hebben. En dan betaal jij hun weer een kaart uit van 20 euro.


    Heb ik het nu goed?

  • ik heb een paar puntjes..


    - Saldo sparen
    - Doneren / Overmaken
    - Wallie kopen
    - Code opvragen
    - Code invullen
    - Pin / wachtwoord systeem voor extra beveiliging op je account

  • @ Jemajeroen jij snap het teminste wel.


    Voor de laatste keer.


    Het moet een systeem worden om wallie te sparen. Stel iemand betaalt jou 5 euro wallie maar je wilt nog wachten met gebruiken dan maar omdat je niet weer of die persoon die code ook leeg trekt ga je hem maar ergens uitgeven.


    Dit hoeft dan niet meer want je kan hem dan op je account zetten en dan later weer herbruiken dan is je saldo veilig en de oude code is niet meer te gebruiken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!