Klachten omtrent CP

  • @ Allemaal:


    Hoe zielig kan je zijn om hier weer over te gaan discuseren, op geen enkele fora zie je dit soort topic's en uitgerekend schiet cp er weer bovenuit waar het wel voorkomt.


    Wat dacht je van de crew te herformen net als Patrick de eerste aanvaringen zijn er al geweest erover, spreek mensen die beginnen te kotsen van hem allemaal leuk dat hij nieuw is en dat die nog moet wennen etc. Maar iemand overtreed de regels "szwartmaking en eerroof" wat doet Patrick edit alleen laat het vervolgens een halfuur tot een uur staan en dan verwijder die het pas.


    Dit hoor je gelijk te verwijderen. Wat als ik nou eens een reply schrijf waarin ik de crew zwart maak, hoppa gelijk een ban op me rug en nu maak je een ander lid zwart "Waarschuwing" dit moeten jullie wat beter aanpassen.


    Hoe jullie nu te werk zijn is niet goed voor Criminalspoint, mensen gaan hier weg omdat ze de crew helemaal zat zijn, mensen gaan weg omdat de kleine kinderen hier onder ons het verpesten noem zo maar op.


    Zo kan ik nog wel even doorgaan maar dan kan je bijna een boek lezen.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

    Ik kan je met zekerheid melden dat ik de eer heb gehad bij een aantal grote websites op bezoek te mogen gaan al in mijn jonge leventje en dat ze bijna allemaal een soort van filtering op concurrentie toepasten.


    Filtering op concurrentie staat niet gelijk aan het vervalsen van je identiteit als website.


    Citaat

    Bovendien werd creativedev toegevoegd op de spamfilter (die af staat, ja) nadat ik zwaar werd zwartgemaakt en nadat crewleden van CD een foto van mij hadden bewerkt en online hadden gepost.


    Ik kan me niet herinneren dat iemand dat gedaan had, laat staan dat jij daar door getroffen bent. Ik kan wel bevestigen dat dat door derden gedaan is.


    Citaat

    Als CD de wet overtreedt en niets anders doet dan ruzie opstarten, opnieuw en opnieuw, kunnen wij niets anders doen dan deze leden bannen en de hele fuzz rond iets wat niet eens bestaat te beperken.


    Mochten wij de wet overtreden hebben, betekent niet dat jij dergelijk laag gedrag kunt vertonen. Tevens neem ik aan dat je op de hoogte bent van het feit dat Stefan (KillingDevil) ook deel neemt aan het team van CD. Is dat ook zo'n 'crimineel' volgens jou?


    Citaat

    Jullie deden als net in de politiek: CD ging alles oplossen, maar in the end zie je er niets van.


    CD gaat het probleem op CP niet oplossen. Nooit en te nimmer, en dat heeft niemand gezegd. Wij hebben gezegd dat we het niveau van de mensen die hogerop willen klimmen ondersteund wordt. Wij willen geen enkele relatie leggen met CP wat dat betreft.


    Citaat

    Ze gaven kritiek dat CP geen vooruitgang maakt en dat er niet aan gescript werd en ... Tot op heden moet ik echter vaststellen dat CD er nog niet is en dat wij met de crew toentijds een juiste beslissing hebben genomen.


    Wij hebben een strikte voorbereiding en planning. Dat kon je van CP in het begin niet zeggen.


    Citaat

    Alleen al het feit dat je nu weer begint te klagen over CD bewijst genoeg dat jullie of schrik hebben, of jullie gewoon weer mij hier komen zwart maken.


    Alleen al het feit dat je onze naam in je keywords meta tag zet bewijst genoeg dat je of schrik hebt, of je komt gewoon weer ons hier zwart maken.


    Citaat

    Bovendien heb jij net wederom een aantal regels gebroken, zoals het beledigen van de betaler van deze site...


    In tegenstelling tot laag gedrag van anderen, vind ik dit terecht. Onze naam hoort eigenlijk helemaal niet voor te komen op deze website.

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Even uitleg per crewlid:


    K.Rens


    Je zag hem in het begin bijna nooit. Na alle kritiek waarschijnlijk zie je hem nu steeds vaker, hij lost tevens snel problemen op zie zoals ik ging promoten en koen die deed hem voor mijn erop zetten. Tevens is hij toch een beetje de baas van de community hier, en doet het tot heden goed (enkel een stomme fout hij reageert niet op klachten.


    Pim


    Pim doet het opzich vrij goed helaas zie je hem niet vaak reageren op topic's en daarom weinig over hem te vertellen valt.


    Killingdevil


    JA killingdevil ik vind dat die best wel humor heb en snel begrip heeft voor dingen.


