Posts by Shadowhunterr

    Persoonlijk vind ik larsisgoed ook wel heel goed, hij weet veel van scripting af en helpt ook heel veel mensen met hun vragen. Hij is actief en ja, een rl vriend van mij. Maar dat betekend niet dat ik hem voortrek ofzo. Het is alleen zo dat er niks over hem word gezegd, en ik wil dat even rechtzetten.


    Succes aan iedereen die door is:cheer:

    Het is een NAS server, hierop kan je bijvoorbeeld een printer op aan sluiten zodat deze in het netwerk zichtbaar word.


    Het is eigenlijk een kleine en goedkope versie van een echte server. Ook is deze wat gebruiksvriendelijker en makkelijker te bedienen.

    Hierbij bied ik mijn gebruikte Synology DS109j aan.
    Deze werkt nog helemaal zoals ie dat moet doen en is iets meer dan een jaartje oud.


    Helaas ben ik de doos kwijt.


    Deze NAS word NIET geleverd met een harde schijf.


    Accepteer de prijs of doe een aantrekkelijk bod, en ik zal kijken als ik het bod zal accepteren.


    De NAS is op te halen in Nijkerk, Gelderland en kan ook verzonden worden (kosten voor koper)


    Link marktplaats: Link


    Prijs: €90 (biedingen mogelijk)

    Beste,


    Ik heb een dropdown op mijn website staan: http://planemania.nl/ttvrega/lay/


    Alleen als ik nu "Rega" sluit en weer open, dan komt het niet goed, hier een stuk code:



    Weet iemand hoe je dit probleem verhelpt?


    Mvg,
    Mark


    Zoals Lars aangeeft hebben wij de reclame geplaatst om wat inkomsten te genereren en om mensen aan te sporen om Premium Manager te worden (wat tevens ook gratis kan). Hoe kraag je gratis Premium Manager?, als je naar pm punten kopen gaat, en dan naar Gratispay, dan kun je dmv het invullen van enquetes PM punten verdienen en deze weer uitgeven, door deze methode ben je gratis van die reclame af. Simpel toch :cheer:

    Ik had vroeger zo'n website waar je een image kon uploaden of de link naar een image kon kopiëren en dan ging die site kijken of dezelfde afbeelding ook nog ergens anders voorkwam of iets wat daar op leek.


    Gebruikt iemand deze site of weet iemand hoe dit heet.


    Mvg,
    Shadow

    Citaat van WickedMaster2

    Ehm, naam kun je wel veranderen hoor? Ik wil best de deal aangaan, maar heb helaas ook geen iDeal toegang op het moment.


    Voor de andere mensen adviseer ik:
    Stel een contract op, en laat hem tekenen.


    Je kan wel een contract opstellen, maar als hij zijn belofte niet nagaat dan ben je duurder uit om een advocaat in te huren/ een rechtszaak aan te gaan.