    Voorbeeld ik was gigantisch offtopic gegaan hij verwijderde me reply en gaf een duidelijke uitleg, tevens wist ik hoe de report knop werkte en die moest ik eigenlijk gebruiken maar deed ik niet, hij geeft je eerst een waarschuwing voordat hij pas aan die smerige banknop komt.


    Darsstar


    Eigenlijk valt hier weinig over te zeggen heb hem op msn maar hij is een stil persoon.


    Lodewijk


    Eigenlijk nog maar 2 keer gesproken dus helaas kan ik hier geen punten van noemen.


    R-Mijnten


    Is een goeie jongen reageert snel, en doet duidelijk zijn best. Heb je vragen dan kan je bij hem terecht zelfs met de onzin praatjes nog.


    Dein


    Die is eigenlijk een schakel, zo is die normaal lid zo is die weer moderator zegt tien tallen keren dat die defn stopt maar komt elke keer toch weer terug.


    Joshua


    Klein kind van 14 jaar, in het begin veel kritiek opgeweest maar heeft zich toch bewezen dat hij het kan. Hij doet het prima enkel nog steeds snel topic's sluit.


    Je doet het prima


    Patrick


    Hij doet te soft hij laat dingen te lang staan, ernstige overtredingen edit die zet zijn opmerking er bij en laat het vervolgens even staan. Dit hoort niet.


    Zo dit was mijn verhaal over de modjes en beheerders en eigenaar.

  • Ff wat ik er van denk:


    K.Rens
    Geen commentaar.


    Killingdevil
    In mijn ogen een zeer goed en trouw crewlid.


    Darsstar
    Zelfde commentaar als bij killingdevil.


    Lodewijk
    Ik zie hem weinig online, maar hij doet zijn werk goed.


    R-Mijnten
    Nog niet echt in actie gezien


    Dein
    Goede kerel, maar hij moet weten wat hij wilt! (niet slecht bedoeld)


    Joshua
    "Mensen" zoals hem verbannen ze beter van het hele internet.


    Patrick
    Nog niet echt veel gezien.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Hoe kun je nu al iets over patrick zeggen. En over Dein volgens mij komt hji nooit meer terug. Beetje zielig dat hij dat doet aangezien robin en ik er veel tijd in zijn blog layout hebben gestoken. Zelfs 2 layouts.

  • Koen vertel mij dan eens wie die foto erop heeft gezet aangezien ik van me team wel weet dat het niet een van ons was. Je probeert gewoon een excuus te zoeken voor de fouten die JIJ maakt.


    ps:
    Waarom zou iemand een foto van jouw willen bewerken ffs?

  • Effe voor de duidelijkheid, ik heb dein afgelopen week volgensmij nog gesproken en gehoord dat hij volop bezig is aan osvendetta :cheer:


    Verder heb ik niets te klagen over crew leden alleen patrick idd van de posts editten, dit hoort niet, dit moet gewoon via pb of het bericht verwijderen als het echt nodig is.

  • Citaat van K.Rens

    Volledig eens met Spinazie!


    Leden: pas op je tellen, zelfs jullie mede-leden keren zich al tegen je! (xD)


    Roepen hoort niet, dus geef ik Joshua-S meteen een paar puntjes.



    lol mij bannen voor welke reden:O alleen omdat ik iets zei. vindt ik niet kunnen? maarja dat is niet aan mij ik heb dit account even gemaakt omdat ik even duidelijk wou maken dat ik het niet terecht vindt dat ik geband ben. Dit is toch een Klachten toppic.

  • Citaat van stanyy

    Je kan zo veel zegen Over Joshua dat die jong is



    Citaat

    - argumenteer je reactie goed

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Persoonlijk vind ik dat een aantal van de crew leden niet professioneel overkomt. Ze denken van ik ben moderator of beheerder en dat betekend macht en kan ik iedereen lekker bannen. Dit heb ik ook al ooit doorgegeven aan koen.

  • dat valt soms nog te betwijfelen! en idd gewoon een veel strengere aanpak als die leden het er niet mee eens zijn pech justitie maakt ook wel fouten want het zijn mensen en mods zijn ook mensen!

  • "Filtering op concurrentie staat niet gelijk aan het vervalsen van je identiteit als website."
    => Ik heb het helemaal niet over vervalsen van identiteit gehad en daar gaat het topic niet over.
    Niels, als je nu niet gaat stoppen over dat CD gedoe krijg je wat mij betreft een banpunt, je hebt vandaag al wat regels overtreden en ben het beu om jou boven de andere leden te verheffen gewoon omdat je een grote mond hebt!
    Of je gelijk hebt of niet doet er dan zelfs niet toe.



    Strengere aanpak: graag!


    Dein werd wegens inactiviteit gedegradeerd tot elite lid.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!